Live Test: Mitsubishi Space Star 1,2

    Το Space Star είναι η απάντηση της Mitsubishi στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων πόλης και τις επόμενες ημέρες θα δούμε αν ως τέτοια, είναι πειστική.

    To Mitsubishi Space Star 1.2 είναι το νέο απόκτημα του Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος. Μείνετε συντονισμένοι.

    Πέμπτη 22 Ιανουαρίου

    Σήμερα είναι η τελευταία ημέρα μας με το Space Star και τη γιορτάσαμε επιτυγχάνοντας και τη χαμηλότερη κατανάλωση, όπως μπορείτε να δείτε, στη διαδρομή Αθήνα – Πειραιάς και πίσω . Με μήκος 3,7 μέτρα  είναι ταυτόχρονα ένα μεγάλο μικρό και ένα μικρό supermini. Αυτό είναι καλό, καθώς έχει χώρους για τέσσερις και πορτ μπαγκάζ 235 λίτρων, αλλά μέγεθος που δεν δημιουργεί προβλήματα εύρεσης στάθμευσης.  Στην πλούσια έκδοση intense της δοκιμής έχει τα πάντα, αλλά σε ένα αυτοκίνητο που το χρησιμοποιείς καθημερινά περισσότερες από μια φορές, το σύστημα keyless start (δεν χρησιμοποιείς κλειδί ούτε για τις πόρτες, ούτε για τον κινητήρα, το έχεις πάντα στην τσέπη) αξίζει ιδιαίτερη μνεία.

    Mitsu Space Star_7

    Ο κινητήρας των 1,2 λίτρων με τους 80 ίππους μπορεί να είναι ιδιαίτερα οικονομικός, καθώς καταναλώνει κατά βάση 5-6 λίτρα/100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες πυκνής κίνησης. Ταυτόχρονα εξασφαλίζει κορυφαίες επιδόσεις, πολύ ανώτερες του ανταγωνισμού με τους κινητήρες του 1.0 λίτρου. Προσθέστε σε αυτά την εξαιρετική θέση οδήγησης, συμπλέκτη αφρό, κιβώτιο ελβετικό ρολόι και μια εικόνα εσωτερικού που θυμίζει κανονικό αυτοκίνητο και όχι κατασκευή Lego, για να έχετε την πλήρη εικόνα. Συνολικά αξίζει και με το παραπάνω τα 10.990€ που ζητάει η Mitsubishi (τιμή με απόσυρση).

    Mitsu Space Star_6

    Τετάρτη 21 Ιανουαρίου

    Ότι και να ψηφίσετε για κυβέρνηση, σαν έρθει η ώρα για αυτοκίνητο πόλης θυμηθείτε το Space Star. Εμείς το έχουμε κάνει “μπαλάκι” μεταξύ μας αφού όποιος θέλει να κινηθεί εντός της Αττικής, αρπάζει το κλειδί και τρέχει. Σήμερα κάθισε πολύ λίγο στα Πετράλωνα -όπου και καταφέραμε να το απαθανατίσουμε- μεταξύ διαδρομών Πειραιά, Ίλιον και κέντρο Αθήνας.

    Mitsu Space Star_3

     

    Ο συμπλέκτης που ο Μποϊδάνης παραπονέθηκε ότι ενεργοποιούταν πολύ χαμηλά ρυθμίστηκε μέσα σε 2 λεπτά, από τον εικονιζόμενο περιστροφικό αποστάτη στο χώρο του κινητήρα -δεν είναι υδραυλικός αλλά μηχανικός. Ωστόσο είναι τόσο ελαφρύς που ξεχνάς την ύπαρξή του και συμπληρώνεται από ένα κιβώτιο – βούτυρο με εξαιρετική αίσθηση. Όπως δείχνει και η φωτογραφία η μέση κατανάλωση έχει πάρει την κατιούσα, υπό την αρωγή του πολύ άμεσου και γρήγορου συστήματος Start/Stop.

