Το «ξεπάγωμα» πάει για το 2016 αλλά θα κοστίσει πολύ

    Ίσως η στάση της Mercedes για τους κανονισμούς των κινητήρων της κοστίσει παραπάνω

    Μετά το όχι της Mercedes στην τελευταία πρόταση για αλλαγή των κανονισμών γύρω από τους κινητήρες (σχετικό άρθρο) οι Ferrari, Renault και Honda θα προσπαθήσουν να πιέσουν για πολύ μεγάλες αλλαγές το 2016. Οι ημέρες περνούν και δεν φαίνεται πως θα έχουμε συμφωνία για, έστω μερικό, «ξεπάγωμα» των κινητήρων για το 2015. Για να έχουμε αλλαγή στους κανονισμούς απαιτείται ομόφωνη συμφωνία μεταξύ των ομάδων κι αυτό δύσκολα θα γίνει. Όμως για την αλλαγή των κανονισμών του 2016 χρειάζεται απλώς η πλειοψηφία των ομάδων. Αυτό σημαίνει πως αν οι Ferrari, Renault και Honda συμφωνήσουν μεταξύ τους δεν χρειάζονται και το «ναι» της Mercedes για να προχωρήσουν σε αλλαγές.

    Μία τέτοια προοπτική όμως μπορεί να αυξήσει σε εξαιρετικά μεγάλο βαθμό το κόστος εξέλιξης των κινητήρων. Ο επικεφαλής της Red Bull Racing, Christian Horner, θεωρεί πως αν τελικά καταλήξουν σε αυτή τη λύση θα είναι πολύ κακό για την F1 καθώς το κόστος θα εκτοξευθεί στα ύψη.

    Νομίζω πως αυτή είναι η μοναδική επιλογή διότι για να αλλάξουν οι κανονισμοί των 2016, 2017 και 2018 χρειάζεται απλώς η πλειοψηφία των ομάδων. Έτσι θα πρέπει να υποστούμε το 2015 ώστε να αλλάξουν οι κανονισμοί για το μέλλον, κάτι το οποίο είναι γελοίο. Θα καταλήξουμε να σπαταλήσουμε περισσότερα χρήματα και για πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

    Οι συζητήσεις θα συνεχιστούν για τις επόμενες ημέρες αν και ο χρόνος πιέζει. Το F1 Strategy Group και η Επιτροπή της F1 θα συνεδριάσουν στις 25 Νοεμβρίου.

    Σχόλια

    Σχόλια