Live Test: Volvo S60 Τ4 R Design

    Το μεσαίο σεντάν της Volvo ήταν και παραμένει μια από τις κορυφαίες επιλογές της κατηγορίας

    Το Volvo S60 R Design Polestar είναι το νέο απόκτημα του Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρως άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος. Μείνετε συντονισμένοι.

    Τετάρτη 26 Νοεμβρίου

    Το Live Test με το Volvo S60 φτάνει στο τέλος του και εμείς μένουμε να θυμόμαστε την έφεσή του στο ταξίδι και την απολαυστική καμπίνα με τα άνετα καθίσματα- που άνετα θα μπορούσαν να συναντώνται σε αυτοκίνητα με πιο sport προσανατολισμό. Οι επεμβάσεις της Polestar στο μοτέρ, έχουν δώσει ένα «τσικ» καλύτερης απόδοσης, φέρνοντας την ιπποδύναμη στα επίπεδα των 200 ίππων, έναντι των 180 με τους οποίους αρχίζει την καριέρα της η έκδοση Τ4. Η διαφορά αυτή, όταν μιλάμε για κινητήρα turbo, δεν είναι αυτή που θα κάνει τη μέρα- νύχτα αλλά θα δώσει στο αυτοκίνητο την απαραίτητη «ανάσα» για να δείξει πως είναι ακόμα πιο σβέλτο από το νορμάλ S60 Τ4. Πολύ σύντομα, θα ανακεφαλαιώσουμε την εμπειρία μας με το Volvo με μια εκτενέστερη αναφορά στις εντυπώσεις μας.

    Volvo S60 R Design 8

    Τρίτη 25 Νοεμβρίου 

    Volvo S60 R Design 3

    Η προσαρμοστικότητα που προσφέρουν οι τεχνολογικές εφαρμογές, κάνει το Volvo να ικανοποιεί ακόμα και κάποιες από τις «διαθέσεις της στιγμής». Εκτός από τις τρεις επιλογές για το χρωματισμό και τη διαμόρφωση του πίνακα των οργάνων (οι αλλαγές έχουν να κάνουν με τη θέση και την εμφάνιση των ενδείξεων για την ταχύτητα του αυτοκινήτου και τις στροφές λειτουργίας του κινητήρα) μέσα από το εύκολο στην πλοήγηση μενού, φτάνεις να κάνεις αλλαγές στην υποβοήθηση του τιμονιού- ανάλογα με το πόσο «βαρύ» ή «ελαφρύ» θέλεις το τιμόνι.

    Volvo S60 R Design 5

    Επιπρόσθετα, μπορείς να αλλάξεις τα δεδομένα στη λειτουργία των «έξυπνων» φώτων, προσαρμόζοντάς πρακτικά όλες τις εφαρμογές τους ανάλογα με το που θέλεις να κινηθείς. Για εμάς, η εφαρμογή αυτή με τα φώτα που ακολουθούν το στρίψιμο του τιμονιού αλλά και την αυτόματη ενεργοποίηση/ απενεργοποίηση της «μεγάλης σκάλας» που η Volvo ήταν από τις πρώτες εταιρείες που την υιοθέτησε για τα μοντέλα της, είναι ό,τι πιο χρήσιμο έχει παρουσιαστεί τα τελευταία χρόνια και πρέπει πολύ σύντομα να διατίθεται σε όλες τις κατηγορίες αυτοκινήτων, έστω και ως μέρος του έξτρα εξοπλισμού.

    Volvo S60 R Design 6

    Δευτέρα 24 Νοεμβρίου

    Volvo S60 R Design 1

    Μετά από μια σειρά αυτοκινήτων πόλης, ήρθε η ώρα για ένα Live Test με γκάζι, χώρους, πολυτέλεια και έφεση στα ταξίδια. Δηλαδή περίπου, αφού σε αυτή την περιγραφή με τα ταξίδια ψηλά στη λίστα των προτεραιοτήτων, θα ταίριαζε καλύτερα μάλλον κάποια έκδοση του Volvo S60 με κινητήρα diesel. Στη διάθεσή μας ωστόσο, έχουμε το ικανότατο Τ4 με το 1.600άρι κινητήρα και τους 200 ίππους (χάρη και στις επεμβάσεις της Polestar) που δείχνουν ικανοί να… «καταπιούν» οποιαδήποτε απόσταση με ασφάλεια και σχετικά οικονομικά, αφού η «απόλυτη» οικονομία στον τομέα, είναι υπόθεση των diesel εκδόσεων του μοντέλου. Αυτό που σε κερδίζει αβίαστα στην περίπτωση του S60 είναι φυσικά η αισθητική του. Το μεγάλο αυτοκίνητο που «κρύβει» με πολύ ωραίο τρόπο τον τρίτο όγκο του και γίνεται όσο sport θα μπορούσε ένα μεσαίο sedan. Το «δικό μας» είναι η έκδοση R-Design και με sport προσανατολισμό είναι και ο extra εξοπλισμός- της σφιχτής ανάρτησης συμπεριλαμβανομένης. Έχοντας λοιπόν αυτό το αυτοκίνητο στα χέρια μας, δε θα μπορούσαμε να αφήσουμε την ευκαιρία να πάει χαμένη, οπότε η εκδρομή στην Πελοπόννησο με προορισμό τον πανέμορφο Πόρο, ήταν σχεδόν… προαποφασισμένη. Το ταξίδι ήταν άνετο (κλείνοντας τα αυτιά στα παράπονα των πίσω αναφορικά με την ανάρτηση, σε σημεία που ο δρόμος θα έφερνε σε δύσκολη θέση ακόμα και Citroen DS) και σβέλτο. Τα καθίσματα της συγκεκριμένης έκδοσης είναι πραγματικά απολαυστικά σε ότι έχει να κάνει όχι μόνο την αισθητική τους αλλά και τη στήριξη που προσφέρουν στα σώματα, ενώ στον ανοιχτό δρόμο δίνει πολύ καλά στοιχεία και το αυτόματο κιβώτιο με τα paddles στο τιμόνι για τη χειροκίνητη επιλογή των 6 σχέσεων, που στο ασφυκτικό περιβάλλον της πόλης, δείχνει αργό και ράθυμο. Πήγαμε- ήρθαμε ατσαλάκωτοι και ξεκούραστοι, έχοντας κάνει συνολικά περί τα 500 χιλιόμετρα σε μια μέρα και αυτή είναι η υπεραξία του πολυτελούς S60, που τις επόμενες μέρες θα συνεχίσει να δοκιμάζεται σε διαφορετικές συνθήκες.

    Volvo S60 R Design 2

    Σχόλια

    Σχόλια