Κατά των υβριδικών ιδιωτικών LMP1 η Rebellion

Η Rebellion Racing δεν έχει σκοπό να αναπτύξει το δικό της LMP1 σε υβριδικό για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) για το 2015. Η ελβετική ομάδα παρουσίασε το Rebellion-Toyota R-One εξελιγμένο από την Oreca στον δεύτερο γύρο του WEC στο Spa και τότε έψαχνε τρόπο να εφαρμόσει την υβριδική τεχνολογία. Όμως μετά την αλλαγή των κανονισμών για το 2015 υπάρχουν αντιδράσεις.

Φέτος με τις μεγάλες αλλαγές στα πρωτότυπα της LMP1 με την προσθήκη του ERS και την πλήρη εκμετάλλευση των υβριδικών συστημάτων η FIA χώρισε την LMP1 σε δύο κατηγορίες, την LMP1-H και την LMP1-L. Η LMP1-H αποτελείται από τις Audi, Toyota και Porsche και τα πρωτότυπα έχουν υβριδικά συστήματα. Η LMP1-L αποτελείται από ιδιωτικές ομάδες, Rebellion  και Lotus, τα πρωτότυπα των οποίων δεν έχουν υβριδικά συστήματα.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της ACO, Vincent Beaumesnil δήλωσε ότι από το 2015 οι δύο αυτές υποκατηγορίες θα ενωθούν και θα υπάρχει μία κύρια κατηγορία, η LMP1. Η Rebellion αντιδρά σε αυτό.

Ο επικεφαλής της Rebellion, Bart Hayden, δήλωσε σχετικά:

Σκοπεύαμε να μεταπηδήσουμε στην κλάση των 2MJ, αλλά πιστεύω ότι είναι παραπάνω απ’ ότι μπορεί να αντέξει το μπάτζετ μας. Μπαίνοντας στην υβριδική κατηγορία θα χάναμε το πλεονέκτημα του «performance break» (σ.σ. μεγαλύτερη ελευθερία και ευελιξία στους κανονισμούς για την απόδοση ώστε να κλείσει η διαφορά από την κορυφή) μετά το Le Mans και αυτό θα επηρέαζε άμεσα την απόδοση του αυτοκινήτου.

Σε σχετικές δηλώσεις ο Beaumesnil, είπε:

Ο τρόπος με τον οποίο είναι διατυπωμένοι οι κανόνες δίνουν την εντύπωση στον κόσμο πως μάχονται για μια υποδεέστερη κατηγορία και θέλουμε να το αφαιρέσουμε αυτό. H αξία που έχεις όταν αγωνίζεσαι στην LMP1 είναι να μάχεσαι για την συνολική νίκη. Η ACO μαζί με την FIA πρέπει να δουλέψουν ώστε οι ιδιωτικές ομάδες να γίνουν ανταγωνιστικές.

Στάθης Κοκκορόγιαννης

Σχόλια

Σχόλια