Οι αλλαγές της Renault για το 2015

Οι Γάλλοι έδωσαν λεπτομέρειες για τις αλλαγές που έχουν πραγματοποιήσει στον κινητήρα του 2015

Η Renault έχει δηλώσει ότι θέλει τουλάχιστον 5 νίκες μέσα στο 2015 (σχετικό θέμα). Τώρα, μερικές ημέρες πριν τις πρώτες δοκιμές εξέλιξης της νέας χρονιάς στη Jerez οι Γάλλοι αποκαλύπτουν κάποιες από τις αλλαγές που έχουν πραγματοποιήσει στον Energy F1 του 2015.

Η Renault έχει χρησιμοποιήσει περίπου τα 2/3 από τις διαθέσιμες 32 «μάρκες» του κινητήρα με σκοπό την αύξηση της απόδοσης αλλά και τις αξιοπιστίας. Οι υπόλοιπες «μάρκες» που έχουν μείνει θα χρησιμοποιηθούν για την εξέλιξη του κινητήρα μέσα στη χρονιά. Ο επικεφαλής τεχνικός διευθυντής της Renault, Rob White, δήλωσε τα εξής:

Έχουμε κάνει ορισμένες μεγάλες αλλαγές ώστε να βελτιωθούμε σε απόδοση και αξιοπιστία. Αναβαθμίσαμε κάθε σύστημα και υποσύστημα με στόχο την απόδοση. Οι κύριες αλλαγές έχουν να κάνουν με τον κινητήρα εσωτερική καύσης την τουρμπίνα και την μπαταρία. Το κινητήρας εσωτερικής καύσης έχει νέο θάλαμο καύσης, νέο σύστημα εξάτμισης και μεταβλητούς αυλούς εισαγωγής, όπως επιτρέπετε από τους κανονισμούς του 2015. Η απόδοση του κομπρέσορα είναι μεγαλύτερη όπως και του συστήματος ανάκτησης ενέργειας. Το πακέτο κινητήρα του 2014 ήταν σωστά τοποθετημένο στο κέντρο βάρους. Παρόλα αυτά η τοποθέτηση των συστημάτων πλέον είναι καλύτερη κι αυτό βοηθά την λειτουργία του σασί.

Ο επικεφαλής της Renault, Cyril Abiteboul, δηλώνει:

Γνωρίζουμε τι έπρεπε να κάνουμε κατά τη διάρκεια του χειμώνα και γνωρίζουμε τι έχουμε πετύχει. Πιστεύουμε ότι έχουμε κάνει ένα πολύ μεγάλο βήμα όσον αφορά την απόδοση κι ένα ακόμα μεγαλύτερο όσον αφορά την αξιοπιστία. Δεν γνωρίζουμε που βρίσκονται οι υπόλοιποι, ίσως δεν έχουμε καλύψει απόλυτα την διαφορά αλλά είμαστε αισιόδοξοι ότι έχουμε βελτιώσει σημαντικά τα μειονεκτήματα της προηγούμενης χρονιάς.

Η Renault εκτός από αλλαγές στον κινητήρα της έκανε και αλλαγές στο προσωπικό. Ο Rob White είναι πλέον επικεφαλής τεχνικός διευθυντής και θα συνεργάζεται με τον Jean-Paul Gousset ο οποίος έχει αναλάβει το τμήμα απόδοσης. Επίσης υπάρχει ένα νέο τμήμα εξέλιξης του οποίου επικεφαλής είναι ο Naoki Tokunaga. Ο Remi Taffin θα αναλάβει έναν πιο ευρύ ρόλο παρακολουθώντας την καλή λειτουργία του εργοστασίου.

Σχόλια

Σχόλια