Live Test: Kawasaki J300

    Μπορεί να είναι από τους τελευταίους μεγάλους κατασκευαστές μοτοσικλετών που παρουσιάζει scooter, ωστόσο η Kawasaki έχει κρυφό χαρτί.

    Η Kawasaki J300 είναι το νέο απόκτημα του Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος. Μείνετε συντονισμένοι.

    Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 

    Εμάς δεν μας φοβίζουν οι εν τω Χόλιγουντ κατασκευασμένες προλήψεις και έτσι σήμερα ευχαριστηθήκαμε το J300 όπως και τις προηγούμενες τέσσερις ημέρες, χωρίς δράματα. Το μόνο δράμα αφορά τον χωρισμό μας.

    Kawa J300_12

    Τελευταία λοιπόν “ζωντανή” αναφορά και συνοψίζοντας, ως μόνα αρνητικά στοιχεία μπορούν να αναφερθούν η ελαφρώς σκληρή ανάρτηση και κάποιοι υψηλής συχνότητας κραδασμοί στις μεγάλες ταχύτητες. Κατά τα άλλα το J300 δεν σε αφήνει πουθενά δυσαρεστημένο, όντας μεγάλο σε χώρους, δυνατό, πολύ καλά κατασκευασμένο, πλούσια εξοπλισμένο και -αν δεν το πιέζεις- αρκετά οικονομικό. Προτιμήστε σαφέστατα την έκδοση με ABS αν το μενού των μετακινήσεών σας περιλαμβάνει πολλές αστικές διαδρομές, εφ’ όσον φυσικά μπορείτε να πληρώσετε τη σημαντική διαφορά των 600€ που χωρίζει την έκδοση με (4.995€) και χωρίς (4.395€) ABS.

    Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου

    Σήμερα το Kawa έκαψε αρκετό καύσιμο καιρού επιτρέποντος και απέδειξε ότι παρά τα 300 κ.εκ. του κινητήρα του είναι μια πραγματική μοτοσικλέτα γενικής χρήσης -με συγχωρείτε, αλλά scooter δεν τα λες πια αυτά τα δίτροχα, παρά μόνο αν θες να τα κατηγοριοποιήσεις. Στον ανοιχτό δρόμο τα 120 χλμ./ώρα είναι αστεία υπόθεση, καθώς η άνετη τελική του ταχύτητα ξεπερνά τα 145 χλμ./ώρα. Εντυπωσιακή είναι η ικανότητά του να επιταχύνει από μέσες σε μεγάλες ταχύτητες, ενώ εξαιρετική είναι και η σταθερότητά του σε αυτές. Οι επιδόσεις του J αποδεικνύουν ότι 28 ίπποι του πολύ δυνατού μονοκύλινδρου κινητήρα δεν βρίσκονται  μόνο σε χαρτιά και pixel αλλά βρίσκουν πολύ εύκολα το δρόμο τους για τον πίσω τροχό. Λίγοι κραδασμοί υψηλής συχνότητας μετά τα 100 χλμ./ώρα δεν είναι ικανοί να ταλαιπωρήσουν, καθώς έρχονται και φεύγουν αν ανοίξεις λίγο περισσότερο ή μειώσεις ελαφρά το γκάζι. Οι σχετικά σκληρές αναρτήσεις στην αστική χρήση μετατρέπονται σε πλεονέκτημα στον ανοιχτό δρόμο , καθώς δεν αφήνουν το σχετικά βαρύ, 191 κιλά, J300 να παρουσιάζει ελαστικότητα ή πλεύσεις. Αύριο θα είναι η τελευταία έξοδος μαζί του και σκεφτόμαστε ένα στριφτερό μενού για να ολοκληρώσουμε τη γνωριμία μας.

    Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου

    Kawa J300_6

    Στις 07:30 σήμερα, μια επόπτευση της κατάστασης του καιρού έδειξε συννεφιά με σημεία γαλανού ουρανού. Στις 09:00, καθαρός και καλοντυμένος, με το κράνος παρά χείρας, κατεβαίνω να ξεχυθώ με το J300 στα στενά της πόλης και αντικρίζω την άνωθεν εικόνα. Την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές ο ήλιος είναι και πάλι στις επάλξεις, αλλά το J300 έμεινε κλειδωμένο. Το απόγευμα έχει Σύνταγμα και να μια καλή ευκαιρία να απολαύσουμε την άνεση και το ωραίο “στήσιμο” του J. Από τις χθεσινές εντυπώσεις στους υγρούς και παγωμένους δρόμους της πρωτεύουσας κρατάμε τα πολύ γραμμικά φρένα που σπάνια, παρά τις πολύ αντίξοες συνθήκες, χρειάστηκαν τη συνδρομή του ABS και την επαρκή ισχύ του κινητήρα για “χαρουμενιές” τύπου υπερστροφής ισχύος στις εξόδους των στροφών. Fun with J300.

    Kawa J300_3

    Τρίτη 10 Φεβρουαρίου

    Με θερμοκρασίες συντήρησης ψυγείου, αυτή δεν είναι σίγουρα η καλύτερη περίοδος για δοκιμές μοτοσικλετών. Από την άλλη πλευρά ένα scooter και ειδικά  με πλήρη εξοπλισμό όπως η Kawa J300 είναι προτιμότερο από οποιαδήποτε άλλη μοτοσικλέτα. Στεγνά παπουτσάκια, ABS και καλή κάλυψη από τον αέρα, είναι τα στοιχεία που δημιουργούν ένα σχετικά καλό περιβάλλον χρήσης, ακόμα και με το χιονιά. Τώρα να σας πούμε ότι πιάστηκε η έδρα μας στη σέλα του, θα σας γελάσουμε. Ούτε 20 χλμ. δεν έχουμε κάνει μαζί του, οπότε αναμείνατε στον υπολογιστή σας για περισσότερα στοιχεία που αφορούν στην οδήγησή του. Για την αισθητική και την ποιότητα ωστόσο μπορούμε να πούμε πολλά και όλα θετικά. Τριγμοί λάμπουν δια της απουσίας τους, όλα λειτουργούν στην εντέλεια και συνολικά η σχεδίαση ισορροπεί ιδανικά ανάμεσα στο δυναμισμό και το κύρος. Προσθέστε σε αυτά τους μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους και την ευμεγέθη σέλα, αφαιρέστε το κρύο και τα χιόνια και η μέρα μας ξεκίνησε πολύ όμορφα σήμερα…

    Kawa J300_5

    Σχόλια

    Σχόλια