Live Test: Dacia Sandero Stepway

    Το Dacia Sandero Stepway θέλει και μπορεί να γίνει ο νέος σύντροφος απόδρασης όλων

    To Dacia Sandero Stepway είναι το νέο απόκτημα του Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος. Μείνετε συντονισμένοι.

    Παρασκευή 23 Ιανουαρίου

    sandero--

    Η ημέρα επιστροφής του Dacia Sandero Stepway δυστυχώς για εμάς έφτασε. Σε μια σύντομη ανασκόπηση των ημερών που πέρασαν, το highlight είναι αναμφίβολα η οικονομία που προσφέρει ο 1.5 dCi των 90 ίππων. Παρά το γεγονός πως δεν πρόκειται για την τελευταία εξέλιξη του «διαμαντιού» της Renault, σε ότι αφορά την οικονομία του καυσίμου, είναι σε κάθε περίπτωση εξαιρετικός. Το Sandero επέστρεψε χωρίς να έχει καν πλησιάσει ο δείκτης καυσίμου τη ρεζέρβα και φανταστείτε ότι με το αυτοκίνητο κάναμε εκτός όλων των άλλων και ένα σύντομο ταξιδάκι στα χωριά της Γορτυνίας. Τα υπόλοιπα που θα κρατήσουμε είναι η φιλική του συμπεριφορά στην καθημερινότητα και η αυξημένη απόσταση του πατώματος από την άσφαλτο, χάρη στη σχετική τεχνική επιλογή για την ανάρτηση της συγκεκριμένης έκδοσης, που βοηθά στους κακοτράχαλους δρόμους και τα κράσπεδα της Αθήνας.

    sandero-step

    Πέμπτη 22 Ιανουαρίου

    Χθες είπαμε καλά λόγια για το media system του Sandero αλλά σήμερα, ως άλλοι πολιτικοί, θα ανασκευάσουμε. Δύο άνθρωποι παιδεύτηκαν ένα τέταρτο να συνδέσουν σωστά το κινητό τηλέφωνο με το bleutooth. Αρχικά δεν έβρισκε την συσκευή Android, στη συνέχεια έβρισκε το iPhone αλλά η σύνδεση έπεφτε στο κενό. Τελικά τα καταφέραμε το «ζευγάρωμα» αλλά χρειάστηκαν δύο άτομα -ο ένας οδηγούσε- και περίπου 15 λεπτά. Βέβαια όταν θυμηθήκαμε την τιμή αγοράς του Sandero Stepway (14.740) η διάθεσή μας βελτιώθηκε σημαντικά.

    sandero-back

    Τετάρτη 21 Ιανουαρίου

    sandero-side

    Κι ενώ θα περιμέναμε, μετά τον πολύ μεγάλο χώρο αποσκευών, να βρούμε άνεση στα πίσω καθίσματα το Sandero δε δικαίωσε τις προσδοκίες μας. Αν ο οδηγός έχει ανάστημα 1,80 και πλέον, κι ο επιβάτης που θα πρέπει να καθίσει πίσω του κάτι παραπάνω από 1.75 τότε υπάρχει θέμα. Μπορεί ο κινητήρας των 1,5 λίτρων να είναι οικονομικός αλλά δεν είναι η τελευταία εξέλιξη του εξαιρετικού dCi και είναι κάπως θορυβώδης. Βέβαια όταν έρχεται η ώρα να βάλεις το χέρι στην τσέπη για να κάνεις ανεφοδιασμό, τότε το θόρυβο τον θυμάσαι σαν μελωδία και προφανώς δε σε ενοχλεί. Τελειώνοντας τη σημερινή αναφορά, θέλουμε να πούμε δύο λόγια για το media system του Sandero το οποίο φαίνεται αρκετά προηγμένο. Γενναία προσφορά από τη Dacia καθώς διαθέτει μεγάλη οθόνη αφής (που αναβαθμίζει συνολικά την εικόνα του ταμπλό), Cd, Mp3, χειριστήρια στο τιμόνι, σύνδεση τηλεφώνου με Bluetooth, Audio streaming και θύρες USB & AUX. Not bad!

