Επίσημο πόρισμα: Το κλειστό cockpit δεν θα είχε σώσει τον Bianchi

Το Accident Panel αναφέρει πως η ταχύτητα σύγκρουσης ήταν 126 χλμ/ώρα και οι δυνάμεις που ασκήθηκαν ήταν τεράστιες

Η αναφορά της έρευνας του Accident Panel για το ατύχημα του Jules Bianchi στο Ιαπωνικό Grand Prix τον περασμένο Οκτώβριο κάνει σαφές πως το κλειστό cockpit δεν θα είχε βοηθήσει ιδιαίτερα τον Γάλλο. Το κλειστό cockpit δεν θα μπορούσε να προστατέψει τον Γάλλο από τη βίαιη σύγκρουση με τον γερανό στη Suzuka. Οι δυνάμεις που ασκήθηκαν στο κεφάλι του Bianchi ήταν τεράστιες καθώς η ταχύτητα πρόσκρουσης στον 6,5 τόνων γερανό ήταν 126 χλμ/ώρα.

Το κλειστό cockpit ή οι προστατευτικές ποδιές στους γερανούς δεν θα ήταν εφικτό να αμβλύνουν τις ζημιές που υπέστη ο Bianchi. Οι δυνάμεις που ασκήθηκαν μεταξύ του μονοθεσίου των 700 κιλών και του γερανού 6.5 τόνων κατά τη διάρκεια της σύγκρουσης που έγινε με 126 χλμ/ώρα ήταν τεράστιες. Δεν υπάρχει κάποια κατασκευή σε μονοθέσιο F1 που να μπορεί να απορροφήσει την ενέργεια μιας τόσο μεγάλη σύγκρουσης χωρίς να έχει αντίκτυπο στον οδηγό. Είναι επιτακτική ανάγκη η αποτροπή της σύγκρουσης ενός μονοθεσίου F1 με έναν γερανό ή τους κριτές γύρω από αυτόν.

Σχόλια

Σχόλια