Η Ferrari ποντάρει στον κινητήρα

    Ο Allison δηλώνει ότι οι αλλαγές που έχουν πραγματοποιήσει στον κινητήρα θα τους βοηθήσει να ανεβάσουν ρυθμό

    Το πακέτο κινητήρα της Ferrari του 2014 ήταν η «Αχίλλειος πτέρνα» της ομάδας. Η κακή λειτουργία κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα και οι κακές επιλογές στην κατασκευή του δημιούργησαν πολλά προβλήματα στην αεροδυναμική απόδοση αλλά και στους οδηγούς. Σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της Ferrari, James Allison, το πακέτο του κινητήρα έχει αναβαθμιστεί σημαντικά για το 2015. Συγκεκριμένα ο Βρετανός δήλωσε ότι αναγκάστηκαν να αλλάξουν την αρχιτεκτονική του ώστε να βρουν λύσεις.

    Είχαμε αρκετά προβλήματα με τον κινητήρα πέρυσι. Από τις αρχές της χρονιάς η απόδοση του κινητήρα δεν ήταν αυτή που περιμέναμε. Επίσης δυσκόλευε πολύ τους οδηγούς με την κακή λειτουργία του. Στη συνέχεια της χρονιάς βελτιώθηκε αρκετά και τώρα με την SF15-T έχουμε κάνει ακόμα ένα βήμα προόδου. Το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν στην δύναμη του ηλεκτροκινητήρα κατά τη διάρκεια του αγώνα. Αυτό ήταν κι ο λόγος που ήμασταν καλύτεροι στις κατατακτήριες. Προσπαθήσαμε να αλλάξουμε την αρχιτεκτονική του κινητήρα ώστε να μειώσουμε τη διαφορά απόδοσης μεταξύ κατατακτηρίων και αγώνα.

    Ο Allison ήταν αυτός που ανακάλυψε το «παραθυράκι» στους κανονισμούς για την εξέλιξη των κινητήρων μέσα στη χρονιά. Ο τεχνικός διευθυντής της Ferrari θεωρεί ότι αυτό θα τους δώσει τη δυνατότητα να εξελιχθούν ταχύτερα.

    Όταν ξεκινάς τη χρονιάς από την θέση που είμαστε εμείς και προσπαθείς να μειώσεις την διαφορά από τον ανταγωνισμό είναι απογοητευτικό να μην μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα καλύτερα εξαρτήματα που έχεις στο ράφι λόγω του «πάγου» που έχει μπει στην εξέλιξη. Φέτος είναι καλό που έχουμε τη δυνατότητα να εξελίξουμε τον κινητήρα μέσα στη χρονιά. Αυτό θα μας επιτρέψει αν κάνουμε καλή δουλειά να γίνουμε καλύτεροι.

    Η SF15-T διαφέρει αρκετά από την προκάτοχό της στο πίσω μέρος. Το νέο μονοθέσιο είναι πιο στενό και ταυτόχρονα έχει καλύτερο σύστημα ψύξης. Ο Allison δήλωσε σχετικά:

    Το πίσω μέρος του μονοθεσίου διαφέρει αρκετά από αυτό του 2014. Καταφέραμε να φτιάξουμε πιο στενό αμάξωμα και να πακετάρουμε τα εξαρτήματα καλύτερα στο εσωτερικό. Αυτό χρειάστηκε αρκετή δουλειά, όχι μόνο στην αεροδυναμική σήραγγα, αλλά και στο σχεδιαστήριο καθώς έπρεπε να βρούμε έναν τρόπο η ψύξη να είναι καλύτερη.

    Σχόλια

    Σχόλια