    sandero-media

    Τρίτη 20 Ιανουαρίου

    Dacia Sandero Stepway 3 

    Σοκ για το Sandero Stepway, που άφησε το ελατοσκεπές Μαίναλο στο οποίο βόλταρε γουργουρίζοντας ευχάριστα το dci μοτέρ του, για να βρεθεί στην τσιμεντοσκεπή Αθήνα, ασθμαίνοντας στο σταμάτα – ξεκίνα. Δεν άργησε μάλιστα να εκτελέσει πρωί -πρωί και τις οικογενειακές του υποχρεώσεις. Καθόλου κεφάτο λοιπόν και ούτε στο Βερόπουλο, αλλά καθόλα αξιοπρεπές, συνεχίζει να καίει ελάχιστα -5,6 λίτρα μέση κατανάλωση δείχνει το σχετικό όργανο- ενώ ο χώρος αποσκευών του δεν δείχνει να ιδρώνει με τα λίγα πραγματάκια που η σύγχρονη ελληνική οικογένεια μπορεί πλέον να αγοράσει. Βλέπετε τα 320 λίτρα είναι μια κορυφαία τιμή για το μέγεθος του Sandero Stepway, που το μήκος του (4,081 μέτρα) το κατατάσσει στην κατηγορία B, αυτή των super mini αυτοκινήτων.

    Dacia Sandero Stepway 1

    Δευτέρα 19 Ιανουαρίου

    sandero11112

    Η πρώτη επαφή με το Dacia Sandero δεν ήταν η αναμενόμενη καθώς με την παραλαβή του αμέσως μπήκε σε mode ταξιδιού. Μικρή απόδραση δύο ημερών με το Dacia στα χωριά της Γορτυνίας ήταν ότι πρέπει για να αξιολογήσουμε τις ταξιδιωτικές ικανότητές του. Ο κινητήρας πετρελαίου 1.5 dCi και ιδιαίτερα η κατανάλωσή του είναι αυτή που κυριάρχησε καθώς ο δείκτης καυσίμου δεν έδειχνε καμία διάθεσή να μετακινηθεί προς τα κάτω και έπειτα από περίπου 420 ταξιδιωτικά χιλιόμετρα η κατανάλωση ήταν στο 5,6 λίτρα/100Km και η αυτονομία έδειχνε ακόμα πάνω από 600Km! Στο ίδιο επίπεδο ικανοποίησης ήταν και το cruise control το οποίο εκτιμήσαμε ιδιαίτερα στον αυτοκινητόδρομο.

    Τα χαμόγελα όμως δεν είχαν να κάνουν μόνο με την τσέπη μας καθώς το Sandero ήταν άνετο, ξεκούραστο και ήσυχο στο ταξίδι. Στον αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες 130 χιλιομέτρων την ώρα το Dacia ήταν σταθερό με ικανοποιητική ποιότητα κύλισης. Ο κινητήρας ήταν πρόθυμος αμέσως να στείλει το ταχύμετρο στα 160Km/h για μια γρήγορη προσπέραση με τη σταθερότητα να μην επηρεάζεται ακόμα και σε αυτά τα χιλιόμετρα. Στον επαρχιακό δρόμο το Sandero συνέχισε να προσφέρει καλή αίσθηση στον οδηγό και στους επιβάτες και μόνο στις κλειστές στροφές έδειχνε να ζορίζεται κυρίως λόγο της αργής αίσθησης στη μετατόπιση των μαζών και των κλίσεων που έπαιρνε στις φουρκέτες.

    sandero2222211

    Άνεση, οικονομία και σύγχρονο στήσιμο βοηθούν το Sandero να γίνει ένα πολύ καλό ταξιδιωτικό «εργαλείο» έχοντας σε πρώτο πλάνο έναν πάρα πολύ καλό κινητήρα. Στο ταξίδι, το Dacia λέει «Ναι», να δούμε τις υπόλοιπες ημέρες τι λέει και στην καθημερινή μετακίνηση στην πόλη.

    Σχόλια

    Σχόλια