Οι κινητήρες της F1 παραμένουν στην κατάψυξη

    Τελικά οι κατασκευαστές δεν τα βρήκαν κι έτσι δεν θα έχουμε αλλαγές για το 2015

    Αναφέραμε τις προηγούμενες ημέρες πως οι Ferrari, Renault και Mercedes φαίνεται να έχουν βρει μια λύση για το «ξεπάγωμα» των κινητήρων το 2015 (σχετικό θέμα) όμως μετά τις τελευταίες συνομιλίες στη Βραζιλία οι κινητήρες θα παραμείνουν στην κατάψυξη.

    Η τελευταία πρόταση που είχε πέσει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων ήταν η ύπαρξη ενός «παραθύρου» μέσα στη χρονιά για αλλαγές-βελτιώσεις στους κινητήρες. Όλα έδειχναν πως θα υπάρξει συμφωνία όμως η Mercedes αντέδρασε έτσι όπως ακριβώς φοβόταν ο Marco Mattiacci (σχετικό θέμα). Μετά από αξιολόγηση θεώρησε πως το συνολικό κόστος ακόμα ανεβαίνει πολύ ψηλά και αποφάσισε να μην προχωρήσει στην αλλαγή κανονισμών. Η Mercedes το 2015 θα έχει συνολικά 4 ομάδες να προμηθεύσει, και Ferrari, Renault από 2.

    Για την ακρίβεια η Mercedes δεν είπε ένα ξερό όχι αλλά έκανε αντιπρόταση. Όλο το πακέτο του κινητήρα αποτελείτε από 66 «μάρκες». Για το 2015 οι 5 από αυτές είναι σε… βαθιά κατάψυξη και δεν τις αγγίζει κανείς. Η συζήτηση γίνεται για τις υπόλοιπες 61. Όμως, όπως ορίζουν οι κανονιμοί, δεν μπορούν να πειραχτούν όλες, αλλά μόνο οι 32. Η τελευταία πρόταση ήθελε τις ομάδες να μπορούν να κάνουν αλλαγές τον Ιούλιο στις 13 από αυτές. Η αντιπρόταση της Mercedes μιλούσε για μόλις 5 «μάρκες» κάτι που απορρίφτηκε από τις Ferrari και Renault.

    Αυτό σημαίνει πως οι κανονισμοί σχετικά με τους κινητήρες παραμένουν ίδιοι και απαγορεύεται η βελτίωση μέσα στη χρονιά. Οι Ferrari και Renault πιέζουν για να βρεθεί λύση αλλά η Επιτροπή της F1 συνεδριάζει μέσα στον Νοέμβριο και ο χρόνος είναι περιορισμένος.

    Alex Switch

    Σχόλια

    Σχόλια