Live Test: Nissan Pulsar 1.5 dCi

    Το new entry στη γκάμα της Nissan, είναι όπως φαίνεται ένα ικανό μικρομεσαίο που έχει μεγάλες βλέψεις. Βήμα- βήμα, το ανακρίνουμε και σας αναφέρουμε.

    To Nissan Pulsar 1.5 dCi είναι το νέο απόκτημα του Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος. Μείνετε συντονισμένοι.

    Τετάρτη 14 Ιανουαρίου

    Οι μέρες πέρασαν και το Pulsar που πολύ το συμπαθήσαμε είναι η αλήθεια, πρέπει να γυρίσει στη βάση του. Όπως όλα τα Nissan στην ιστορία της μάρκας, έτσι και αυτό απέδειξε πως είναι ένας απροβλημάτιστος σύντροφος που προορίζεται για να υποστηρίξει με τον καλύτερο τρόπο τις μετακινήσεις, σε όποιο περιβάλλον (πόλη και εκτός) και αν αυτές προορίζονται για να γίνουν. Οι χώροι του μας εντυπωσίασαν, όπως και η καλή του κατασκευή. Μείνετε μαζί μας και σύντομα θα έχετε ολοκληρωμένα την άποψή μας στο «πιάτο σας» με τη μορφή της δοκιμής- ενώ θα ακολουθήσει και σύγκριση με έναν ακόμα σοβαρό «παίκτη» της κατηγορίας.

    Nissan Pulsar LT13

    Τρίτη 13 Ιανουαρίου

    Nissan Pulsar LT9

     

    Η πρόβλεψη του καιρού δε δικαιώθηκε. Σήμερα, οι περισσότερες ώρες ήταν λουσμένες από ήλιο. Με δόντια μεν αλλά ήλιο. Η μέρα κύλισε με πολύ μεταφορά προσωπικού, και έτσι είχαμε την ευκαιρία να πιστοποιήσουμε πως οι χώροι πίσω είναι ιδιαίτερα άνετοι (μια και το διασταυρώσαμε ρωτώντας τους επισκέπτες), όπως άνετη είναι και η πρόσβαση στο πίσω κάθισμα με το μεγάλο άνοιγμα των σχετικών θυρών. Η εμμονή ενός φίλου, μας έφερε στην κουβέντα της ρεζέρβας και το πόσο αναγκαία είναι η ύπαρξή της. Αναγκαστικά δείξαμε την ανάγκης του δικού μας Pulsar– που πρέπει να σημειώσουμε πως με την ύπαρξή της κερδίζει πόντους στην διάθεση των πολέμιων των κιτ επισκευής. Η αλήθεια είναι πως στις περισσότερες περιπτώσεις, όταν το κλατάρισμα οφείλεται σε μικρή τρύπα, υπάρχουν κι άλλες λύσεις (χώρια που ο οδηγός μπορεί να το αντιληφθεί εγκαίρως και να προλάβει πριν χάσει τελείως τον αέρα του). Όταν όμως το ελαστικό σκιστεί και καταστεί μη επισκευάσιμο, πράγμα σύνηθες για την ελληνική πραγματικότητα με τα σκουπίδια κάθε είδους στο δρόμο αλλά και τις λακούβες- βάραθρα, τότε κανένα κιτ επισκευής δε μπορεί να δώσει λύση. Πόντος λοιπόν για το Pulsar με την –έστω, ανάγκης- ρεζέρβα του.

