Το BBW της Marussia του Bianchi έπαιξε το ρόλο του

Η ερεύνα του Accident Panel έδειξε ότι το Brake-by-Wire ανέστειλε την λειτουργία του συστήματος FailSafe στο μονοθέσιο του Bianchi

Το Accident Panel μετά την ολοκλήρωση της έρευνας για το ατύχημα του Jules Bianchi στη Suzuka τον περασμένο Οκτώβριο αποκάλυψε ότι το σύστημα ασφαλείας (FailSafe) της Marussia που «κόβει» το γκάζι και επιβραδύνει τον κινητήρα δεν λειτούργησε. Οι ρυθμίσεις του Brake-by-Wire ανέστειλαν την λειτουργία του συστήματος ασφαλείας. Όμως το Accident Panel δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα ότι αυτή η ασυμβατότητα μεταξύ του Brake-by-Wire και του FailSafe επηρέασαν την ταχύτητα σύγκρουσης του Bianchi με τον Γερανό.

Ο αλγόριθμος FailSafe είναι σχεδιασμένος να παρακάμπτει το γκάζι και να επιβραδύνει τον κινητήρα όταν ο οδηγός πατήσει γκάζι και φρένο μαζί (σ.σ. όπως ακριβώς έκανε ο Bianchi). Όμως το σύστημα ασφαλείας ανεστάλη από τον ρυθμιστή ροπής ο οποίος ελέγχει το πίσω σύστημα Brake-by-Wire. Η Marussia του Bianchi είχε έναν μοναδικό σχεδιασμό του Brake-by-Wire, ο οποίος αποδείχτηκε μη συμβατός με τις ρυθμίσεις του FailSafe. Όμως δεν μπορεί να αποδειχτεί αν η αναστολή της λειτουργίας του FailSafe επηρέασε την ταχύτητα πρόσκρουσης.

Σχόλια

Σχόλια