Live Test: Mitsubishi L200 Club Cub

    Το Live Test κάνει πράξη το σύνθημα "επιστροφή στη φύση" χάρη στο ανανεωμένο pick up της Mitsubishi. Άλλο που δεν θέλαμε, καθώς συνολικά η ψυχολογία μας είναι φευγάτη.

    Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014

    Σταθμευμένο εντός της αντιπροσωπείας, το L200 περιμένει τον επόμενο δημοσιογράφο. Διανύσαμε 850 χιλιόμετρα και σε τίποτα δεν είπε όχι: ταξίδι στην Εθνική οδό, κίνηση στην πόλη, φόρτωμα με περίπου 1 τόνο -όσο και το ωφέλιμο φορτίο του- παιχνίδια στο χώμα. Ειδικά στα τελευταία, χαμογέλασε το χειλάκι μας. Καλά χιλιόμετρα, συνάδελφε και, αν μπορείς, πάτα λίγο χώμα. Του λείπει του Mitsu.

    Mitsu L200 Back to Sara_7_11_14

     Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

    Το L200 έχει χωμάτινα γονίδια, αυτό είναι εμφανές. Μέσα στην πόλη ασφυκτιά και, από Δευτέρα έως Τετάρτη, την κατάπιε με το κουτάλι. “Λίγο diesel, λίγο θάλασσα και το χώμα μου” ζήτησε και του τα προσφέραμε αφειδώς. Ευτυχισμένο στο φυσικό του περιβάλλον, μας ανταπέδωσε μπόλικη αδρεναλίνη. Υπέροχη μέρα η Πέμπτη. Ποιος είπε ότι το “φορτηγό” δεν μπορεί να προσφέρει διασκέδαση; Από αύριο όμως, πλερέζα.Ο κ. Παππάς, υπεύθυνος επικοινωνίας στην αντιπροσωπεία Σαρακάκης, το είπε ξεκάθαρα: “παρακαλώ να το επιστρέψετε πρωί -πρωί”. Τι είπε;

    IMG_1637mail

    Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2014

    Συνεχίζουμε να κινούμαστε στην πόλη με το L200 και, παρά την καλή ορατότητα, αναζητάμε εναγωνίως αισθητήρες παρκαρίσματος καθώς αμάξωμα 5,2 μέτρων περίπου, στην κυριολεξία δεν χωρά πουθενά. Όταν όμως το φορτώσαμε με 500 κιλά ξύλα, ως δια μαγείας δεν ασχοληθήκαμε με τέτοιες λεπτομέρειες. Με ωφέλιμο που αγγίζει τον τόνο, αυτό το φορτίο για το Club Cab ήταν μεζές για την όρεξη. Δείτε άλλωστε την υποδομή: ευμέγεθες ατσάλινο πλαίσιο τύπου σκάλας, σούστες και πίσω άξονας κλεμμένος από το μονόζυγο του king kong. Φορτώστεεεε.

    Mitsu L200 Rear Axle_3_11_14

    Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2014

    Μετά από ένα τριήμερο στην υπέροχη Πελοπόννησο το L200 επέστρεψε στους δρόμους της πόλης και στο σταμάτα ξεκίνα που καθόλου δεν του αρέσει. Έτσι από τα 8,5 λίτρα της μέσης κατανάλωσης -και μάλιστα φορτωμένο με 700 περίπου κιλά για 300 χλμ. από τα 770 συνολικά που έχουμε κάνει- ανέβηκε κοντά στα 10. Σε χαλαρή διαδρομή στην παραλιακή, πάντως, είδαμε έως και 7,5 λίτρα/100 χλμ. μέση κατανάλωση. Συνολικά και με δεδομένο ότι δεν είναι αυτοκίνητο πόλης, οι καταναλωτικές του διαθέσεις είναι περιορισμένες. Ρούμπος για το Μήτσο.

    Mitsu L200 Consumption 5_11_14

    Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

    Αυτή είναι η τρίτη κατά σειρά μέρα με το νέο L200 και έχουμε καλύψει ήδη 750 χιλιόμετρα. Το ημιφορτηγό της Mitsubishi  καταπίνει όχι μόνο φορτία αλλά και αποστάσεις με χαρακτηριστική ευκολία. Ωστόσο, με τα δεδομένα των pick up, αυτό που πρώτα σε εντυπωσιάζει  είναι η κομψότητά του. Ίσως να είμαστε εκτός θέματος αναφερόμενοι σε  αισθητικά ζητήματα δοκιμάζοντας ένα επαγγελματικό εργαλείο, αλλά την αμαρτία μας την εξομολογηθήκαμε. Αυτό το ελλειπτικό τελείωμα του χώρου φόρτωσης και της καμπίνας κάνει τη διαφορά. Τέλος με τις ομορφιές όμως. Από αύριο πέφτουμε στα σκληρά.

    Mitsu L200 design detail_3_11_14

    Σχόλια

    Σχόλια