Ρίχνεται στη μάχη του Μόντε Κάρλο ο Ιορδάνης Σερδερίδης

    Ο Σερδερίδης, ολοκλήρωσε το πρωί της Τετάρτης τις καθιερωμένες αναγνωρίσεις από τις ειδικές διαδρομές του αγώνα, ενώ το βράδυ συμμετείχε στο shakedown

    Δελτίο Τύπου

    Όλα είναι έτοιμα, προκειμένου ο Ιορδάνης Σερδερίδης να ριχτεί στη μάχη με το χρόνο στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο! Ο Σερδερίδης, ολοκλήρωσε το πρωί της Τετάρτης τις καθιερωμένες αναγνωρίσεις από τις ειδικές διαδρομές του αγώνα, ενώ το βράδυ συμμετείχε στο shakedown. Σε αυτό, τα πληρώματα πραγματοποίησαν τις τελευταίες τους ρυθμίσεις προκειμένου να είναι έτοιμα για τον αγώνα που ουσιαστικά ξεκινάει το απόγευμα της Πέμπτης. Ο Καβαλιώτης οδηγός έκανε 2 περάσματα από την ειδική του shakedown, ώστε να εξοικειωθεί με το αυτοκίνητο και να εξετάσει τις συνθήκες που επικρατούν στην περιοχή του ράλλυ σε αγωνιστικούς ρυθμούς. Οι εντυπώσεις του ήταν αρκετά θετικές και έδειξε να μαθαίνει γρήγορα το Citroen DS3 R5! Οι συνθήκες της βρεγμένης ειδικής του shakedown, βέβαια, δεν είναι πλήρως αντιπροσωπευτικές του αγώνα, καθώς αρκετές ειδικές είναι καλυμμένες με χιόνι.

    Όσον αφορά τις αναγνωρίσεις, ο οδηγός δήλωσε ικανοποιημένος από τις συνθήκες που συνάντησε στα βουνά, αν και ταλαιπωρήθηκε από ένα μηχανικό πρόβλημα που αντιμετώπισε το αυτοκίνητο των αναγνωρίσεων: «Οι δρόμοι στις διαδρομές του αγώνα είναι καθαροί ως επί το πλείστον. Στην κλασική Col de Turini συναντήσαμε χιόνι και πάγο για 1 χιλιόμετρο, όπως επίσης και στη Σαββατιάτικη Sisteron. Βέβαια, ο καιρός στο Μόντε Κάρλο είναι απρόβλεπτος, οπότε οι συνθήκες που συναντήσαμε δεν είναι απαραίτητα αντιπροσωπευτικές αυτών που θα επικρατήσουν στον αγώνα. Την Τρίτη είχαμε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων του αυτοκινήτου δοκιμών και χρειάστηκε να περιμένουμε 2 ώρες ώστε να επισκευαστεί».

    Ο αγώνας που ανοίγει την αυλαία του φετινού Παγκοσμίου πρωταθλήματος, παρουσιάζει σημαντικές διαφορές σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, κάτι που αρέσει στον Έλληνα οδηγό: «Οι νέες ειδικές είναι ωραίες και αντιπροσωπευτικές για ένα ράλλυ, όπως το Μόντε Κάρλο, καθώς περιέχουν γρήγορα κομμάτια, αλλά και τεχνικά σημεία με αρκετές στροφές. Πιστεύω πως η πρώτη ειδική του αγώνα, που θα διεξαχθεί υπό το φως των προβολέων, είναι η πιο δύσκολη και συνάμα η πιο πονηρή διαδρομή, στην οποία θα δημιουργηθούν μεγάλες διαφορές, με το “καλημέρα”. Σε αυτήν θα ξεχωρίσουν οι καλοί οδηγοί από τους υπόλοιπους!»

    serderidis_sp2

    Κάθε χρόνο, ένα ζήτημα που αποτελεί σπαζοκεφαλιά για τις ομάδες, είναι αυτό της επιλογής των ελαστικών. «Επιλέξαμε Michelin για τον αγώνα, καθώς είναι μια πολύ καλή επιλογή, σε περίπτωση που ο δρόμος είναι καθαρός από χιόνι» δήλωσε ο Σερδερίδης και πρόσθεσε: «Σε διαφορετική περίπτωση θα είναι απρόβλεπτο ποιά ελαστικά θα αποδώσουν καλύτερα στο χιόνι. Σημαντικό ρόλο θα διαδραματίσουν οι πληροφορίες του “gravel crew” της ομάδας. Αυτό θα διέλθει από τις ειδικές λίγη ώρα πριν τους αγωνιζόμενους και θα μας δώσει πολύτιμες πληροφορίες για τις συνθήκες που επικρατούν στο βουνό».

    serderidis_sp3

    Την Πέμπτη, το πρόγραμμα περιλαμβάνει την πανηγυρική εκκίνηση των πληρωμάτων που θα διεξαχθεί στις 19.00 ώρα Ελλάδος στο πριγκιπάτο του Μονακό, ενώ στις 21.20 θα ξεκινήσει η πρώτη από τις δύο ειδικές της ημέρας. Μιας ημέρας που περιλαμβάνει 41 αγωνιστικά χιλιόμετρα, τα οποία καλούνται τα πληρώματα να διανύσουν υπό το φως των προβολέων, δημιουργώντας μια φανταστική ατμόσφαιρα για τους θεατές.

    Σχόλια

    Σχόλια