Με κινητήρες AER η Rebellion, χάνει τις 6H του Silverstone

Η ελβετική ομάδα θα αγωνιστεί με τους βρετανικούς κινητήρες το 2015

Η Rebellion χρησιμοποιούσε τον 3.4 λίτρων V8 της Toyota τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Από το 2015 θα τρέξει με τον V6 twin turbo κινητήρα της AER. O κινητήρας χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 2014 απο την LMP1 ομάδα της Lotus. Ωστόσο λόγω της καθυστέρησης  στην επιλογή κινητήρα, η Rebellion ανακοίνωσε πως θα χάσει το επίσημο τεστ στο Paul Richard, αλλά και τον πρώτο αγώνα στο Silverstone. H ομάδα καταβάλλει μεγάλη προσπάθεια, ώστε να τρέξει και με τα δύο R-One στον δεύτερο αγώνα στο Spa στις 2 Μαΐου.

Ο Team Manager της ομάδας,  Bart Hayden, δήλωσε σχετικά.

Ο κινητήρας P60 της AER έχει δείξει καλά στοιχεία εντός πίστας και πιστεύω πως θα ταιριάξει καλά με το σασί του R-One. Δουλεύουμε πολύ σκληρά για να συνδυάσουμε το αυτοκίνητο με τον κινητήρα, και είμαστε αποφασισμένοι να το κάνουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Αυτός είναι ο λόγος που δεν θα τρέξουμε στον εναρκτήριο αγώνα στο Silverstone.

Η ομάδα δουλεύει σκληρά μαζί με την ORECA για να παρουσιάσει την εξελιγμένη έκδοση του R-One προσαρμοσμένο στον κινητήρα της AER. Προς το παρόν δεν έχουν ανακοινωθεί ημέρες δοκιμών του R-One. Το οδηγικό lineup θα παρουσιαστεί αργότερα μέσα στην χρονιά.

Στάθης Κοκκορόγιαννης

Σχόλια

Σχόλια