Οι πρώτες δοκιμές του Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας

    Η FIA παρουσίασε μια νέα λύση για την βελτίωση της ασφάλειας. Μετά το ατύχημα του Jules Bianchi στην Ιαπωνία η ομοσπονδία ψάχνει τρόπους να αναγκάσει τους οδηγούς να μειώνουν σημαντικά ταχύτητα κατά την διάρκεια κίτρινης σημαίας. Η πρώτη σκέψη ήταν η εισαγωγή «Αργής Ζώνης» όμως την πρώτη ημέρα στο Austin είδαμε το «Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας» (VSC). Οι δοκιμές έγιναν μετά το FP1 και μετά το FP2.

    Κατά τη διάρκεια του VSC ένα κομμάτι της πίστας ήταν υπό καθεστώς κίτρινης σημαίας και οι οδηγοί έπρεπε να κινηθούν με έναν ορισμένο ρυθμό ώστε να μην ξεπεράσουν έναν ορισμένο χρόνο γύρου που εμφανιζόταν στις ενδείξεις στο τιμόνι τους. Με αυτόν τον τρόπο η FIA προσπαθεί να οριοθετήσει τον ρυθμό των οδηγών και να τους αναγκάσει να μειώσουν αισθητά ταχύτητα.

    Οι πρώτες εντυπώσεις των οδηγών είναι θετικές αλλά κάνουν σαφές ότι ακόμα το σύστημα χρειάζεται δουλειά πριν χρησιμοποιηθεί και επίσημα. Η μεγαλύτερη δυσκολία τους ήταν να καταφέρουν να κινηθούν μέσα στον ορισμένο χρόνο (Delta Time) που εμφανιζόταν στο τιμόνι τους. Η FIA δεν επιτρέπει να ξεπεραστεί αυτό το όριο. Αν ξεπεραστεί θα υπάρχει ποινή 10 δευτερολέπτων.

    Σχόλια

    Σχόλια