Πρωταθλητής Guintoli και Aprilia

O Sylvain Guintoli είναι ο πρωταθλητής του παγκοσμίου πρωταθλήματος SBK 2014 πάνω στην Aprilia RSV4

Δελτίο Τύπου

Πρόκειται για ένα θρίαμβο, μια διπλή νίκη στο παγκόσμιο πρωτάθλημα που ήταν αδιανόητη μόλις πριν μερικούς αγώνες. Στην πίστα του Losail, ο Sylvain Guintoli ολοκλήρωσε μια επάνοδο που θα μείνει ανεξίτηλη στην ιστορία των αγώνων Superbike. Με δύο λαμπρές και αδιαμφισβήτητες νίκες υπό το φως των προβολέων στην έρημο του Κατάρ, ο Sylvain κατάφερε να αφήσει πίσω τον αντίπαλό του, Tom Sykes, και να κερδίσει τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή για πρώτη φορά στην καριέρα του.
Η Aprilia έχει διπλό λόγο να πανηγυρίζει, καθώς κατάφερε να κατακτήσει και τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή Κατασκευαστών για τρίτη συνεχή χρονιά, επιβεβαιώνοντας την αδιαμφισβήτητη τεχνική ανωτερότητα της RSV4, της ιταλικής μοτοσυκλέτας, που από την εμφάνισή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK το 2009, έχει καταφέρει να συλλέξει 7 παγκόσμιους τίτλους (3 αναβατών και 4 κατασκευαστών). Ο διπλός τίτλος έρχεται για τρίτη φορά στην Aprilia RSV4, αφού έχει καταφέρει τον ίδιο θρίαμβο το 2010 και το 2012 με τον Max Biaggi.
Ο Roberto Colaninno, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Piaggio (του οποίου η Aprilia αποτελεί μέρος από το 2005) δήλωσε για τον Sylvain Guintoli και τη νίκη της Aprilia: “Είμαι πολύ περήφανος, γιατί λόγω της Aprilia, μία μεγάλη ιταλική μάρκα κατάφερε να κυριαρχήσει σε αγώνες παγκόσμιου επιπέδου για ακόμη μία φορά. Το φετινό πρωτάθλημα ήταν σίγουρα ένα από τα πιο δύσκολα. Οι περισσότεροι πίστευαν ότι είχε χαθεί και αυτό είναι που κάνει το αποτέλεσμα που φέραμε σήμερα, ακόμη πιο σημαντικό. Τα συγχαρητήριά μου στον Guintoli – απλά εξαιρετικός. Ο Romano Albesiano έκανε πολύ καλή δουλειά. Μαζί με την ομάδα του, απέδειξε την ικανότητά του, όχι μόνο στο σχεδιασμό εξαιρετικών μοτοσυκλετών, αλλά και στη διαχείριση των νέων καθηκόντων του ως sport manager της αγωνιστικής ομάδας. Από τότε που η Aprilia επέστρεψε στο Superbike το 2009, έχει κερδίσει συνολικά επτά παγκόσμιους τίτλους, μέσα σε έξι χρόνια. Οι δύο παγκόσμιοι τίτλοι, που κέρδισε η Aprilia σήμερα, αποτελούν την επιβράβευση όλων των τεχνολογικών ικανοτήτων και της καινοτομίας του Ομίλου Piaggio, που για ακόμη μια φορά κατάφερε να κυριαρχήσει, παρά το γεγονός ότι ο ανταγωνισμός εντείνεται κάθε χρόνο. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι – σε μόλις δέκα χρόνια – έχουμε δει την Aprilia να κερδίζει 28 από τους συνολικά 54 παγκόσμιους τίτλους της και τον Όμιλο Piaggio να κατακτά 32 παγκόσμιους τίτλους σε μόλις μία δεκαετία. Τώρα είμαστε αντιμέτωποι με μια ακόμη πρόκληση με την είσοδο στα MotoGP, καθώς η συμμετοχή μας προγραμματίστηκε για ένα χρόνο νωρίτερα σε σχέση με τα αρχικά σχέδια. Όπως κάθε νέα πρόκληση, έτσι και αυτή θα την αντιμετωπίσουμε με το ίδιο πνεύμα που μας διακατέχει πάντα: αφοσίωση, επιθυμία να μάθουμε και να αναπτυχθούμε, αναγνώριση των δυνατοτήτων μας και της κληρονομιάς της μεγάλης ιταλικής μάρκας.”
