Οι προτάσεις του Accident Panel για την αύξηση της ασφάλειας

Μετά την έρευνα του ατυχήματος του Bianchi στη Suzuka το Accident Panel έβγαλε κάποια συμπεράσματα και έκανε κάποιες προτάσεις

Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του ΠΣΜΑ στο Qatar το Accident Panel το οποίο είχε αναλάβει να ερευνήσει το ατύχημα του Jules Bianchi στο Ιαπωνικό Grand Prix έκανε κάποιες προτάσεις για τη βελτίωση της ασφάλειας στην F1.

Η πρώτη και κύρια πρόταση είναι η βελτίωση των κανονισμών για τις διπλές κίτρινες σημαίες. Η FIA έχει ήδη ξεκινήσει ενέργειες ώστε να αναγκάσει τους οδηγούς να μειώσουν ταχύτητα όταν οι κίτρινες σημαίες ανεμίζουν στην πίστα. Η εισαγωγή του Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας έχει πάρει έγκριση για το 2015.

Άλλο ένα σημείο που στάθηκε ο Accident Panel είναι τα συστήματα ασφαλείας των μονοθεσίων. Το σύστημα FailSafe στη Marussia του Bianchi δεν λειτούργησε (σχετικό θέμα) καθώς υπήρξε ασυμβατότητα με το σύστημα Brake-by-Wire. Πρέπει να γίνουν έλεγχου για την ακεραιότητα των συστημάτων.

Ακόμα μίλησαν για τα συστήματα αποστράγγισης στις πίστες τα οποία πρέπει να επανεξεταστούν και για τον κανονισμό των 4 ωρών. Προτάθηκε η ώρα εκκίνησης των GP να μην είναι 4 ώρες πριν την ανατολή ή τη δύση του ήλιου. Εκτός βέβαια κι αν πρόκειται για νυχτερινό αγώνα με φωτισμό.

Τέλος κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι τα ελαστικά της Pirelli δεν έπαιξαν ρόλο στο ατύχημα του Bianchi. Παρόλα αυτά πρότειναν ένα ετήσιο βρόχινο τεστ ελαστικών ώστε να μπορεί η προμηθεύτρια ελαστικών να βελτιώνει τα ελαστικά της.

Σχόλια

Σχόλια