Live Test: Kymco K-XCT 300i ABS

    Κιθαρίστας ή ντράμερ; Ότι και να επιλέξεις το K-XCT θα τα βγάλει πέρα περίφημα!

    To Kymco K-XCT 300 ABS είναι το νέο απόκτημα του Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρως άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος. Μείνετε συντονισμένοι.

    Τρίτη 9 Δεκεμβρίου

    Η εβδομάδα που είχαμε στα χέρια μας το K-XCT πέρασε πολύ γρήγορα, δείγμα του πόσο απροβλημάτιστο και ικανό «εργαλείο» είναι αυτό το Kymco. Το «γρήγορο» 300άρι της φίρμας από την πρώτη στιγμή της παρουσίασής του είχε κερδίσει τις εντυπώσεις και έπειτα από σχεδόν ενάμιση χρόνο συνεχίζει να κρατάει πολύ ψηλά τον πήχη στην κατηγορία. Το μεγάλο του όπλο, όπως διαπιστώσαμε, είναι το εύρος των δυνατοτήτων του το οποίο δεν περιορίζεται απλά στον ισχυρό του κινητήρα. Είναι ικανό να μεταφέρει με ηρεμία τον αναβάτη του στη δουλειά νωρίς το πρωί όταν εκείνος είναι κουρασμένος και νυσταγμένος, είναι ικανό να βάλει συνεπιβάτη πίσω του και να γυρίσει την Αθήνα χωρίς να κουραστεί κανείς, είναι ικανό να «πιάσει» 150 Km/h στον αυτοκινητόδρομο χωρίς να «τσαλακωθεί» ο οδηγός, είναι ικανό να επιταχύνει πρώτο στο φανάρι και να αφήσει πίσω του πολλά από τα υποτιθέμενα «γρήγορα» scooter της αγοράς. Και όλα αυτά με μια εντυπωσιακή οικονομία στο καύσιμο και μια χαρακτηριστική άνεση και προθυμία σε όλα. Τελικά… κιθαρίστας ή ντράμερ; Μάλλον θα έλεγα ότι το K-XCT παίρνει τη θέση του μαέστρου!

    ct6666666666

    Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου

    Για μια ακόμα ημέρα η βροχή μας έκανε παρέα στις διαδρομές μας. Ευκαιρία λοιπόν να αξιολογήσουμε την… αδιάβροχη πλευρά του K-XCT. Η προστασία του αναβάτη είναι το πιο σημαντικό σε τέτοιες συνθήκες και το Kymco τα καταφέρνει πολύ καλά σε αυτόν τον τομέα. Τα πόδια σε πρώτη φάση, «κουμπώνουν» στη γωνία που δημιουργεί το φέρινγκ στο εμπρός μέρος και προστατεύονται 100% από τη βροχή… παπούτσια δηλαδή στεγνά. Από τα γόνατα και πάνω, όπως είναι φυσιολογικό, το σώμα βρέχεται, αλλά ο πολύ καλός σχεδιασμός του φέρινγκ περιορίζει το μεγαλύτερο μέρος του όγκου του νερού και στην πραγματικότητα μόνο τα χέρια είναι εκτεθειμένα και βρέχονται κανονικά. Εύγε παιδί μου!

    ct999999999

    Δεν φτάνει όμως μόνο η προστασία του αναβάτη σε συνθήκες βροχής καθώς και η ενεργητική ασφάλεια παίζει σημαντικό ρόλο. Και… αν το K-XCT τα πήγε καλά στην προστασία του αναβάτη, παίρνει ένα μεγάλο 10 με τόνο στην οδική του συμπεριφορά. Το 300αρι Kymco δεν προβληματίζεται καθόλου στη βρεγμένη άσφαλτο, πατώντας με σιγουριά και προσφέροντας πολύ καλή πρόσφυση. Ακόμα και στις μεγάλες ποσότητες νερού δεν παρουσιάζει σημάδια αστάθειας αυξάνοντας την αυτοπεποίθηση του αναβάτη, ενώ το ABS στα φρένα ανεβάζει το δείκτη ασφάλειας ακόμα περισσότερο. Πολύ δυνατό σημείο είναι η ομαλή λειτουργία του ψεκασμού ο οποίος παρά την αυξημένη δύναμη του μοτέρ, προσφέρει πολύ καλό έλεγχο στο γκάζι και κατ’ επέκταση στο πόσο θέλει ακριβώς ο πίσω τροχός για να  επιταχύνει χωρίς να γλιστρήσει. Kymco παντός καιρού λοιπόν το K-XCT…

    Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου

    Πρώτη ημέρα χωρίς νερό στους δρόμους και επιτέλους βρήκαμε την ευκαιρία να ξετυλίξουμε τις αρετές του ισχυρού κινητήρα του K-XCT. Ο 300άρης G5 κινητήρας αποδίδει πολύ καλά έχοντας περίσσια δύναμη από τις μεσαίες στροφές και πάνω. Στο πρώτο άνοιγμα του γκαζιού το Kymco φεύγει πρόθυμα μπροστά, αλλά τα καλά έρχονται μετά τα πρώτα 40 Km/h όπου εκεί φαίνονται οι σχεδόν 28 ίπποι του. Επιταχύνει σαν τρελό μέχρι τα 110 Km/h και με λίγη υπομονή το ταχύμετρο θα δείξει 150 Km/h! Ναι, είναι γρήγορο το K-XCT, αυτό το γνωρίζαμε, αλλά πλέον είναι και πολύ φιλικό στην απόδοση καθώς ο ψεκασμός έχει αναβαθμιστεί έχοντας πολύ καλύτερη συμπεριφορά στο άνοιγμα-κλείσιμο του γκαζιού. Από κινητήρα σκίζει το K-XCT, αλλά δεν πάει πίσω και από κατανάλωση. Πήραμε το scooter από τα κεντρικά της Kymco με γεμάτο το ρεζερβουάρ και μετά από σχεδόν 75 χιλιόμετρα έσβησε η πρώτη παύλα από τον ψηφιακό μετρητή στα όργανα. Αφού το έβλεπα όλες αυτές τις ημέρες και έλεγα… «μπα, μάλλον έχει χαλάσει». Τελικά δεν έχει χαλάσει, απλά το K-XCT τα πάει πολύ καλά και στην κατανάλωση, παρά την αυξημένη δύναμή του.

    kym555555555

    Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου

    Back to back Kymco αυτήν την εβδομάδα και από το εξαιρετικό Xciting στο «γρήγορο» K-XCT 300 ABS. Το K-XCT το είχα γνωρίσει πρώτη φορά όταν παρουσιάστηκε στην Ελλάδα το 2013 σε μια εντυπωσιακή εκδήλωση στο ιστιοφόρο Sir Winston Churchill στον Πειραιά. Όσο εντυπωσιακή ήταν η εκδήλωση, άλλο τόσο εντυπωσιακό ήταν και το νέο scooter της Kymco το οποίο άνοιγε έναν καινούριο δρόμο στη φίρμα τόσο στη σχεδίαση όσο και στις τεχνικές λύσεις. Μετά από σχεδόν ενάμιση χρόνο βρέθηκε στα χέρια μου ξανά το K-XCT 300 αυτήν τη φορά με ABS και μπορώ να πω ότι παραμένει το ίδιο φρέσκο και όμορφο σχεδιαστικά, όπως την πρώτη φορά. Η εβδομάδα με το K-XCT αναμένεται απολαυστική αν και ακόμα το Kymco δεν έχει πατήσει σε στεγνή άσφαλτο λόγω της βροχής. Ευκαιρία λοιπόν να αντιληφθούμε τα θετικά του συγκεκριμένου scooter σε δύσκολες συνθήκες. Keep in touch…

    kxct2222

    Σχόλια

    Σχόλια