Οι νυχτερινές κούρσες στο Losail αποτέλεσαν το αποκορύφωμα μίας επανόδου που φαινόταν αδύνατη. Μετά τη Laguna Seca και το πλεονέκτημα των 44 βαθμών που έχτισε ο Sykes (Kawasaki), το βαθμολογικό χάσμα άνοιξε επικίνδυνα, με μόνο τρεις γύρους να απομένουν μέχρι το τέλος του Πρωταθλήματος. Από τον επόμενο κιόλας αγώνα, η RSV4 και οι αναβάτες της έδειξαν ότι είναι έτοιμοι για το comeback, σημειώνοντας ένα σερί νικών, και αποδεικνύοντας ότι η ομάδα της Aprilia είναι ανίκητη. Στη Jerez και το Magny-Cours η Aprilia κυριάρχησε κερδίζοντας τρεις φορές με τον Melandri και τον Guintoli να ακολουθεί στη δεύτερη θέση και ακόμη μία φορά με Guintoli να τερματίζει πρώτος και τον Melandri δεύτερο. Αυτοί οι πολύ σημαντικοί βαθμοί επέτρεψαν στην Aprilia να φτάσει και εν συνέχεια να ξεπεράσει την Kawasaki στην κατάταξη κατασκευαστών και στον Guintoli να ξεκινήσει στο Κατάρ μόνο 12 βαθμούς πίσω από τον Sykes.
Το απίστευτο comeback του Guintoli για τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλήματος ξεκίνησε με τη νίκη στο πρώτο σκέλος. Ενώ ξεκίνησε τέταρτος στον πρώτο γύρο, ο Guintoli προσπέρασε τον Sykes, τον άμεσο αντίπαλό του, στη συνέχεια τον Rea (στον ένατο γύρο) και τέλος τον προπορευόμενο Rea, 5 γύρους πριν το τέλος. Από εκείνο το σημείο ξεκίνησε ο καλπασμός προς τη νίκη που του χάρισε 9 βαθμούς περισσότερους από εκείνους της τρίτης θέσης του Sykes. Στην εκκίνηση του δεύτερου σκέλους ο γάλλος αναβάτης της Aprilia βρισκόταν στην κατάταξη μόνο 3 βαθμούς πίσω από τον Sykes, μία ελάχιστη διαφορά που καλύφθηκε με την τελευταία ξεκάθαρη και δυναμική νίκη. Ο Sylvian πέρασε πρώτος στον πέμπτο γύρο, βλέποντας πια μπροστά του μόνο την γραμμή του τερματισμού και τη νίκη. Τελικά ο Guintoli κατέκτησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα με 416 βαθμούς έναντι των 410 που συγκέντρωσε ο Sykes.
Ο Marco Melandri, που κυριάρχησε στους τελευταίους αγώνες του Πρωταθλήματος, ολοκλήρωσε το σαββατοκύριακο στο Κατάρ με μία όγδοη και μία τέταρτη θέση, λόγω κάποιον προβλημάτων που δεν κατάφερε να αντιμετωπίσει.
