Live Test: Toyota Yaris Hybrid

    Μικρό και υβριδικό; Toyota Yaris Hybrid είναι η απάντηση- και όλα δείχνουν πως είναι και αρκούντως πειστική

    Δευτέρα 24 Νοεμβρίου

    Πάνω – κάτω, δεξιά – αριστερά και πέρα – δώθε, όλη μέρα στης πόλης τα στενά και η κατανάλωση εκεί, κολλημένη στα 4,6 – 4,8 λίτρα. Η υβριδική τεχνολογία του ανανεωμένου Toyota Yaris Hybrid δεν είναι μόνο εργαλείο του marketing, αλλά λειτουργεί κιόλας. Τώρα αν με ρωτήσετε τι συμφέρει περισσότερο -diesel, υβριδικό, φυσικό αέριο ή υγραέριο- τα πράγματα περιπλέκονται. Γεγονός είναι ότι καταναλώσεις αυτού του επιπέδου σε πραγματικές συνθήκες έχουμε δει μόνο σε πολύ λίγα diesel και κάποια φυσικού αερίου. Αλλά η τιμή της βενζίνης… Εδώ, βγαίνουν τα calculator.

    Παρασκευή 21 Νοεμβρίου

    Παράδοξο: οι συσκευές μας γίνονται “έξυπνες” και εμείς πιο ηλίθιοι παρά ποτέ. Αλλά σε αυτό δεν φταίει το ανανεωμένο Yaris, που διαθέτει ένα από τα πιο ετοιμοπόλεμα multimedia συστήματα. Με τεράστια οθόνη αφής απευθείας από drive in, 7” παρακαλώ, μπορεί να δεχτεί πλήθος συσκευών μέσω θυρών aux και usb, να κάνει stream μέσω bluetooth, να δείχνει ότι βλέπει η κάμερα πίσω, να συνδέεται με κάθε φορητό τηλέφωνο, να σε ενημερώνει για την κατάσταση του αυτοκινήτου  και φυσικά να σε καθοδηγεί “μέσα στην πόλης τα στενά” χάρη στο navigation. Όποιος ήδη παρήγγειλε και καφέ ας μην χασκογελάει, γιατί βλέπω το δίσκο να έρχεται… Καλό Σ/Κ σε όλες και όλους με πολλά κλικ εδώ.

    Yaris Hybrid MME 1Yaris Hybrid MME 4   Yaris Hybrid MME 3Yaris Hybrid MME 2

    Πέμπτη 20 Νοεμβρίου

    Η εξελικτική διαδικασία των αυτοκινήτων που θέλει κάθε γενιά να είναι πιο μεγάλη (και πιο βαριά) από την προηγούμενη, στην περίπτωση του Yaris έχει μια καλή δικαιολογία: η τεχνολογία που κουβαλάει το μικρό Toyota, είναι πραγματικά δυσανάλογη ως προς το μέγεθός του. Ο συνδυασμός του ηλεκτροκινητήρα με το σύνολο βενζίνης, είναι ιδιαίτερα πολύπλοκος αλλά κάνει πολύ απλούστερη τη ζωή του οδηγού. Η κατανάλωση με λελογισμένη χρήση είναι στα επίπεδα ενός καλού diesel, με τη διαφορά πως το Yaris Hybrid είναι ό,τι πιο «πράσινο» μπορεί να κάνει κανείς για τις μετακινήσεις του. Βλέπετε, η δυνατότητα κίνησης μόνο με τη βοήθεια του ηλεκτροκινητήρα, αλλάζει επίπεδο στο Yaris (και πιθανόν να τρομάζει τους πεζούς που δεν το ακούν να έρχεται). Μέσα στην πόλη, το υβριδικό Yaris είναι απολαυστικό. Όσο ευέλικτο θα μπορούσε να ζητήσει κανείς και «εξοπλισμένο» με τόση πολυτέλεια που πραγματικά κακομαθαίνει τους επιβαίνοντες. Κι όλα αυτά, με το διαβατήριο της καθημερινής πρόσβασης στον πράσινο δακτύλιο να είναι στο στάνταρ εξοπλισμό του.

    LT Yaris Hybrid 4

     

    Τετάρτη 19 Νοεμβρίου

    LT Yaris Hybrid 1

    Η συνέχεια επί της οθόνης για τα μικρά Toyota, με την «πράσινη» πρόταση να μας κερδίζει αβίαστα από την πρώτη στιγμή. Το Yaris Hybrid είναι η διάδοχος κατάσταση σε συνθήκες Live Test, μετά το ευχάριστο πέρασμα του Aygo από τα χέρια μας. Η μετάβαση ήταν όπως αναμενόταν ένα κανονικό σοκ. Το Aygo, αν και δε μπορείς να το θεωρήσεις αντικειμενικά «σπαρτιάτικο», δείχνει πραγματικά «βασικό» μπροστά στο πλούσια εξοπλισμένο και τεχνολογικά προηγμένο υβριδικό Yaris. Ξεχάστε αυτά που λέγαμε περί πατήματος και σιγουριάς μεγαλύτερου αυτοκινήτου στην περίπτωση του Aygo. Το Yaris γενικά και τούτο εδώ το συναρπαστικό Hybrid ειδικότερα, είναι αυτό που λέμε «άλλο πράγμα». Από την πρώτη στιγμή μας μαζί του θελήσαμε να το οδηγήσουμε ως αμιγώς ηλεκτρικό, για να θαυμάσουμε –με το εξαιρετικό ηχοσύστημα στο off- την αθόρυβη μετακίνηση, παρά το «στημένο αυτί». Αυτό είναι ένα από τα παιχνίδια που δε θα βαρεθούμε ποτέ. Και προφανώς θα επανέλθουμε.

    LT Yaris Hybrid 2

    Σχόλια

    Σχόλια