Η «Αργή Ζώνη» απέτυχε επιστροφή στο Εικονικό SC

    Οι δοκιμές για την αύξηση της ασφάλειας και της οριοθέτησης του ρυθμού των οδηγών συνεχίστηκαν και στο Grand Prix του Abu Dhabi

    Οι δοκιμές για την αύξηση της ασφάλειας και τις οριοθέτησης του ρυθμού των οδηγών συνεχίστηκαν και στο Grand Prix του Abu Dhabi. Οι FIA αυτή τη φορά δοκίμασε κάτι διαφορετικό. Στις ΗΠΑ και στη Βραζιλία είδαμε δοκιμές του Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας, στο Yas Marina Circuit δοκιμάστηκε η «Αργή Ζώνη».

    Μετά το τέλος των FP1 και FP2 οι οδηγοί έκαναν δοκιμές στο σύστημα που χρησιμοποιείται στο Le Mans. Σε συγκεκριμένα κομμάτι της πίστας υπήρχαν κίτρινες σημαίες κι εκεί οι οδηγοί έπρεπε να ενεργοποιήσουν τον περιοριστή ταχύτητας και να κινηθούν με 80χλμ/ώρα.

    Αυτή η νέα λύση δεν άρεσε στους οδηγούς καθώς δήλωσαν ότι όλοι προσπαθούσαν να φρενάρουν την τελευταία στιγμή, όπως ακριβώς κάνουν στην είσοδο του pitlane. Είναι τέτοια η φύση του σπορ που πάντα ομάδες και οδηγοί ψάχνουν το χιλιοστό.

    Η FIA μετά από τις δοκιμές της Αργής Ζώνης θα επανέλθει στο Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας και θα προσπαθήσει να το τελειοποιήσει πριν το χρησιμοποιήσει κι επίσημα. Το πρόβλημα των οδηγών με το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας είναι ότι έχουν συνεχώς τα μάτια τους στις ενδείξεις του τιμονιού ώστε να μπορούν να ελέγχουν αν κινούνται εντός του ρυθμού που ορίζεται (Delta Time).

    Παρακάτω ακολουθεί βίντεο που εξηγεί πως λειτουργεί η «Αργή Ζώνη».

    Σχόλια

    Σχόλια