Live Test: Hyundai i10 1.2

    Το νέο μικρό της Hyundai, είναι χαριτωμένο, καλοφτιαγμένο, πρακτικό και ευχάριστο

    To Hyundai i10 1.2 είναι το νέο απόκτημα του Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρως άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος. Μείνετε συντονισμένοι.

    Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου

    Η ημέρα αποχωρισμού με το Hyundai i10 έφτασε. Ο μικρός κορεάτης ήταν ευχάριστη παρέα αυτό το διάστημα. Κομψό, ξεκούραστο, άνετο σε καμία περίπτωση δεν θυμίζει το παρελθόν της Hyundai. Οι Κορεάτες πραγματικά έχουν κάνει restart.

    Η ανάρτηση του i10 λειτουργεί σωστά με αποτέλεσμα οι χαράδρες των ελληνικών δρόμων να μην προκαλούν ιδιαίτερη ανησυχία στους επιβάτες.

    Hyundai i10 1

    Άλλο ένα χαρακτηριστικό του μικρού είναι η αθόρυβη λειτουργία στο ρελαντί, πραγματικά νομίζεις ότι έχει start/stop. Δυστυχώς μαζί με το BT το start/stop είναι άλλο ένα σύστημα που κακώς λείπει. Το BT ας πάει στο παλιάμπελο. Το start/stop όμως θα βοηθούσε σημαντικά την κατανάλωση καθώς όπως είπαμε και χθες εκεί είναι που υστερεί από τον ανταγωνισμό.

    Τρίτη 16 Δεκεμβρίου

    Όσο περνούν οι μέρες τόσο ενισχύετε η αρχική σκέψη ότι το i10 είναι σε μια ξεχωριστή κατηγορία μεταξύ των Α και Β. Το μικρό της Hyundai είναι, σχεδόν σε όλους τους τομείς, αισθητά καλύτερο από τον ανταγωνισμό στην κατηγορία Α. Έχει χώρους που δεν μπορούν να φανταστούν τα UP!, C1 κλπ. Επίσης η ποιότητα υλικών και κύλισης πλησιάζει την ανώτερη κατηγορία και μπορεί να σταθεί δίπλα στο μεγάλο του αδερφάκι, το i20. Η αίσθηση που σου δίνει το i10 είναι ότι οδηγείς ένα αυτοκίνητο της πιο πάνω κατηγορίας.

    Hyundai i10 3

    Εκεί όμως που υστερεί το i10 είναι στην οικονομία του κινητήρα. Ο τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός 1.2 MPi δεν είναι τόσο οικονομικός όσο ο ανταγωνισμός. Με δυσκολία κρατιόμαστε στα 6,3 με 6,4 λίτρα/100χλμ. Όσον αφορά την απόδοση όμως δεν έχει να ζηλέψει τίποτα, είναι ελαστικός και ξεκούραστος.

    Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου

    Είναι γεγονός ότι η Hyundai τα τελευταία χρόνια κάνει σοβαρά βήματα προόδου. Ο σχεδιασμός του i10 είναι ένα από αυτά. Τα τετράγωνα κουτιά τύπου Atos που όποτε τα βλέπεις σου προκαλούν πόνο στα μάτια αποτελούν παρελθόν για τους Κορεάτες. Το χαριτωμένο μικρό της Hyundai διαθέτει ωραίες δυναμικές γραμμές και σωστές αναλογίες. Δεν δείχνει μόνο, αλλά είναι και μοντέρνο.

    Hyundai i10 6

    Μπαίνοντας μέσα ανακαλύπτεις ότι τελικά έχει χώρους και μπορεί άνετα να φιλοξενήσει ψηλούς επιβάτες. Με 5 ενήλικες όμως τα πράγματα γίνονται στενάχωρα, όμως κανείς δεν περιμένει κάτι διαφορετικό.

    Όσον αφορά το οδηγικό κομμάτι είναι ιδιαίτερα ευχάριστο και σταθερό αλλά εντοπίσαμε κάτι εκνευριστικό. Η επαναφορά του τιμονιού δεν είναι και τόσο καλή, χρειάζεται να έχεις το νου σου αν έχεις συνηθίσει σε αυτοκίνητα που έχουν επαρκή επαναφορά.

    Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου

    Το νέο μικρό της παρέας του Live Test πέρασε μαζί μας μια κουραστική ημέρα μέσα στην πόλη, σταμάτα-ξεκίνα, νερά, λακκούβες, όμως αποδείχθηκε πολύ καλή παρέα, ιδιαίτερα φιλικό και άνετο. Σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες με πολλή κίνηση στους δρόμους, συγγνώμη στα ποτάμια της Αθήνας, το νέο i10 ήταν άψογο και ξεκούραστο. Η ελαστικότητα του κινητήρα διευκολύνει την κατάσταση κρατώντας την κατανάλωση σε σχετικά φυσιολογικά επίπεδα, κάτω από 6.5 λίτρα/100χλμ. Όμως αυτή η έλλειψη σύνδεσης Bluetooth είναι λίγο οπισθοδρομική. Τα έχει όλα, MP3, USB, AUX γιατί ρε παιδία ξεχάσατε το BT;

    Σχόλια

    Σχόλια