Live Test: Kymco Xciting 400i ABS

    Το νέο μέλος στις "ζωντανές δοκιμές" του Motornews διαφημίζεται για το δυνατότερο κινητήρα στα 400 κ.εκ. Αυτός ωστόσο δεν είναι το μόνο δυνατό του σημείο.

    Το Kymco Xciting 400i ABS είναι το νέο απόκτημα του Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρως άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος. Μείνετε συντονισμένοι.

    Τρίτη 2 Δεκεμβρίου

    Έφτασε η ώρα της επιστροφής του Xciting στη βάση του και ο αποχωρισμός μπορώ να πω ότι δεν είναι εύκολος. Το ταϊβανέζικο scooter αντεπεξέρχεται με απόλυτη ακρίβεια σε όλα αυτά που υπόσχεται παρέχοντας σπορ χαρακτηριστικά σε μια πολύ ολοκληρωμένη λύση. Ο κινητήρας είναι όντως πολύ καλός, δυνατός, προσεγμένος και ποιοτικός, η μετάδοση και ο ψεκασμός το ίδιο. Η σταθερότητα στις μεγάλες ταχύτητες είναι παροιμιώδης έχοντας απαλλαγεί πλήρως από τις ενοχλητικές ταλαντώσεις χάρη στο νέο πλαίσιο, ενώ και στις πιο σφικτές στροφές δεν θα διστάσει να «βουτήξει» μέχρι να «ξύσει» την ποδιά του στην άσφαλτο. Το πιο εντυπωσιακό όμως χαρακτηριστικό σε αυτό το Kymco είναι η ποιότητα κατασκευής του και η προσοχή στη λεπτομέρεια η οποία κεντρίζει το ενδιαφέρον περισσότερο και από ένα γενναίο άνοιγμα του γκαζιού (κάτι ήδη πολύ εντυπωσιακό). Με τα χαρακτηριστικά του, το Xciting 400 μπορεί να συγκριθεί τελικά μόνο με μεγαλύτερα scooter και μάλιστα να τα κοιτάξει στα μάτια χωρίς κανένα πρόβλημα έχοντας πολλά όπλα στη φαρέτρα του. E-xciting times…

    2014-11-29 10.32.18 copy

    Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου

    Κινητήρας: Τσεκ, οδική συμπεριφορά: Τσεκ. Ήρθε η ώρα όμως να ασχοληθούμε και λίγο με την εργονομία καθώς το Xciting παρά τα δυναμικά του χαρακτηριστικά, παραμένει… scooter. Ανεβαίνοντας στη σέλα του Kymco αμέσως νιώθεις άνετα με τα χειριστήρια να καταλήγουν φυσιολογικά στα χέρια και τα δάχτυλά σου. Για τα όργανα τι να πει κανείς… δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι είναι το καλύτερο σύνολο οργάνων που έχουμε δει σε scooter. Επιτέλους κάποιος έφτιαξε σύγχρονα και όμορφα όργανα για ένα scooter… μπράβο στην Kymco.

    xciting66666666

    Η σέλα είναι μαλακή και ευρύχωρη, το ίδιο και για τον συνεπιβάτη, ενώ τα πόδια έχουν χώρο να κινηθούν προς όλες τις κατευθύνσεις. Πολύ θετικό στο Xciting είναι πως τα γόνατα, αντίθετα με άλλα scooter της κατηγορίας, δεν τα… τρως, η γωνία κλίσης είναι ικανοποιητική και ξεκούραστη. Χώρος κάτω από τη σέλα υπάρχει για ένα full face κράνος και μαζί του πολλά μικροαντικείμενα, ενώ μπροστά αριστερά υπάρχει και ένα μικρό ντουλαπάκι για αντικείμενα. Πολύ βολική είναι η τάπα της βενζίνης, το ίδιο και το χειρόφρενο μπροστά δεξιά. Εξαιρετική δουλειά έχει κάνει η Kymco στην αεροδυναμική καθώς με την «μαμά» ζελατίνα ο αέρας φτάνει μόνο στο πάνω μέρος του κράνους, ενώ λάμπουν δια της απουσίας τους οι στροβιλισμοί αφήνοντας μόνο τον ήχο του κινητήρα να σου κάνει παρέα. Το Xciting τελικά, μπορεί να έχει σπορ καρδιά, αλλά δεν ξεχνάει να φροντίσει και τον αναβάτη του στην καθημερινότητα.

