Live Test: Peugeot Speedfight 3 125cc

    «Ζωντανές δοκιμές» στο Motornews με καθημερινές αναφορές για τις μοτοσικλέτες που έχουμε στα χέρια μας

    Το Peugeot Speedfight 3 είναι το νέο απόκτημα του Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης κάθε μοτοσικλέτας, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρως άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος. Μείνετε συντονισμένοι.

    Παρασκευή 14 Νοεμβρίου

    Η συμβίωση με το Peugeot Speedfight 3 έφτασε στο τέλος της και η γεύση στο στόμα είναι μάλλον γλυκιά. Το 125αρι scooter έχει περισσότερα θετικά στοιχεία από ότι αρνητικά και γέρνει από μόνο του την πλάστιγγα προς το θετικό. Σημαντικά του όπλα είναι η εμφάνιση, ο κινητήρας και η οδική συμπεριφορά, τρία στοιχεία που προσφέρουν μεγάλα ποσά διασκέδασης και ασφάλειας στις μετακινήσεις. Από την άλλη, η άνεση και η εργονομία έχουν θυσιαστεί και αυτό φυσικά δεν περνάει απαρατήρητο σε ένα scooter του οποίου δουλειά είναι η καθημερινή μετακίνηση. Κάπου στη μέση βρίσκονται η κατανάλωση και η ποιότητα κατασκευής βάζοντας έτσι όλα τα κομμάτια του παζλ του μικρού Peugeot στη θέση τους, όμως έχει έναν κρυμμένο άσσο στο μανίκι του, την τιμή του. Κοστίζει μόλις 2.089€!

    2014-11-09 16.44.08 copy-W1200

    Προσωπικά το ευχαριστήθηκα πολύ το Speedfight καθώς με κράταγε «ζωντανό» στην καθημερινή μου μετακίνηση και αυτό το εκτίμησα πολύ. Ο Γάλλος ξέρει…

    Πέμπτη 13 Νοεμβρίου

    Σας είπα πόσο διασκεδαστικό στην οδήγηση είναι το Peugeot; Αν δεν σας το είπα (αποκλείεται να μην το έχω αναφέρει) θα σας το πω τώρα… Το Speedfight είναι μικρό μόνο στο μάτι καθώς οδηγικά μοιάζει με μεγαλύτερη μοτοσικλέτα. Αναρτήσεις και πλαίσιο είναι τόσο καλά δομημένα που επιτρέπουν στον αναβάτη να ξεχάσει για λίγο ότι οδηγεί scooter και ότι έχει ανέβει σε ένα καλό mini-moto. Το Peugeot είναι πολύ σταθερό στην ευθεία ακόμα και στην τελική του, επιτίθεται με μεγάλη αυτοπεποίθηση στο εμπρός μέρος στις στροφές, γέρνει μέχρι να ακουμπήσουν τα πλαστικά του κάτω και όλα αυτά χωρίς σταγόνα ιδρώτα από τον αναβάτη. Έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης, εξαιρετική αίσθηση και πληροφόρηση με ένα μπροστινό… διαμάντι. Τα δυνατά και συνάμα προοδευτικά φρένα σε ξελασπώνουν αν πάρεις πολύ φόρα, με μοναδικό τους ψεγάδι την έλλειψη αίσθησης στις μανέτες.

    speedfight44444444444444

    Είναι σφικτό στις αναρτήσεις του κάτι που του παρέχει εξαιρετική πρόσφυση και κυρίως πληροφόρηση, θυσιάζοντας όμως λίγη από την άνεσή του ιδιαίτερα στις ανωμαλίες του δρόμου. Γενικά το μικρό Peugeot παίρνει άριστα στον τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρεται στο δρόμο διασκεδάζοντας τον αναβάτη στην καθημερινή μετακίνηση. Με λίγα λόγια έχει στο DNA του την εφηβική σπίθα που το κάνει να ξεχωρίζει.

