Πρόταση για πολύ φαρδιά ελαστικά

    Η F1 σκέφτεται να επαναφέρει τα φαρδιά ελαστικά ώστε να δώσει τη δυνατότητα στους οδηγούς να πιέσουν στις στροφές

    Η F1 προσπαθεί να βελτιώσει το θέαμα προτείνοντας διάφορες λύσεις, μία από αυτές ήταν οι σπίθες από το πάτωμα των μονοθεσίων, μία άλλη είναι η αύξηση της ιπποδύναμης των μονοθεσίων στους 1000 ίππους και μία τελευταία είναι να έρθουν ξανά στο προσκήνιο τα φαρδιά ελαστικά. Λύσεις που έχουν ρίζες στο ένδοξο παρελθόν της F1 και κυρίως στις δεκαετίες ’70 και ’80.

    Η τελευταία πρόταση που έχει να κάνει με τα ελαστικά είχε αναφερθεί ξανά στις αρχές καλοκαιριού, τον Ιούνιο (σχετικό θέμα). Τότε ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery, είχε δηλώσει πως είχαν προτείνει την εισαγωγή πιο φαρδιών ελαστικών ώστε να βελτιωθεί η μηχανική πρόσφυση. Αυτό γιατί το 2014 οι υβριδικοί τούρμπο κινητήρες είναι πιο απότομοι στην λειτουργία τους με περίσσια ροπή και η αεροδυναμική απόδοση έχει μειωθεί.

    Τώρα όμως, τον πρώτο μήνα του 2015, τα φαρδιά ελαστικά έρχονται ξανά στο προσκήνιο. Οι τεχνικοί ιθύνοντες της F1 πιστεύουν ότι με αυτά θα δοθεί η δυνατότητα στους οδηγούς να πιέσουν περισσότερο λόγω μεγαλύτερης πρόσφυσης μέσα στις στροφές.

    Η Pirelli είναι θετική σε μια τέτοια αλλαγή και πιστεύει ότι θα βοηθήσει σημαντικά το σπορ. Φυσικά αν αυτή η ιδέα πάρει το πράσινο φως δεν πρόκειται να υλοποιηθεί νωρίτερα από το 2016, ίσως πάμε στο 2017 που πολύ πιθανόν να δούμε και τους κινητήρες των 1000 ίππων. Το 2017 όμως υπάρχει και η σκέψη για τροχούς 18-19 ιντσών κάτι που είναι κόντρα στα φαρδιά ελαστικά. Τι θα αποφασιστεί και πως θα είναι στο μέλλον η F1 κανείς δεν γνωρίζει με ακρίβεια.

    Σχόλια

    Σχόλια