    Mitsu Space Star_1 Mitsu Space Star_4

    Τρίτη 20 Ιανουαρίου 

    Δεν είναι κλισέ. Δηλαδή, είναι αλλά όχι ανούσιο. Τα δημοσιογραφικά χιλιόμετρα ενός αυτοκινήτου είναι πολύ δύσκολα. Είναι δυσκολότερα από αυτά που έχει στο μυαλό του ο μέσος οδηγός. Περιλαμβάνουν κακομεταχείριση και συνθήκες… ασύμμετρες που μόνο στις πίστες δοκιμών των εταιρειών συγκαταλέγονται- και πάλι, όχι όλες. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο όταν εντοπίζουμε δημοσιογραφικό αυτοκίνητο «φορτωμένο» με χιλιόμετρα, έχουμε ένα ακόμα στοιχείο για να το κρίνουμε. Το «δικό μας» Space Star που λέτε, έχει περισσότερα από 18.000 χιλιόμετρα και είναι ενδεικτικό της καλής του κατασκευής το ότι δεν κάνει «τσικ». Λίγο οι βάσεις του κινητήρα δείχνουν να δυσανασχετούν όταν οι αλλαγές των ταχυτήτων γίνονται πολύ χαμηλά και εντείνουν λίγο τον κραδασμό που έχει έτσι και αλλιώς ο τρικύλινδρος αλλά αυτό είναι αναμενόμενο. Είπαμε: πολύ κακομεταχείριση.

    Δευτέρα 19 Ιανουαρίου

    MitsuSpaceStarLT3

     

    Η διάθεσή μας για βόλτα, είναι ανεξάντλητη. Μετά από ένα σαββατοκύριακο αέναης μετακίνησης, η εβδομάδα ξεκίνησε με… το γύρο του λεκανοπεδίου. Από τη Γλυφάδα, στη Νέα Κηφισιά και στη συνέχεια, το πρόγραμμα είχε Τατόι και Πειραιά. Το Space Star σε βοηθάει να κρατάς σε χαλαρό ρυθμό την κατανάλωση, με το μικρό οργανάκι δεξιά στον πίνακα των οργάνων και τη διχρωμία στα νταμάκια- πράσινο για όταν είσαι καλό παιδί, μάλιστα x3 για τους ελαφροπόδηδες και κόκκινο όταν πρέπει να χαλαρώσεις για να σώσεις τα προσχήματα. Ο 1.200άρης τρικύλινδρος ακούγεται ως τέτοιος αλλά αποζημιώνει με την απόδοσή του και ταιριάζει πολύ στο μικρό Mitsubishi. Η σημερινή βόλτα ολοκληρώθηκε στο π. Φάληρο και στις «Πίτες της Σοφίας» που είναι ένα must για όσους κινούνται στα Νότια προάστια- και φυσικά τους αρέσουν οι πίτες.

    MitsuSpaceStarLT4

    Παρασκευή 16 Ιανουαρίου

    MitsuSpaceStarLT1

    Αγαπητό ημερολόγιο: σήμερα κλήρωσε αυτοκίνητο πόλης. Ένα αυτοκίνητο που μόλις μετά τα πρώτα –ελάχιστα- χιλιόμετρα μαζί του, δείχνει ικανό να μας κάνει να μετανιώσουμε για την αρχική αρνητική διάθεσή μας απέναντί του. Ναι, αδικείται εξ αρχής όταν κρίνεται ως αντικαταστάτης του Colt– που ειδικά στην τελευταία του γενιά, ήταν ένα χαρισματικό μικρό, όχι μόνο στην κορυφαία (και αγαπημένη μας) turbo εκδοχή του. Το Space Star είναι ένα πραγματικό εργαλείο για κίνηση εντός των τειχών και ως τέτοιο είναι εύχρηστο και ικανό. Από αυτά και μόνο τα στοιχεία του, γίνεται εκ των πραγμάτων και ευχάριστο, όσο ευχάριστο μπορεί να γίνει ένα αυτοκίνητο του είδους. Περισσότερα όμως θα έχουμε να πούμε προσεχώς και αφού το «επεξεργαστούμε» με διαδρομές κατά τη διάρκεια του σαββατοκύριακου.

    MitsuSpaceStarLT2

    Σχόλια

    Σχόλια