Volvo: Εμπορική επιτυχία το 2014

    Με καινούργια μοντέλα και ανανεώσεις, η Volvo κατάφερε το 2014 να είναι μια απόλυτα επιτυχημένη χρονιά στην Ελληνική αγορά και όχι μόνο.

    Η Volvo συνεχίζει την τροχιά ανόδου στην ελληνική αγορά. Το 2014 η Volvo  αύξησε για άλλη μια φορά το μερίδιο αγοράς της, φτάνοντας ποσοστιαία τα  2,6% που είναι και το μεγαλύτερο που έχει επιτύχει στην ιστορία της στην Ελλάδα και ένα από τα μεγαλύτερα για τη μάρκα σε όλο τον κόσμο. Η Volvo πούλησε 1.832 αυτοκίνητα (1.463 το 2013), τη στιγμή που το 2014 «έκλεισε» με συνολικές ταξινομήσεις 71.218 μονάδων. Σε παγκόσμιο επίπεδο οι πωλήσεις της Volvo το 2014 ήταν 465.866 αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση σε σχέση με το 2013, της τάξεως του 8,9%.

    Volvo Sales 2

    Σχόλια

    Σχόλια