    xciting555555555

    Παρασκευή 28 Νοεμβρίου

    Σήμερα ανοίξαμε το γκάζι του Xciting. Τέρμα. Αναβάτης 1,78 μέτρα, τροφαντός, 98 κιλών, είδε με έκπληξη 157 χιλιόμετρα στο κοντέρ -πάντα σε κλειστή διαδρομή με επαγγελματία αναβάτη μην το επιχειρήσετε εσείς και λοιπές αρλούμπες. Με λίγο σκύψιμο θα φόρτωνε κι’ άλλα, αλλά ας όψονται οι εποχούμενοι που έχουν βαλθεί ποιος θα κάνει το ρεκόρ χαμηλότερης κατανάλωσης στην αριστερή, και μόνο, λωρίδα. Σε αυτή την ταχύτητα, κάλμα. Ούτε χάλι γκάλι οι αναρτήσεις, ούτε σφαλιάρες ο αέρας, ούτε στρεβλώσεις το πλαίσιο. Beautifullllll.

    KYMCO400i 7

    Πέμπτη 27 Νοεμβρίου

    Για την ποιότητα γράψαμε χθες, την άμεσα αντιληπτή. Όμως υπάρχει ένας ολόκληρος κόσμος ποιότητας, από τον τρόπο που αποδίδει ο κινητήρας έως την αίσθηση των χειριστηρίων και την ακουστική της μοτοσικλέτας. Το Xciting 400 της Kymco στον τομέα αυτό τιμά το όνομά του: συναρπαστικό. Κινητήρας με ήχο στακάτο, άψογη λειτουργία και σταθερό ρελαντί στις 1.200 – 1.300 σ.α.λ., μετάδοση “βούτυρο”, φρένα με αίσθηση και απόδοση. Πάντα με τα μέτρα των scooter, μην σπεύσετε να μας χρεώσετε το μπέρδεμα της βούρτσας με την… ξέρετε εσείς.

    KYMCO400i 3KYMCO400i 4

    Τετάρτη 26 Νοεμβρίου

    Το Kymco Xciting 400i ABS είναι η αλήθεια ότι περιήλθε χθες στα στοργικά μας χέρια, αλλά ο χειμώνας  με τη μαύρη νύχτα να πέφτει νωρίς δεν μας άφησε  περιθώριο φωτογράφησης. Φρέσκοι λοιπόν σήμερα το πρωί, καθαροί και λουσμένοι, πήγαμε να βάλουμε φωτιά στην άσφαλτο με τα 36 άλογα του “πιο δυνατού κινητήρα στα 400 κ.εκ.” αλλά η κεραμίδα μας βρήκε νωρίτερα και αλλούθε. Κοιτώντας προσεκτικά και υπό το φως της ημέρας το νέο αυτό Kymco, ανακαλύψαμε ποιότητα κατασκευής κορυφαίου επιπέδου, παντού. Πλαστικά, βαφή, όργανα, φώτα, φλας, μέσα, έξω, πάνω, κάτω, όπου και να το ψάξεις δεν βρίσκεις ψεγάδι. Αισθητικά, επίσης, αν μας πληροφορούσαν ότι σχεδιάστηκε από ιταλικό οίκο, θα το καταπίναμε εύκολα και αμάσητα το παραμύθι. Δείτε για παράδειγμα τα όργανα, λιτά αισθητικά αλλά πλήρη και ευδιάκριτα, αναδίδουν μια αίσθηση ποιότητας, που συμπληρώνεται από τα φλας, το πίσω φανάρι και τα φώτα ημέρας, όλα υλοποιημένα με led. Θα γράφαμε “Μέγκλα”, αλλά έρχεται από Ασία μεριά.

    Kymco Xciting 400i ABS 1 Kymco Xciting 400i ABS 2

    Σχόλια

    Σχόλια