Live Test: Toyota Aygo 5d 1.0 VVT–i MMT

    Η ώρα της οδήγησης ενός tailor made αυτοκινήτου για τις ανάγκες της κίνησης στην πόλη, έφτασε. Κυρίες και κύριοι, το Toyota Aygo.

    Τρίτη 18 Νοεμβρίου

    Είναι τέτοια η ευκολία του με το ΜΜΤ, που κάμπτονται και του πιο δύσκολου οι αντιστάσεις για τις μετακινήσεις. Οι δικαιολογίες τύπου «και που θα βρούμε να παρκάρουμε» δεν έχουν και μεγάλη ισχύ με την παρουσία του Aygo. Όλες οι κινήσεις μέσα στην πόλη είναι παιχνίδι αλλά και όταν κληθεί να κινηθεί και εκτός των τειχών, το μικρό Toyota δίνει σιγουριά στον οδηγό και ανταποκρίνεται με άνεση μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Ο τρικύλινδρος μπορεί να μην είναι υπόδειγμα λειτουργίας, όπως για παράδειγμα είναι το αντίστοιχο διαμάντι της Ford αλλά εξυπηρετεί τους σκοπούς για τους οποίους προορίζεται με τον καλύτερο τρόπο. Δυστυχώς οι μέρες περνούν και θα πρέπει να χωρίσουν οι δρόμοι μας αλλά θα επανέλθουμε με πλήρη αναφορά/ δοκιμή για το χαρισματικό Aygo, που οδηγώντας το αρχίσαμε να δικαιολογούμε όλο και περισσότερο την πολύ καλή εμπορική πορεία του προκατόχου (χώρια που όλο και περισσότερα από τα καινούργια βλέπουμε καθημερινά). Τη θέση του στην καθημερινότητά μας, θα πάρει το νέο υβριδικό Yaris, οπότε μείνετε συντονισμένοι γιατί θα έχει ενδιαφέρον.

    wpid-aygommtstr.jpg

    Δευτέρα 17 Νοεμβρίου

    Ένας φίλος του Motornews έχει ενδαφερθεί πολύ ζεστά για το Aygo. Μιλώντας μαζί του, προέκυψε μια εντυπωσιακή “εμμονή” με την κάμερα οπισθοπορείας. Ο Γιώργος -έτσι λένε το φίλο- επέμενε πως με την κάμερα ¨κερδίζεις 10 εκατοστά στο παρκάρισμα και αυτό στην Καλλιθέα, είναι πολύ μεγάλη αβάντα¨. Η αλήθεια είναι πως ποτέ στο παρελθόν δεν είχαμε σκεφτεί πως η κάμερα μειώνει το μήκος του αυτοκινήτου ή μεγαλώνει τη θέση στάθμευσης. Μάλιστα, επιμένοντας στο άτοπο του πράγματος, μια και το Aygo δεν κρύβει εκπλήξεις, αυτό που βλέπεις, αυτό είναι, εισηγηθήκαμε να δώσει τα χρήματα της κάμερας, σε άλλα στοιχεία εξολισμού. Να προτιμήσει κάτι άλλο, περισσότερο χρήσιμο. Κι όμως. Να που το “δικό μας” Aygo με τη κάμερα, μας ανέτρεψε τα δεδομένα μια και οι μετακινήσεις μας στο πλαίσιο του Live Test, περιελάμβαναν κυρίως μετακινήσεις εντός πόλης. Δεν υπάρχει πια καμία ¨αμφισβητούμενη θέση” (κατά το αμφισβητούμενη φάση του ποδοσφαίρου). Χωράς με περιθώριο εκατοστού και λες και ευχαριστώ στην πολύ καλή εικόνα που έρχεται στην οθονάρα στο κέντρο του ταμπλό. Μη σου πω πως νοητά αναζητάς και αντίστοιχη εφαρμογή για μπροστά. Α, ρε Γιώργο. Είχες δίκιο. Είσαι πολύ μπροστά.

    Toyo Aygo MMT

    Σάββατο 15 Νοεμβρίου

    Η ημέρα προσφέρεται για εξερεύνηση της Παιανίας και των γύρω περιοχών. Το Aygo είναι όπως πάντα πρόθυμο, ακόμα και να πατήσει λίγο (όχι αλήθεια, λίγο) λασπωμένο χώμα-  που για τα δεδομένα της περιοχής είναι κάτι μάλλον συνηθισμένο. Συνεχίζουμε να γράφουμε χιλιόμετρα και να παρατηρούμε διάφορα ενδιαφέροντα γύρω από το μικρό Toyota. Η κατανάλωση π.χ. είναι ένα από αυτά. Το Aygo, με τον επιλογέα ως επί το πλείστον στη θέση “E” του κιβωτίου (που φροντίζει για την πιο χαμηλή κατανάλωση στις μετακινήσεις κάνοντας ανάλογα τις αλλαγές των ταχυτήτων), πρακτικά “βγάζει γλώσσα” στα ανταγωνιστικά diesel μοντέλα. Το βρεγμένο οδόστρωμα επιβάλλει έτσι και αλλιώς χαλαρό ρυθμό μετακίνησης αλλά ούτως ή άλλως είναι νωρίς ακόμα για τον απολογισμό αναφορικά με το κόστος χρήσης.

     

    AygoAttiki

    Παρασκευή 14 Νοεμβρίου

    Ανταριασμένος ο καιρός στον Πειραιά. Επικρατεί ηρεμία στο εσωτερικό του Aygo. Το αυτοματοποιημένο μηχανικό κιβώτιο (MMT), κρατάει τις στροφές χαμηλά κατά την κίνηση. Μάλιστα «τόσο- όσο» χρειάζεται για να μην ενοχλούν οι κραδασμοί του τρικύλινδρου. Η ευκολία απογειώνεται. Το «δικό μας» Aygo για το τρέχον Live Test, έχει και κάμερα οπισθοπορείας που κάνει τους ελιγμούς στάθμευσης, παιχνίδι. Από τη στιγμή που φύγαμε από την Ελευσίνα και έχοντας μετακινήσεις μόνο σε αστικό περιβάλλον, το μικρό της Toyota παίζει εντός έδρας και αποδεικνύει την ορθότητα του σχεδιασμού του. Όπως φαίνεται τις επόμενες μέρες μαζί του, καλά θα περάσουμε. Αξίζει να σημειώσουμε πως το σύστημα infotainment του αυτοκινήτου, που ελέγχεται από την touch screen οθόνη, είναι υπόδειγμα ευκολίας στη χρήση του και κερδίζει αβίαστα τις εντυπώσεις. Αλλά (και) γι’ αυτό, θα επανέλθουμε καθώς ακόμα ούτε τους σταθμούς της προτίμησής μας δεν έχουμε αποθηκεύσει.

    Aygo Othoni

     

    Σχόλια

    Σχόλια