22 λίτρα καυσίμου το 2016

    Η Επιτροπή GP επιβεβαίωσε τα 22 λίτρα καυσίμου για το 2016, αλλά όχι τον αριθμό κινητήρων

    Η Επιτροπή GP συναντήθηκε στις 16 Δεκεμβρίου με στόχο να επικυρώσει κάποια θέματα που αφορούν τους κανονισμούς του 2015 και του 2016. Οι πιο σημαντικές αποφάσεις που πάρθηκαν είναι ότι το 2016 τα διαθέσιμα λίτρα καυσίμου θα είναι 22 για κάθε μοτοσικλέτα, η ποινή για χρησιμοποίηση έξτρα κινητήρα θα είναι εκκίνηση από το pit lane 5 δευτερόλεπτα μετά την εκκίνηση αντί για 10 δευτερόλεπτα και η φιξαρισμένη πλέον τιμή στο πακέτο φρένων η οποία θα είναι 70.000€.

    Πολύ σημαντική είναι πλέον η προσθήκη αξονικού τομογράφου SCAT3 ο οποίος θα εξετάζει τους αθλητές-αναβάτες για περίπτωση διάσεισης μετά από πτώση.

    Αυτά που δεν αποφασίστηκαν όμως στην Επιτροπή GP είναι πιο σημαντικά από αυτά που επικυρώθηκαν. Για παράδειγμα, δεν βρέθηκε λύση στον αριθμό των κινητήρων που θα έχουν στη διάθεσή τους οι αναβάτες το 2016 ή δεν βρέθηκε λύση στον περιορισμό στο ρυθμό περιστροφής των κινητήρων ή στο βάρος που θα έχουν οι μοτοσικλέτες, ζητήματα δηλαδή που «καίνε» ιδιαίτερα τα εργοστάσια που μπαίνουν στο MotoGP (Suzuki, Aprilia, KTM).

    Ο Carmelo Ezpeleta πάντως φάνηκε αισιόδοξος ότι η MSMA (εργοστάσια) θα έχουν βρει λύση μέχρι τις δοκιμές της Sepang.

    Βασικά, η Επιτροπή GP επιβεβαίωσε το σύστημα εργασιών για τη δημιουργία του ηλεκτρονικού πακέτου για το 2016 που προτάθηκε από την MSMA. Όσον αφορά τον αριθμό των κινητήρων και το βάρος των μοτοσικλετών η απόφαση ακόμα εκκρεμεί, με την επόμενη συνάντηση της MSMA να γίνεται στις δοκιμές της Sepang το 2015. Περιμένουμε να έχουν πάρει απόφαση, είτε ομόφωνη, είτε με πλειοψηφία ώστε να επικυρωθεί. Επίσης, επικυρώσαμε μια σειρά από πρωτόκολλα που είχαν εισαχθεί πέρυσι και τώρα υπογράφηκαν, όσον αφορά την ασφάλεια και άλλα πράγματα.

    Σχόλια

    Σχόλια