Ελπιδοφόρα η VJM08

    H Force India έχει επενδύσει πολλά σε CFD και αεροδυναμική σήραγγα αλλά τα πρώτα ωφέλει θα έρθουν στα μισά της χρονιάς

    Η Force India παρουσίασε την VJM08 με την οποία θα αγωνιστεί στο πρωτάθλημα του 2015 την Τετάρτη 21/1 στο Μεξικό. Εκεί οι Sergio Perez και Nico Hulkenberg τράβηξαν το σεντόνι ξεσκεπάζοντας την πλέον ασημί, μαύρη, πορτοκαλί Force India. Η VJM08 εκτός από το χρώμα διέφερε και στο ρύγχος ακολουθώντας τις αλλαγές των κανονισμών για τη νέα χρονιά.

    Όμως εκτός από τις εξωτερικές αλλαγές υπάρχουν και κάποιες εσωτερικές που δεν φαίνονται με γυμνό μάτι. Η ινδική ομάδα άλλαξε το σύστημα της πίσω ανάρτησης από ελατήρια στρέψης σε υδρο-μηχανικό. Η Force India στοχεύει ψηλά φέτος επενδύοντας στην αεροδυναμική σήραγγα της Toyota και στις νέες εγκαταστάσεις CFD.

    Η VJM08 παρόλο που φάνηκε έτοιμη στο Μεξικό, δεν είναι. Ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Andrew Green, δήλωσε ότι το ντεμπούτο του νέου μονοθεσίου καθυστερεί μέχρι την Βαρκελώνη λόγω της νέας σήραγγας. Η προετοιμασία του μοντέλου 60% απαιτεί πολλή δουλειά κι έτσι χρειάζονται λίγο ακόμα χρόνο.

    Το ότι θα εργαζόμαστε αποκλειστικά στην σήραγγα της Toyota θα βοηθήσει σημαντικά την εξέλιξη. Έχουμε την δυνατότητα να κάνουμε δοκιμές υπό κλίμακα 60% κι αυτό είναι σημαντικό βήμα καθώς θα μας βοηθήσει να έχουμε καλύτερη συσχέτιση δεδομένων μεταξύ πίστας και σήραγγας. Η κατασκευή του μοντέλου για τη σήραγγα απαιτεί πολλή δουλειά κι αυτός είναι ο λόγος που θα καθυστερήσει το ντεμπούτο της VJM08 μέχρι την Ισπανία. Μέσα στο 2015 έχουμε σκοπό να παρουσιάσουμε μια μεγάλη σειρά αναβαθμίσεων. Το πρώτο μεγάλο πακέτο θα έρθει μόλις το πρωτάθλημα πάει στην Ευρώπη. Αυτές οι αναβαθμίσεις θα προέρχονται καθαρά από την δουλειά στην σήραγγα της Toyota.

    Η Force India έχει επενδύσει και στο CFD οι εγκαταστάσεις του οποίου ολοκληρώθηκαν στο τέλος του 2014. Ο CEO της ομάδας, Otmar Szafnaeur, δηλώνει αισιόδοξος αλλά κάνει σαφές ότι τα οφέλη αυτών των επενδύσεων δεν θα φανούν άμεσα.

    Πλέον έχουμε περισσότερες δυνατότητες στον τομέα του CFD αλλά τα οφέλη δεν θα τα δούμε άμεσα. Θα χρειαστεί να περιμένουμε μέχρι τα μισά της χρονιάς ώστε να δούμε τα αποτελέσματα τόσο από το CFD όσο κι από την νέα σήραγγα.

    Σχόλια

    Σχόλια