Ο πρώτος παγκόσμιος τίτλος στη σταδιοδρομία του Sylvain Guintoli θεμελιώθηκε σταδιακά μέσα από τη δουλειά των δύο τελευταίων σεζόν. Μετά από τη σεζόν 2013, που ανακόπηκε η πορεία του προς τη νίκη από μία σειρά τραυματισμών στον ώμο, ο Γάλλος αναβάτης εκμεταλλεύτηκε στη φετινή σεζόν την πλούσια εμπειρία του πάνω στην RSV4. Συνεπής, γρήγορος και αποφασιστικός, ο Sylvain ολοκλήρωσε μία σεζόν με μία εκπληκτική επάνοδο, κατακτώντας τον τίτλο στον τελευταίο αγώνα. Με την υποστήριξη όλης της αγωνιστικής ομάδας Aprilia και υπό την καθοδήγηση του Romano Albesiano, ο Sylvain Guintoli έγινε ο δεύτερος Γάλλος, μετά τον Raymond Roche το 1990, που κερδίζει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αναβατών με επίσημη εργοστασιακή ομάδα.
Με τους τελευταίους τίτλους, η Aprilia έχει πλέον στη συλλογή της 7 Παγκόσμια Πρωταθλήματα Superbike τα τελευταία πέντε χρόνια, ενώ συνολικά έχει στην κατοχή της 54 τίτλους παγκόσμιων πρωταθλημάτων, μέσα σε μία πορεία είκοσι χρόνων.
Στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, η Aprilia μετράει 11 νίκες (5 με τον Guintoli και 6 με τον Melandri) και άλλες 16 θέσεις στο βάθρο, συγκεντρώνοντας συνολικά 468 πόντους έναντι των 431 της Kawasaki, 350 της Honda, 291 της Ducati, 234 της Suzuki, 81 της BMW και 34 της MV Agusta.
Η σύγχρονη περιπέτεια της αγωνιστικής ομάδας της Aprilia στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike ξεκίνησε το 2009, με την ανάπτυξη του καινοτομικού μοντέλου RSV4. Με το μοναδικό V 65° κινητήρα και ένα πλαίσιο που προέρχεται από την πλούσια αγωνιστική εμπειρία της Aprilia, το Aprilia Superbike έθεσε νέο ορόσημο στον κόσμο των supersport μοτοσυκλετών. Έτοιμη για νίκες ήδη από τον πρώτο χρόνο, η RSV4 τάραξε πραγματικά τα νερά το 2010, στη δεύτερη σεζόν της στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, κατακτώντας τους Παγκόσμιους Τίτλους Κατασκευαστών και Αναβατών με τον Max Biaggi. Αυτό ήταν το σημείο εκκίνησης για μία μακρά σειρά από νίκες. Ο Biaggi – ο πρώτος Ιταλός που κατέκτησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα – επανέλαβε τον θρίαμβο το 2012, ενώ η RSV4 χάρισε στην Aprilia των Τίτλο Κατασκευαστών και το 2013 και τέλος φέτος.
Επτά Παγκόσμιοι Τίτλοι (3 αναβατών και 4 κατασκευαστών), 41 νίκες, 89 βάθρα και 10 pole positions συνθέτουν την εκπληκτική συλλογή της Aprilia RSV4 στο Παγκόσμιο SBK, μίας μοναδικής μοτοσυκλέτας, που δημιουργήθηκε για να κυριαρχήσει τόσο στις πίστες όσο και στους δρόμους.
Συνολικά η Aprilia μπορεί να υπερηφανεύεται για 54 παγκόσμιους τίτλους (38 σε MotoGP, 7 στο Superbike και 9 σε αγώνες off-road) που την καθιστούν μία από τις πιο νικηφόρες μάρκες σε παγκόσμιο επίπεδο στους αγώνες μοτοσυκλετών. Η εκπληκτική τροπαιοθήκη του Ομίλου Piaggio, του πιο πολυνίκη Ευρωπαϊκού Ομίλου κατασκευαστή μοτοσυκλετών, περιλαμβάνει πλέον 104 παγκόσμιους τίτλους, χάρη στην Aprilia αλλά και των υπόλοιπων ιστορικών μαρκών, Moto Guzzi, Gilera και Derbi.

Σχόλια

Σχόλια