Symonds: Μας έπιασε πονοκέφαλος με το ρύγχος

    Ο τεχνικός διευθυντής της Williams μιλά για την FW37 και το νέο ρύγχος

    Η Williams FW37 είναι το πρώτο μονοθέσιο του 2015 που παρουσιάζεται. Οι άνθρωποι στο Grove πονοκεφάλιασαν, σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της ομάδας Pat Symonds, λόγω της αλλαγής των κανονισμών στην περιοχή του ρύγχους. Η FIA μετά τα «έκτροπα» του 2014 άλλαξε τους κανονισμούς ώστε τα μονοθέσια να είναι πιο όμορφα, ή τουλάχιστον να μην βγάζουν μάτια αν θέλετε. Ο Symonds δήλωσε ότι δούλεψαν σκληρά πάνω σε αυτό το κομμάτι καθώς είχε μεγαλύτερη επίδραση στην αεροδυναμική απόδοση απ’ ότι είχαν υπολογίσει.

    Η αλλαγή στους κανονισμούς μας προκάλεσε έναν μικρό πονοκέφαλο. Η επίδραση στην αεροδυναμική απόδοση του νέου εμπρόσθιου διαφράγματος και η γεωμετρία του ρύγχους ήταν πολύ μεγαλύτερη απ’ ότι είχαμε υπολογίσει αρχικά. Παρόλο που η αεροδυναμική απόδοση του μονοθεσίου του 2014 ήταν εντυπωσιακή πάντα υπάρχει περιθώριο βελτίωσης, ιδίως με τους νέους κανονισμούς στο ρύγχος. Η ομάδα δούλεψε σκληρά και ξεπέρασε τις δυσκολίες που προκάλεσαν οι φετινές αλλαγές.

    Η FW36 του 2014 ήταν ένα εξαιρετικό δημιούργημα επιτρέποντας στους Felipe Massa και Valtteri Bottas να σκαρφαλώσουν στο βάθρο και να ανεβάσουν την ομάδα στην 3η θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών. Η FW37 βασίζεται πάνω στην προκάτοχό της κι ο Symonds αναφέρει ότι όταν εξέτασαν αναλυτικά το μονοθέσιο του 2014 για να δουν πως θα κινηθούν με αυτό του 2015 εντυπωσιάστηκαν με την πολύ καλή δουλειά που είχαν κάνει.

    Η ιδέα για την FW37 ήταν να εξετάσουμε προσεκτικά την FW36 και την απόδοσή της. Ανακαλύψαμε ότι είχαμε κάνει πολύ καλή δουλειά και προσπαθήσαμε να βελτιώσουμε τους τομείς που έχριζαν βελτίωσης. Η FW36 έφερε αρκετό έρμα, τώρα με τις ανάλογες ενέργειες βελτιώσαμε την απόδοση του νέου μονοθεσίου χωρίς να φοβόμαστε ότι θα αυξήσουμε υπερβολικά την μάζα του.

    Σχόλια

    Σχόλια