Ο Illien έχει τη λύση για την αύξηση του θορύβου

    Ο γκουρού των κινητήρων ο οποίος εργάζεται πλέον για την Renault εξηγεί για το πως μπορεί να αυξηθεί ο θόρυβος των κινητήρων

    Η Renault μαζί με την Red Bull Racing στην προσπάθεια που κάνουν ώστε να ανέβουν ξανά στην κορυφή του grid έχουν εντάξει στο δυναμικό τους τον γκουρού των κινητήρων, Mario Illien. Ο Ελβετός έχει πιάσει δουλειά στη Renault από τα τέλη του 2014 και τα ωφέλη αυτής της προσπάθειας αναμένεται να τα δούμε μέσα στο 2015. Ο Illien φαίνεται να γνωρίζει- εκτός από το πως θα κάνει την Renault πιο ανταγωνιστική- και τον τρόπο να αυξήσει θόρυβο των κινητήρων.

    Σύμφωνα με τις δηλώσεις του το πρόβλημα είναι στην βαλβίδα ελέγχου υπερσυμπίεσης (wastegate) και με μερικές αλλαγές αυτό μπορεί να διορθώσει την κατάσταση. Όμως είναι επιφυλακτικός διότι η λύση που προτείνει ίσως δεν έχει τα ίδια αποτελέσματα παντού. Για παράδειγμα θεωρεί ότι στον αγώνα δεν θα έχει την ίδια επίδραση και πως το παίζει μεγάλο ρόλο αν η μπαταρία είναι πλήρως φορτισμένη.

    Η βαλβίδα ελέγχου υπερσυμπίεσης (wastegate) δεν διώχνει τα καυσαέρια της τουρμπίνας στην ατμόσφαιρα αλλά μέσα στην εξάτμιση με αποτέλεσμα να μειώνεται ο θόρυβος. Αν υπάρξει άλλη μια βαλβίδα χωριστά τότε οι κινητήρες θα κάνουν πολύ περισσότερο θόρυβο καθώς τα καυσαέρια θα βγαίνουν εκτός εξάτμισης.

    Τέλος είπε ότι αν αυξηθεί η ροή καυσίμου τότε ο θόρυβος των κινητήρων θα αυξηθεί. Όμως οι κανονισμοί της FIA περιορίζουν την ροή καυσίμου.

    Σχόλια

    Σχόλια