Οι οδηγοί ζητούν βελτίωση στα βρόχινα ελαστικά

    Μετά το ατύχημα του Jules Bianchi στο Ιαπωνικό Grand Prix έχουν προκύψει διάφορα θέματα σχετικά με την ασφάλεια. Ένα από αυτά είναι τα βρόχινα ελαστικά της Pirelli. Αρκετοί οδηγοί θεωρούν ότι τα μπλε P Zero χρίζουν βελτίωσης καθώς τα ενδιάμεσα είναι ταχύτερα ακόμα και σε συνθήκες με αρκετό νερό στην πίστα. Το πρόβλημα είναι ότι τα ενδιάμεσα ελαστικά δεν διώχνουν τόσο πολύ νερό κι αυτό προκαλεί προβλήματα υδρολίσθησης.

    Ο Sebastian Vettel είπε:

    Τα βρόχινα ελαστικά έχουν πολύ μικρό εύρος λειτουργίας και τα ενδιάμεσα είναι ταχύτερα. Προσπαθείς όσο το δυνατόν πιο γρήγορα να περάσεις από τα βρόχινα στα ενδιάμεσα διότι είναι ταχύτερα. Αυτό όμως κρύβει μεγάλο ρίσκο. Είναι κάτι που πρέπει να το εξετάσουμε. Έχουμε ζητήσει αλλαγή στα βρόχινα ελαστικά και στο παρελθόν όχι μόνο μετά την Ιαπωνία.

    Ο Lewis Hamilton δήλωσε:

    Είναι γνωστό ότι τα βρόχινα ελαστικά δεν είναι και τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει. Θυμάμαι τα Bridgestone ήταν πολύ καλά. Τα slick βελτιώνονται συνεχώς αλλά νομίζω ότι δεν γίνεται τόση εξέλιξη στα βρόχινα. Χρειαζόμαστε ελαστικά τα οποία διώχνουν το νερό ώστε να μην χρειάζεται να περάσουμε στα ταχύτερα ενδιάμεσα.

    Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery, δίνει μια άλλη οπτική του ζητήματος…

    Όταν αγωνίζεσαι με βρόχινα ελαστικά η όλη διαδικασία κρατάει μόλις λίγους γύρους καθώς το Αυτοκίνητο Ασφαλείας μπαίνει στην πίστα λόγω προβλήματος ορατότητας. Έτσι αν η πίστα χρειάζεται αλλαγή από ενδιάμεσα σε βρόχινα οι οδηγοί θα προτιμήσουν να μείνουν με τα ενδιάμεσα απ’ ότι να κάνουν pitstop καθώς γνωρίζουν ότι θα μπει το Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Φυσικά και μπορούμε να κάνουμε βελτιώσεις όμως πάντα χρειάζεται να γνωρίζει τι πρόκειται να βελτιώσεις. Δεν είχαμε ποτέ κάποιο σχόλιο για τα βρόχινα ελαστικά, τώρα προέκυψε. Όμως είναι κάτι που θα εξετάσουμε με τη FIA και θα δούμε αν γίνεται να υπάρξει διαφορετική προσέγγιση.

    Σχόλια

    Σχόλια