Lorenzo: Επικίνδυνο το σύστημα flag-to-flag

    Ο Ισπανός δεν βλέπει με καλό μάτι τη διαδικασία flag-to-flag για την ασφάλεια των αναβατών

    Το σύστημα flag-to-flag, δηλαδή της μη διακοπής των αγώνων σε περίπτωση βροχής στο MotoGP, δέχτηκε πολλές επικρίσεις φέτος. Το πρώτο κρούσμα φέτος ήρθε στο Sachsenring όταν είχαμε το ασυνήθιστο θέαμα της εκκίνησης με… έναν αναβάτη στις 4 πρώτες σειρές του grid και όλους τους υπόλοιπους από το pit lane. Έπειτα είχαμε τις επικίνδυνες καταστάσεις στο Aragon και το Philip Island και τις λάθος επιλογές στη Sepang για να μπει το κερασάκι στην τούρτα.

    Το μεγαλύτερο πρόβλημα για τους αναβάτες είναι ότι μπορούν να μείνουν στην πίστα με slick ελαστικά τη στιγμή που η πίστα αρχίζει να γίνεται βρεγμένη και γλιστερή και κινδυνεύουν με μια μεγαλοπρεπή πτώση. Η επιλογή του πότε θα μπουν στα pit για αλλαγή μοτοσικλέτας είναι δική τους, ωστόσο αυτό εμπεριέχει κινδύνους καθώς δεν είναι πάντα σε θέση να αξιολογήσουν τα επίπεδα πρόσφυσης.

    Ο Jorge Lorenzo στη Sepang έκανε μια πρόταση που είχε ενδιαφέρον, αλλά δεν εισακούστηκε. Ο αναβάτης της Yamaha είπε πως θα πρέπει να γίνει αναγκαστική η είσοδος στα pit για όλους σε ένα χρονικό περιθώριο 2 γύρων από τη στιγμή που αρχίσει να κυματίζει η λευκή σημαία.

    Ο Lorenzo είπε:

    Κατά τη γνώμη μου για το σόου και τη διασκέδαση είναι πολύ καλό το σύστημα flag-to-flag. Για την ασφάλεια των αναβατών όμως νομίζω ότι δεν είναι η καλύτερη επιλογή. Καταλαβαίνω πως για την ζωντανή μετάδοση της τηλεόρασης είναι δύσκολο να σταματήσεις τον αγώνα, αλλά το να αγωνίζεσαι με slick ελαστικά στο βρεγμένο είναι πολύ επικίνδυνο. Είπα ότι μια πιθανότητα είναι όταν η λευκή σημαία ανεμίζει οι αναβάτες να είναι αναγκασμένοι να μπουν στα pit. Να μην λένε, βρέχει τώρα μπορείτε να μπείτε στα pit αν θέλετε, να λένε, πρέπει να μπείτε στα pit. Νομίζω ότι όταν η λευκή σημαία ανεμίζει και όλοι οι αναβάτες σε 2 γύρους πρέπει να μπουν στα pit είναι καλή λύση. Αλλά δεν τους άρεσε η πρότασή μου, νομίζω λοιπόν ότι δεν θα αλλάξει κάτι.

    Η πρότασή του απορρίφθηκε, αλλά σίγουρα θα υπάρξει επανεξέταση του ζητήματος από την Επιτροπή Ασφάλειας του MotoGP

    Σχόλια

    Σχόλια