Live Test: SYM Citycom S300i CBS

    «Ζωντανές δοκιμές» στο Motornews με καθημερινές αναφορές για τις μοτοσικλέτες που έχουμε στα χέρια μας

    Το SYM Citycom S300i CBS είναι το νέο απόκτημα του Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης κάθε μοτοσικλέτας, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρως άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος. Μείνετε συντονισμένοι.

    Τετάρτη 19 Νοεμβρίου

    Η εβδομάδα ολοκληρώθηκε και το Citycom πρέπει να επιστρέψει στη βάση του. Παραδέχομαι ότι πριν πάρω στα χέρια μου το S300 σκεφτόμουν πως θα είναι ακόμα ένα scooter και τίποτα παραπάνω, αλλά έπεσα πολύ έξω (όπως πάντα). Η SYM έχει «πουσάρει» τον F4 κινητήρα της να αποδίδει σχεδόν 29 ίππους και οι επιδόσεις του Citycom έχουν εκτοξευθεί στα ύψη. Οι επιταχύνσεις είναι εντυπωσιακές, το ίδιο και η τελική ταχύτητα, ωστόσο δεν είναι αυτό και πάει… τέλειωσε. Το εργοστάσιο έχει βελτιώσει τόσο την ποιότητα, όσο και την οδική συμπεριφορά προκειμένου να στηρίξει την επιπλέον δύναμη του κινητήρα προσφέροντας στον αναβάτη όχι απλά ένα ισχυρό scooter, αλλά μια ολοκληρωμένη πρόταση που τα έχει όλα. Αν λοιπόν ονειρεύεστε πυραύλους εδάφους σε πακέτο scooter υπάρχει πλέον η δική σας… συστοιχία S300!

    s300787811111111111111

    Τρίτη 18 Νοεμβρίου

    Μια πολύ καλή ισορροπία στην οδική συμπεριφορά του Citycom S300 έχει βρει η SYM. Το scooter στις άλλες εκδόσεις του φημιζόταν για την άνεση που προσέφερε με τις αναρτήσεις να είναι ρυθμισμένες προς τo μαλακό. Στην περίπτωση του S η συγκεκριμένη άνεση έχει διατηρηθεί και η πολύ καλή ποιότητα κύλισης ζει και βασιλεύει. Μάλιστα, υπάρχει και σημαντική βελτίωση σε σχέση με την απλή έκδοση σε ένα συγκεκριμένο σημείο που είναι η τάση πλεύσης στις υψηλές ταχύτητες. Το «γρήγορο» SYM στις υψηλές ταχύτητες είναι στιβαρό και δεν «πλέει» ενώ το φαινόμενο που δεν ξέρεις που βρίσκεται το εμπρός μέρος και που το πίσω έχει εξαλειφτεί. Στις στροφές είναι πολύ πρόθυμο με λίγο πιο αργή γεωμετρία η οποία συμβάλει περισσότερο στη σταθερότητα και λιγότερο στην αμεσότητα. Η θέση οδήγησης πάντως από μόνη της είναι ικανή να βάλει σε «sport mode» τον αναβάτη και η έξτρα βοήθεια του CBS (συνδυασμένο σύστημα φρεναρίσματος) στα φρένα προσθέτουν στην ξέγνοιαστη και σβέλτη οδήγηση.

    s300787822222222222222

    Δευτέρα 17 Νοεμβρίου

    Έπειτα από το πρώτο σοκ του πολύ δυνατού κινητήρα του SYM ήρθε η ώρα της πιο ψύχραιμης ματιάς στο scooter. Η SYM έχει προσπαθήσει πολύ στο θέμα της ποιότητας και αυτό φαίνεται σε όλα τα νέα της μοντέλα, φυσικά και στο Citycom S300. Το σύνολο του scooter φαίνεται να είναι ένα κλικ πάνω σε ποιότητα κατασκευής, κάτι που φαίνεται από τα νέα όργανα, τη νέα σέλα και την μοκέτα στο χώρο αποσκευών κάτω από τη σέλα. Η θέση οδήγησης παραμένει ίδια με το απλό Citycom φέρνοντας το σώμα του αναβάτη κοντά στο τιμόνι παρέχοντας καλή ορατότητα. Η ψηλή ζελατίνα κάνει τη δουλειά της ωστόσο προκαλεί και αρκετό θόρυβο με τους στροβιλισμούς του αέρα να βρίσκονται ακριβώς μπροστά από τα κράνος του αναβάτη. Εργονομικά είναι καλό αλλά υπάρχουν λεπτομέρειες που θα προκαλέσουν την αρνητική γκριμάτσα του αναβάτη… ξέρετε, αυτή τη γνωστή γκριμάτσα!

    Sym1

    Παρασκευή 14 Νεομβρίου

    Η πρώτη μου επαφή με το νέο SYM Citycom S300 ήταν εκρηκτική. Πιεσμένος (όπως πάντα) χρονικά έπρεπε να κάνω το Καλλιθέα-Χαλάνδρι σε περίπου 4 λεπτά και δεν είχα χρόνο για παρατηρήσεις και προσαρμογή στο νέο μου δίκυκλο. Το γκάζι στο στοπ λοιπόν, η ταυτότητα στο στόμα και πάμε. Το πρώτο «μπαμ» ήρθε όταν βρήκα στην «εθνική» και διαπίστωσα ότι πήγαινα με 150 Km/h! «Αυτό το S κάνει δουλειά τελικά», σκέφτηκα και άνοιξα ακόμα περισσότερο το γκάζι… έκπληξηηηη. Το ταχύμετρο κόλλησε στο 160Km/h και το χαμόγελο μέσα από το κράνος έφτασε στα αφτιά. Πολύ καλή δουλειά έχουν κάνει οι άνθρωποι της SYM στον καινούριο 300άρι κινητήρα τουλάχιστον σε απόλυτη δύναμη, εντυπωσιάστηκα!

    IMG_0125 copy copy

    «Θα περάσουμε καλά», σκέφτηκα και έφτασα πριν το καταλάβω καλά-καλά στο Χαλάνδρι… φυσικά είχα αργήσει 20 λεπτά στο ραντεβού αλλά… το χαμόγελο, χαμόγελο.

    syms300 copy copy-W1200

    Σχόλια

    Σχόλια