    Nissan Pulsar LT10 Nissan Pulsar LT11

    Δευτέρα 12 Ιανουαρίου

    Nissan Pulsar LT6

    Σήμερα βρεθήκαμε στο βουνό για τις ανάγκες μιας διπλής παρουσίασης, από την πλέον ιστορική εταιρεία με παράδοση στα εκτός δρόμου μοντέλα. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο η καθημερινή αναφορά του Live Test έρχεται με καθυστέρηση. Ήταν όμως μια γεμάτη μέρα, που είχε και ανοιχτό δρόμο και βόλτα στο Λυκαβητό αλλά και πήξιμο (πολύ) στην κεντρικότερη αρτηρία της πρωτεύουσας, την Κηφισίας. Την Κηφισίας που όταν τη γνωρίσεις από την καλή και από την ανάποδη, όπως συνέβη σήμερα, επεξεργάζεσαι όλο και πιο ζεστά το θέμα της αποκέντρωσης… Η σημερινή ακινησία σε συνδυασμό με τη μεταφορά της δικής μας μουσικής στο Pulsar, χάρη στη θύρα USB (που όπως έχετε καταλάβει, όπου τη συναντάμε την τιμάμε δεόντως και στα αυτοκίνητα που δεν υπάρχει μας λείπει), μας αποκάλυψε ένα από τα παράδοξα που συναντά κανείς στα σύγχρονα συστήματα ήχου. Όταν η εταιρεία έχει την καλή διάθεση να προσφέρει στο μενού τα Ελληνικά, τότε δεν είναι σπάνιες οι περιπτώσεις κατά τις οποίες το Balance που αφορά τη μεταφορά του ήχου στα ηχεία ανά πλευρά (δεξιά- αριστερά) μεταφράζεται ως «Εξισορρόπηση» και το Fader που μοιράζει αντίστοιχα τον ήχο στα εμπρός και πίσω ηχεία, γίνεται «Εξασθένηση ήχου». Λεπτομέρειες θα μας πείτε. Ναι αλλά αρκετά χαριτωμένες για να περάσουν απαρατήρητες, έτσι δεν είναι;

    Nissan Pulsar LT7 Nissan Pulsar LT8

    Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 

    Nissan Pulsar Live 4

    Απροσδόκητη λιακάδα σήμερα που ήρθε και ταίριαξε απόλυτα με το πέρασμά μας από τα Μεσόγεια. Λοιπόν οι χώροι του Pulsar είναι από μόνοι τους ένας καλός λόγος για να το «δει» ο οικογενειάρχης πιο «ζεστά». Πίσω από τον οδηγό των 1,87 μ. (και των 100+ κιλών μετά από δίαιτα) κάθεται άνετα ένας ίδιος σε διαστάσεις, χωρίς να προβληματιστεί για το διαθέσιμο χώρο στα γόνατα ή το κεφάλι. Ομοίως απολαυστικός είναι και ο χώρος των αποσκευών που σύμφωνα με τον κατασκευαστή είναι 385 λίτρων χωρητικότητας αλλά στην πράξη και με εφεδρικό τροχό ανάγκης (και ουχί κιτ επισκευής) είναι εντυπωσιακός και με βάθος. Τα καλύτερα έρχονται όμως και μείνετε συντονισμένοι γιατί μέχρι στιγμής, τα χιλιόμετρα που έχουμε κάνει είναι λίγα (μόλις 260 σε δυόμιση μέρες) μπροστά σε αυτά που θα κάνουμε το σ/κ. Στην επόμενη αναφορά θα έχουμε στοιχεία και για την οδική συμπεριφορά σε απαιτητικές συνθήκες και στριφτερούς δρόμους.

    Nissan Pulsar Live 5

    Πέμπτη 8 Ιανουαρίου

    Nissan Pulsar LT1

    Μας το έλεγαν αλλά δεν θέλαμε να το πιστέψουμε. Το Pulsar είναι πιο ωραίο από κοντά. Ή μάλλον, για να είμαστε ακριβέστεροι, από κοντά το Pulsar είναι ωραίο. Τελεία. Ό,τι φωτογραφία και αν είχαμε δει μέχρι τώρα που το βάλαμε στο χέρι, το νέο μικρομεσαίο της Nissan μας φαινόταν «κάπως». Τώρα από κοντά, κάναμε reset. Με όμορφες λεπτομέρειες αλλά και ένα συνολικό παρουσιαστικό που κερδίζει τις εντυπώσεις, το Pulsar δεν άργησε να μας δώσει το στίγμα του καλά στοχευμένου μοντέλου από την Ιαπωνική εταιρεία. Το θέμα που ανοίγεται βέβαια έχει να κάνει με τη γενικότερη τοποθέτηση του Pulsar στην αγορά και την –όποια- δυσκολία στην αναστροφή του κλίματος που δημιούργησε εκείνο το ανεκδιήγητο Tiida. Πάντως από την πρώτη μας επαφή μαζί του, το Pulsar φαίνεται να έχει όλα όσα χρειάζεται. Είναι σύγχρονο και το δείχνει ξεδιάντροπα (στη «δική μας» έκδοση με το keyless entry και το πλήκτρο start, τα εικονίδια στον πίνακα των οργάνων δίνουν το στίγμα) ενώ έχουμε και πολύ καλό προαίσθημα για τον συνδυασμό του με τον diesel κινητήρα των 1,5 λίτρων.

    Nissan Pulsar LT2 Nissan Pulsar LT3

    Σχόλια

    Σχόλια