    Τετάρτη 12 Νοεμβρίου

    Δυνατό σημείο του μικρού Peugeot είναι αδιαμφισβήτητα ο κινητήρας του. Ο τετράχρονος, μονοκύλινδρος, αερόψυκτος κινητήρας των 125cc αποδίδει 10,5 ίππους και τον νιώθει ευχάριστα ο αναβάτης. Η λειτουργία του είναι μεστή και γεμάτη με αποτέλεσμα να ανταμείβει σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού, φτάνοντας μάλιστα τα όρια του διασκεδαστικού. Τα 100 Km/h σε μικρή κατηφόρα έρχονται σχετικά εύκολα ενώ μέχρι τα 80Km/h υπάρχει συνεχής επιτάχυνση με γραμμικότητα. Εκεί που πάσχει λίγο είναι η μετάδοση του αυτόματου κιβωτίου το οποίο δείχνει να έχει μείνει λίγο πίσω σε τεχνολογία. Έχει ένα κόμπιασμα στην εμπλοκή του, παρόλα αυτά φαίνεται να είναι αξιόπιστο και ανθεκτικό στη σκληρή χρήση. Η τροφοδοσία από την άλλη (καρμπιρατέρ) είναι άψογη, άμεση και δεν κάνει κιχ…

    Και να για να μην ξεχάσω… η σέλα του Speedfight είναι σκληρήηηηηη.

    2014-11-10 16.26.15-W1200

    Τρίτη 11 Νοεμβρίου

    Είναι η πρώτη ημέρα που επισκέφτηκα το πρατήριο καυσίμων (κοινώς βενζινάδικο) σήμερα και στάθηκα λίγο να ασχοληθώ με την κατανάλωση. Με σκληρή οδήγηση (κοινώς τέρμα γκάζι) το scooter της Peugeot δεν ξεπέρασε τα 4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα κάτι που δεν είναι και το ιδανικότερο για έναν κινητήρα 125cc, ωστόσο πρέπει να λάβουμε υπόψη αυτό το… τέρμα γκάζι. Τις επόμενες ημέρες θα προσπαθήσω να κινηθώ πιο ομαλά (αν και δύσκολο διότι είναι πολύ διασκεδαστικός ο κινητήρας του Speedfight) για να δω τα νούμερα ξανά. Παρεμπίπτοντος πολύ βολική η τάπα της βενζίνης στη κέντρο της ποδιάς αλλά αυτός ο στριγκός ήχος κατά τη διάρκεια του ανοίγματος με ανατρίχιασε λίγο. Το Peugeot έχει ικανοποιητική ποιότητα κατασκευής, αλλά σίγουρα αυτό δεν είναι το δυνατό του σημείο. Αύριο θα μιλήσουμε για το πραγματικά δυνατό του σημείο… κινητήρα (δύναμηηη) και οδική συμπεριφορά (super διασκεδαστικό)!

    2014-11-09 16.44.36-W1200

    Δευτέρα 10 Νοεμβρίου

    Έχω στα χέρια μου το καινούριο Peugeot Speedfight 3 και η πρώτη επαφή είναι… ουάου! Ένα πολύ μικρό scooter μπορεί να κρύβει τόσες πολλές λεπτομέρειες; Κι όμως μπορεί καθώς η Peugeot έχει φροντίσει να δώσει έναν ξεχωριστό χαρακτήρα όσον αφορά τη σχεδίαση του μικρού Speedfight. Με την πρώτη ματιά σε μαγνητίζουν η επιλογή των χρωμάτων, τα φουτουριστικά όργανα, τα ενσωματωμένα φλας στο μπροστινό μέρος του φέρινγκ, οι «ακτινικές» δαγκάνες των φρένων μπροστά, το πίσω φτεράκι που θυμίζει Ducati Hypermotard, ενώ όσο περνάει ο καιρός τόσο ανακαλύπτεις και άλλα μικροπράγματα που σε αφήνουν με το στόμα ανοιχτό. Πολύ καλή δουλειά λοιπόν από τους Γάλλους σε αυτόν τον τομέα. Όσο περνάνε οι ημέρες θα δούμε πως τα καταφέρνει το μικρό scooter στους υπόλοιπους τομείς, στην πρώτη εντύπωση όμως κέρδισε το παιχνίδι!

    2014-11-09 16.44.50-W1200

    Σχόλια

    Σχόλια