Live Test: Mitsubishi ASX 1.8 DI-D 4WD (MY 2015)

    Από σήμερα εγκαινιάζουμε τις "ζωντανές δοκιμές" στο Motornews με καθημερινές αναφορές για τα αυτοκίνητα που έχουμε στα χέρια μας.

    Εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης του αυτοκινήτου, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρως άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, εξοπλισμό, κατανάλωση, κόστος. Μείνετε συντονισμένοι.

    Παρασκευή 31 Οκτωβρίου

    Τέλος του μήνα, τέλος και της δοκιμής του ανανεωμένου ASX. Παρότι συνηθισμένοι κάθε εβδομάδα να αλλάζουμε αυτοκίνητο, δεν είμαστε χαρούμενοι όταν κάτι τόσο πρακτικό και ικανό δια πάσαν χρήσην φεύγει από τα χέρια μας. Όσοι περιμένετε εναγωνίως να το συγκρίνουμε με το μεγάλο του αντίπαλο, το Nissan Qashqai, θα περιμένετε έτι περαιτέρω. Τη Δευτέρα “ανεβαίνει” η πλήρης δοκιμή και εκεί τα σύκα θα διαχωριστούν από τη σκάφη. Bb ASX και να έχετε όλες και όλοι ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο.

    Mitsu ASX 2014 rear 3_4

    Πέμπτη 30 Οκτωβρίου

    Ο λαμπερός ήλιος μας συνοδεύει στις μετακινήσεις μας με το ASX σήμερα, αλλά αυτό που μας εντυπωσίασε ήταν τα ελαστικά του αυτοκινήτου χθες, σε μια επαρχιακή διαδρομή με νεροποντή. Πολύ καλή πρόσφυση και  δυνατό φρενάρισμα χωρίς ενεργοποίηση του ABS ήταν τα χαρακτηριστικά τους.  Τα ελαστικά Apollo Alnac στο αυτοκίνητο της δοκιμής είναι χειμερινά. Δηλαδή πολύ μαλακά και με μεγάλη ποσότητα silica, που τα καθιστά εύκαμπτα ακόμα και σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες. Το κέρδος είναι καλή πρόσφυση σε βροχή, χιόνι και πάγο, το τίμημα η μεγάλη φθορά του πέλματος όταν πιεστούν σε στεγνή καυτή άσφαλτο, είτε εκτός δρόμου, όπως μπορείτε να δείτε και στις εικόνες.  Αν λοιπόν μπορείτε να το αντέξετε οικονομικά, τα χειμερινά ελαστικά έχουν τεράστιο πλεονέκτημα πρόσφυσης, αλλά για το καλοκαίρι χρειάζεστε και μια τετράδα συμβατικά.

    Mitsu ASX Tire_tread

     

    Τετάρτη 29 Οκτωβρίου

    Χτες είπαμε ΟΧΙ, γενικώς, σήμερα λέμε ΝΑΙ στην πρακτικότητα του εσωτερικού του ανανεωμένου ASX. Αισθητικά μπορεί να μην εντυπωσιάζει, αλλά το γεγονός ότι μπορεί να αδειάσει ολόκληρη γυναικεία τσάντα στις θήκες και στα ντουλαπάκια του χωρίς τίποτα να περισσέψει λέει πολλά. Μόνο οι θήκες για μπουκάλια και ποτήρια είναι έξι, ή εφτά αν προσθέσεις και αυτή που καταλαμβάνει το φορητό σταχτοδοχείο. Για τους εντελώς “κούκου” δε, κάποιες θήκες έχουν και ειδική σήμανση (αριστερή εικόνα) για μη τοποθέτηση ποτηριών, καθώς το περιεχόμενό τους μπορεί να χυθεί. Άντε γεια.

    Mitsu ASX Front Cup holder

    Mitsu ASX Rear Cup holder

     

     

     

     

     

     

     

    Δευτέρα 27 Οκτωβρίου

    Περνάμε όμορφα με το ASX γιατί όχι μόνο πάει, αλλά δεν καίει κιόλας. Αν το μαστιγώσεις αλύπητα, καταναλώνει περίπου 9 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα. Με σβέλτο ρυθμό βρίσκεται πέριξ των 7. Αν έχεις κάνει ταξιτζής, βλέπεις και 5,5 λίτρα/100 χλμ. Καθόλου άσχημα για ένα μοτέρ 1.8 με 150 ίππους. Για diesel μιλάμε πάντα. Με την ευκαιρία της εικόνας: χάθηκε ο κόσμος στην ανανέωση να αλλάξει λίγο η αισθητική στροφόμετρου και ταχύμετρου; Μου θύμισε τετράδιο milimetre του σχολείου… Αύριο μην περιμένετε σχολιασμό, λέμε το μεγάλο ΟΧΙ (σε όλα και όλους και μπορεί να πάμε πάλι για splish splash).

    IMG_0506

     

    Κυριακή 26 Οκτωβρίου 

    Από νωρίς στα δύσκολα το ανανεωμένο ASX, ανέλαβε να ικανοποιήσει την τρέλα μας για θάλασσα εν μέσω νεροποντής. Χρειάστηκε ένα μικρό trial μέχρι να φτάσουμε στην παραλία, αλλά τελικά η τύχη ευνοεί τους τολμηρούς. Ο καιρός μας χαμογέλασε. Το κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού και η κοντή πρώτη σχέση του κιβωτίου δίνουν λύσεις εκτός δρόμου -όχι δεν έχει “αργό”, αλλά πολύ ροπή και 150 ίππους.

    Mitsu ASX 2015 front 3_4

    Σχόλια

    Σχόλια