Live Test: Chevrolet Orlando 1,4 T LT

    Είναι 7θέσιο, άνετο, με κινητήρα 1,4 λίτρων που «ντριπλάρει» το φορολογικό καθεστώς και όχι μόνο. Τι παραπάνω να ζητήσει κανείς;

    To Chevrolet Orlando 1,4 T LT είναι το νέο απόκτημα του Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος. Μείνετε συντονισμένοι.

    Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 

    Συνεχίζουμε τις διαδρομές και το Orlando συνεχίζει να μας κερδίζει με τις χάρες του. Η Αμερικάνικη διάθεσή του, μας αρέσει. Πολύ. Η ευρυχωρία του είναι πραγματικά υπέροχη και μας κάνει να ξεχνάμε πως το μέγεθός του πολλές φορές παραπέμπει στο τραγούδι από τις «Τρύπες» (…δε χωράς πουθενά…). Ευτυχώς, οι τεράστιοι εξωτερικοί καθρέπτες βοηθούν τα rewind που απαιτούνται όταν το στενό είναι πιο… στενό από ότι αρχικά φαινόταν. Αν είχαν και ηλεκτρική αναδίπλωση θα ήταν πραγματικά για φίλημα… Επιστρέφοντας στα της καθημερινότητας, σήμερα «κατάπιε» δύο μεγάλα τσουβάλια ξύλα για το τζάκι καθώς το πετρέλαιο «έπεσε» τιμολογιακά, αλλά όχι αρκετά οπότε τα εφόδια για τις οικιακές φωτιές είναι απαραίτητα. Με μια κίνηση –εντάξει, με δύο- αναδιπλώνεις τα καθίσματα της τρίτης σειράς και έχεις μπροστά σου ένα χώρο επίπεδο 466 λίτρων, με όγκο που μπορεί να βολέψει ολόκληρη οικοσκευή σχεδόν, αρκεί να αφαιρέσεις την εταζέρα/ κάλυμμα του χώρου αποσκευών. Άνετα χώραγε άλλα δύο τσουβάλια, χωρίς να χρειαστεί περαιτέρω επέκταση –μια από τις 16 διαθέσιμες διατάξεις- και αυτό στις μέρες μας είναι priceless.

    Chevy Orlando 8 Chevy Orlando 10

    Τρίτη 16 Δεκεμβρίου

    Chevy Orlando 6

    Τα παιδιά το λατρεύουν. Το Orlando έχει τις προϋποθέσεις να παίξει το ρόλο του magic bus για τα πιτσιρίκια, αφού η ύπαρξη των δύο επιπλέον θέσεων πίσω, δεν είναι μια οποιαδήποτε «παρέκκλιση» από τα νορμάλ αυτοκίνητα. Με περίσσια χαρά κάθονται πίσω και βάζουν τις ζώνες τους, αφήνοντας τους γονείς μπροστά (και με σχετική ησυχία). Βέβαια σε αυτή την περίπτωση, τα ψώνια πάνε αναγκαστικά στο πίσω κάθισμα αφού ο χώρος των αποσκευών, πρακτικά καταργείται. Τα προσκέφαλα στο ζεύγος των καθισμάτων που αναδύονται από το πάτωμα, σχεδόν ακουμπούν στο πίσω τζάμι. Οι χαμογελαστές φάτσες που κάθονται εκεί όμως, είναι η πιο πειστική απάντηση για τη χρησιμότητα των επιπλέον θέσεων. Η πρόσβαση εκεί είναι εύκολη αφού το διαιρούμενο πίσω κάθισμα αναδιπλώνεται με μια κίνηση- ότι χρειάζεται και για την εμφάνιση των καθισμάτων που τρελαίνουν τους μικρούς επιβάτες.

    Chevy Orlando 7

    Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 

    Chevy Orlando 1

    Οι μέρες με το μεγάλο Chevrolet περνούν ευχάριστα. Οι διαδρομές γίνονται απόλαυση μέσα στο αχανές σαλόνι του, με τα καθίσματα- πολυθρόνες να κακομαθαίνουν τους επιβάτες. Ευχάριστη έκπληξη η πολύ χαμηλή στάθμη θορύβου από τον κινητήρα, που κάνει την καμπίνα να φαίνεται ακόμα πιο πολυτελής από ότι είναι. Απ’ έξω, το αμάξωμα είναι επιβλητικό και σε αυτό το λευκό χρώμα που δεν «κόβει» καθόλου (σαν τα ρούχα ένα πράγμα…) κάνει το Orlando να φαίνεται ακόμα μεγαλύτερο. Και αρκετά τρομακτικό. Ο νεαρός με το δίκυκλο στην Πατησίων, εκεί που οι αντίθετα κινούμενοι δικυκλιστές έρχονται face to face κινούμενοι μονίμως στο αντίθετο ρεύμα, έδωσε μια γερή στον καθρέπτη του οδηγού. Ευτυχώς απλά τον έκλεισε, γιατί αν έκανε τίποτα περισσότερο, ακόμα εκεί θα ήμασταν. Είπαμε: το 7θεσιο Chevrolet μας αρέσει όλο και περισσότερο. Τόσο, που σκεφτόμαστε να το πλύνουμε στο χέρι, οικογενειακώς.

    Chevy Orlando 3

    Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου

    Chevy Orlando 14T 2

    Καλωσορίζοντας το μεγάλο Chevrolet στο Live Test του Motornews, μια και ο καιρός δε μας επιτρέπει να ασχοληθούμε και πολύ με το αμάξωμα -πόσο να κάτσει κανείς μέσα στη βροχή για να χαζέψει τον ψαρωτικό αμερικάνο;- έχουμε την ευκαιρία να ψαχτούμε λίγο με την καμπίνα. Η οποία είναι τεράστια. Και αυτό το συνειδητοποιεί ο οδηγός, κάθε φορά που κοιτάζει τον εσωτερικό καθρέπτη και βλέπει την απόσταση που τον χωρίζει από το πίσω παρμπρίζ. Η θέση οδήγησης είναι εφάμιλλη τυπικού επιβατικού και η περιφερειακή ορατότητα εξαιρετική. Η εργονομία του εσωτερικού είναι εξαιρετική, με τα πάντα να βρίσκονται σε βολικές θέσεις- με μόνη εξαίρεση λόγω μεγέθους του ταμπλό, οι διακόπτες της λειτουργίας Eco και του ESP «πέφτουν» λίγο μακριά από τον οδηγό (είναι πρακτικά μπροστά από το συνοδηγό). Πολλές και πρακτικές είναι οι θήκες στο ταμπλό- με high light την αναδιπλούμενη πρόσοψη του ηχοσυστήματος που αποκαλύπτει μια ευρύχωρη θήκη επενδυμένη με τσόχα.

    Σχόλια

    Σχόλια