Συνεχίζονται οι δοκιμές του Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας

Στο Grand Prix της Βραζιλίας η FIA θα προσπαθήσει να λύσει κάποια από τα προβλήματα που υπάρχουν

Στο Grand Prix των ΗΠΑ είδαμε για πρώτη φορά το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας (VSC) με το οποίο η FIA προσπαθεί να βελτιώσει την ασφάλεια κατά τη διάρκεια του αγώνα. Μετά το ατύχημα του Jules Bianchi στην Ιαπωνία η ομοσπονδία ψάχνει τρόπους να αναγκάσει τους οδηγούς να μειώνουν σημαντικά ταχύτητα κατά την διάρκεια κίτρινης σημαίας.

Στις δοκιμές που έγιναν στο Austin ένα κομμάτι του Circuit of the Americas ήταν υπό καθεστώς κίτρινης σημαίας και οι οδηγοί έπρεπε να κινηθούν με έναν ορισμένο ρυθμό ώστε να μην ξεπεράσουν έναν ορισμένο χρόνο γύρου που εμφανιζόταν στις ενδείξεις στο τιμόνι τους. Με αυτόν τον τρόπο η FIA προσπαθεί να οριοθετήσει τον ρυθμό των οδηγών και να τους αναγκάσει να μειώσουν αισθητά ταχύτητα.

Η FIA συζητώντας με τους οδηγούς για την βελτίωση του VSC θα κάνει περεταίρω δοκιμές στη Βραζιλία προσπαθώντας να λύσει κάποια προβλήματα που υπάρχουν. Η μεγαλύτερη δυσκολία των οδηγών ήταν να καταφέρουν να κινηθούν μέσα στον ορισμένο χρόνο (Delta Time) που εμφανιζόταν στο τιμόνι τους.

Έτσι στη Βραζιλία οι ζώνες μέτρησης της ταχύτητάς τους θα επεκταθούν από τα 50 στα 200 μέτρα. Με αυτό τον τρόπο θα μπορέσουν να προσαρμοστούν πιο εύκολα. Επίσης θα έχουν περισσότερο χρόνο στη διάθεσή του ώστε να πέσουν από ρυθμό αγώνα σε ρυθμό VSC. Ακόμα, 10 δευτερόλεπτα πριν το τέλος της περιόδου του VSC θα υπάρχει ειδοποίηση.

Το σύστημα αυτό ακόμα δοκιμάζεται και δεν αναμένεται να το δούμε φέτος σε κανονικό αγώνα. Παρόλα αυτά η πρώτη ιδέα είναι πως αν οι οδηγοί ξεπεράσουν το Delta Time θα έχουν ποινή 10 δευτερολέπτων.

Σχόλια

Σχόλια