Το 2017 η Class One

DTM και Super GT ενώνουν τις δυνάμεις τους για μια νέα σειρά αγώνων

Το DTM και το Ιαπωνικό Πρωτάθλημα Super GT κάνουν βήματα προόδου για την οριστικοποίηση των κανονισμών της Class One. Από το 2014 οι τεχνικοί κανονισμοί, όσον αναφορά το σασί και τα αεροδυναμικά είναι ίδιοι για τις δύο κατηγορίες. Από το 2017 θα υπάρξουν ίδιοι κανονισμοί και για τους κινητήρες. Συγκεκριμένα οι κινητήρες θα είναι 2.0 λίτρων, τετρακύλινδροι, τούρμπο, με την ιπποδύναμη να φτάνει τους 600 ίππους.

Τα χαρακτηριστικά των δύο αυτών πρωταθλημάτων θα παραμείνουν, οι εκπρόσωποι των DTM, Super GT και IMSA συμφώνησαν σε μια σειρά από τεχνικές λεπτομέρειες για τους κανονισμούς. Αυτό το σύνολο κανονισμών θα τεθεί σε ισχύ από το 2017 και θα δημιουργηθεί η Class One.

Τα κριτήρια της νέας κατηγορίας είναι απλά. Εντυπωσιακά αυτοκίνητα, υψηλό επίπεδο ασφάλειας, περικοπή λειτουργών εργασίας και δαπάνες για εξέλιξη. Επιπλέον θέματα όπως οι δοκιμές, προδιαγραφές ελαστικών, και η χρήση του DRS έχουν συζητηθεί και μένει η τελική επιβεβαίωση των νέων κανονισμών.

Η δημιουργία της Class One θα επιφέρει πολλά πλεονεκτήματα σε κατασκευαστές καθώς θα μπορούν να συμμετάσχουν σε αγώνες σε Ευρώπη, Ασία και ΗΠΑ. Επίσης οι κατασκευαστές μπορούν να επωφεληθούν από εμπορικούς λόγους. Βέβαια μεγαλύτεροι κερδισμένοι είναι οι φίλοι του motorsport καθώς θα μπορούν να δουν επικές μάχες μεταξύ Audi, Mercedes, BMW, Lexus, Nissan και Honda. Υπομονή λοιπόν μέχρι το 2017.

Στάθης Κοκκορόγιαννης

Σχόλια

Σχόλια