Live Test: Kawasaki KLX 150L

    Μικρό, εύκολο και πολυτάλαντο το KLX της Kawasaki, καθώς ο "φυσικός του χώρος" εκτείνεται από το κέντρο της πόλης ως το ψηλότερο βουνό και την πιο απόκρημνη παραλία.

    To Kawasaki KLX 150L είναι το νέο απόκτημα του Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρως άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος. Μείνετε συντονισμένοι.

    Τρίτη 9 Δεκεμβρίου

    Ήρθε το τέλος της συμβίωσης με το KLX και η συνολική αίσθηση είναι πολύ καλή. Το μικροκαμωμένο Kawasaki είναι πολύ άρτια σχεδιασμένο για να γίνει ο πιστός σύντροφος του αναβάτη στην καθημερινή μάχη της πόλης. Όμορφο εξωτερικά, ροπάτη λειτουργία στον κινητήρα και πολύ παιχνιδιάρικη οδική συμπεριφορά είναι τα δυνατά του σημεία τα οποία αν τα εκμεταλλευτείς θα έχεις ένα διασκεδαστικό «ζιζάνιο» να σε μεταφέρει από το σημείο Α στο σημείο Β. Και αν βρεις κάνα ξεχασμένο μονοπάτι στην κυριακάτικη βόλτα στην Πεντέλη μη διστάσεις να δοκιμάσεις να πατήσεις… χώμα καθώς το KLX θα σε ανταμείψει με τις off road ικανότητες.

    klx2222222

    Και μην ξεχνάμε ότι όλα αυτά μπορείς να τα έχεις με την πολύ ανταγωνιστική τιμή των 3.290 €.

    Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου

    Το Σαββατοκύριακο βρήκα την ευκαιρία να βάλω το μικρό KLX στο χώμα για να διαπιστώσω κατά πόσο μπορεί να γίνει ένα ικανό entry level στο off road. Το ευκίνητο Kawasaki όσο απολαυστικό είναι στην πόλη, άλλο τόσο είναι και εκτός δρόμου, πάντα βέβαια έχοντας στο μυαλό ότι πρόκειται για ένα 150άρι dual purpose. Το χαμηλό του βάρος σε συνδυασμό με τις μαλακές αναρτήσεις δίνουν πολύ καλή αίσθηση στον αναβάτη «καταπίνοντας» κάθε ανωμαλία του εδάφους, ενώ θα βολέψει και τους πιο μικροκαμωμένους αναβάτες λόγω του χαμηλού ύψους της σέλας στα πιο δύσκολα μονοπάτια. Ο κινητήρας έχει την απαραίτητη δύναμη ώστε να κινηθείς με αξιοπρέπεια στα σφικτά κομμάτια, αλλά πρέπει να παίξεις πολύ με το κιβώτιο ταχυτήτων αν θέλεις να διατηρήσεις έναν ικανοποιητικό ρυθμό. Για έναν νέο αναβάτη που θέλει να ξεκινήσει το off road, το KLX είναι λουκούμι, για τον πιο έμπειρο όμως το μικρό Kawasaki θα φτάσει γρήγορα στα όριά του, αφού πρώτα όμως φροντίσει να τον διασκεδάσει.

    kawa3333333333

    Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 

    Καλός ο καιρός σήμερα, δύο τα ραντεβού στο κέντρο της Αθήνας και με τον Νταβούτογλου να κόβει βόλτες από το αεροδρόμιο στο προεδρικό μέγαρο και στο Hilton, η προφανής επιλογή για τις μετακινήσεις μας ήταν το KLX. Τόσο στενό και τόσο ελαφρύ είναι, που καταφέραμε να το παρκάρουμε ανάμεσα σε μια κολόνα, ένα κάδο σκουπιδιών και τα κάγκελα του πεζοδρομίου, σε πλάτος περίπου 80 εκατοστών. Το μικρό on-off είναι πραγματικά απολαυστικό μέσα στην πόλη και μάλιστα όσο μεγαλύτερος ο φόρτος της κίνησης, τόσο πιο μάγκας νιώθεις που το επέλεξες. Ελαφρύ και ευέλικτο σαν ποδήλατο, αλλά με δύναμη τουλάχιστον… 20 ποδιών, καίει ελάχιστα και σε κρατάει ταχύ και ξεκούραστο. Η σημερινή γκρίνια έχει να κάνει με τους καθρέφτες. Κατά 80% βλέπεις μπράτσο -το δικό σου, εννοείται- και 20% τι γίνεται πίσω. Όπως και τα όργανα, κάποιος τα βρήκε στο πιο ψηλό ράφι και τα έβαλε στο KLX. Αδικία.

    Kawasaki KLX_7

    Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου

    “Χωριό που φαίνεται…” λέει ο σοφός λαός και το KLX150 είναι περισσότερο από προφανές ότι απεχθάνεται τους συνεπιβάτες ή, στην καλύτερη περίπτωση, τους ανέχεται για σύντομες αστικές μετακινήσεις. Ψηλά τα μαρσπιέ, στενή η σέλα, ανύπαρκτες οι χειρολαβές, συνθέτουν ένα περιβάλλον τόσο φιλόξενο για το συνεπιβάτη, όσο αυτό της Σελήνης. Από την άλλη πλευρά, ο οδηγός αποζημιώνεται από την ανάλαφρη αίσθηση, την αμεσότητα και τις πολύ μαλακές αναρτήσεις οι οποίες, στο οργωμένο οδόστρωμα της Αθήνας, είναι σωτήριες για τη μέση. Ένα ακόμα εξόχως και μη αναμενόμενο θετικό στοιχείο του KLX είναι τα φώτα. Δυνατά και με καλή δέσμη, χρησιμεύουν όχι μόνο για να σε βλέπουν οι άλλοι, αλλά για να βλέπεις και εσύ, γεγονός σπάνιο σε μικρές μοτοσικλέτες. Εύγε στον νέο.

    IMG_0207

    Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου

    Ναι, το ομολογώ. Ανήκω σε αυτή τη γενιά που ανδρώθηκε μοτοσικλετικά με  KMX, TSR, DT, XLR και XLS. Μην αρχίσετε τις αναγωγές τώρα, γιατί και εγώ θα υποστηρίξω ότι οδηγούσα από τα… πέντε. Tα μικρά on-off προσωπικά μου είχαν λείψει και ξέρω πολλούς σαν κι εμένα. Από τα μέσα περίπου της δεκαετίας του ’90 είχαν εξαφανιστεί από το χάρτη, για να επιστρέψουν τώρα -ας είναι καλά η κρίση. Έτσι παρότι μερικές δεκαετίες και μερικές δεκάδες κιλά μετά, η συμβίωσή μου με το Kawa έχει κάτι από τη φρεσκάδα της πρώτης νιότης. Είναι και όμορφο, το άτιμο, αλλά αυτά τα όργανα… Πρέπει να έψαξαν πολύ να τα βρουν, περίπου 30 χρόνια πίσω.

    Kawa KLX 150_1

    Σχόλια

    Σχόλια