Blog: WEC, silly season LMP1

Μπορεί το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) να θέλει ακόμα τρεις αγώνες για να ολοκληρωθεί αλλά οι φήμες και η μεταγραφολογία καλά κρατούν. Σε αυτό το άρθρο θα αναλύσουμε την υπάρχουσα κατάσταση και πως φαίνεται να διαμορφώνεται για το 2015.

Audi

Η Γερμανική εταιρία έχει ήδη ανακοινώσει πως θα παρατάξει ένα ανανεωμένο R18 e-tron Quattro. O diesel V6 θα παραμείνει στο πίσω μέρος ωστόσο η ομάδα της Audi θα προσπαθήσει να μεταπηδήσει από τα 2 megajoules, για την υβριδική ενέργεια σε κάθε γύρο, στα 4 megajoules ανά γύρο. Δύο πρωτότυπα προγραμματίζονται για όλη τη χρονιά ενώ στο Le Mans θα αγωνιστεί και με τρίτο. Το lineup δεν αναμένεται να αλλάξει για το 2015.

audi-wec-14

Toyota

Η  πρωτοπόρος στο πρωτάθλημα οδηγών και κατασκευαστών την φετινή σεζόν αναμένεται να ακολουθήσει παρόμοια τακτική και το 2015. Οι Ιάπωνες θα έχουν δύο αναβαθμισμένα ΤS040 Hybrid για όλη τη σεζόν συμπεριλαμβανομένων των 24Η του Le Mans. Η Toyota όσον αφορά το υβριδικό σύστημα στοχεύει στα 8 megajoules από τα 6 που είναι τώρα. Το lineup της ομάδας θα ανακοινωθεί την επόμενη εβδομάδα και αναμένεται να έχει μια με δύο αλλαγές. Ήδη ο Nicolas Lapierre είναι εκτός ομάδας για το υπόλοιπο της χρονιάς.

toyota-wec-14

Porsche

Η Porsche θα συμμετάσχει το 2015 με ένα νέο πρωτότυπο στο οποίο θα διατηρήσει το 919 Hybrid για όνομα. Σύμφωνα με φήμες η ομάδα θέλει να παρατάξει τρία LMP1 στο Le Mans κάτι το οποίο δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα. Το lineup της ομάδας δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμα, ωστόσο η Porsche βρίσκεται σε συζητήσεις με τον Jenson Button και τον Nico Hulkenberg. Ο Γερμανός μπορεί να έχει υπογράψει με την Force India για το 2015 αλλά δεν αποκλείονται οι guest εμφανίσεις, όπως για παράδειγμα στο Le Mans.

porsche-wec-14

Nissan Nismo

Οι Ιάπωνες μπαίνουν στα μεγάλα σαλόνια των αγώνων αντοχής με το Nissan GT-R LM Nismo. Ήδη η ομάδα έχει ανακοινώσει ότι θα συμμετάσχει με τρία πρωτότυπα στο Le Mans ενώ θα έχει τουλάχιστον δύο για τους υπόλοιπους αγώνες. Οι φήμες αναφέρουν ότι το LMP1 θα διαθέτει έναν V6 turbo αλλά οι πληροφορίες σχετικά με το υβριδικό σύστημα είναι προς το παρόν άγνωστες. Ακούγονται πολλά ονόματα οδηγών για τη Nissan με κυριότερους τους Olivier Pla, Nick Heidfeld, Stephane Sarrazin, Nicolas Lapierre, Bruno Senna και από την ακαδημία της GT Academy οι  Jann Mardenborough, Lucas Ordonez και Mark Shulzhitskiy.

nissan-lmp1-wec-14-coverd

Rebellion Racing

Η Εβλετική ομάδα θα συνεχίσει και το 2015 με το Rebellion R-One, κατασκευασμένο από την Oreca, παρ’ όλα αυτά δεν έχει ανακοινώσει ακόμα αν θα συνεχίσει να προμηθεύεται με κινητήρες Toyota από την επόμενη σεζόν.

rebellion-wec-14

Lotus

Η ομάδα που έκανε το ντεμπούτο της στις 6H του Circuit of the Americas θα συνεχίσει με ένα CLM P1/01 AER και για το 2015 ενώ δεν αποκλείεται εφόσον το επιτρέψουν τα οικονομικά της να συμμετάσχει και με ένα δεύτερο LMP1.

lotus-wec-14

OAK/Onroak

Χωρίς να έχει βρει ακόμα τους επενδυτές, οι προοπτικές της OAK Racing να κατασκευάσει ένα LMP1 είναι υπό αμφισβήτηση. Ο Γάλλος κατασκευαστής έχει έτοιμα τα σχέδια του LMP1 αλλά πρέπει πρώτα να βρεθούν τα χρήματα για να ολοκληρωθεί το έργο.

oak-lmp2-wec-14

SARD

Η διάσημη Ιαπωνική εταιρία είχε συνδεθεί με μια συμμετοχή στο WEC το 2015 αλλά οι συζητήσεις με πιθανούς επενδυτές έπεσαν στο κενό. Από τότε δεν έχει ακουστεί κάτι αλλά αναμένουμε εξελίξεις στο άμεσο μέλλον.

sard-denso

Στάθης Κοκκορόγιαννης

Σχόλια

Σχόλια