Blog: Μπερδεμένα τα πράγματα στην Caterham

    Την Κυριακή, στον αγώνα του Ρωσικού Grand Prix η Caterham ζήτησε από τον Kamui Kobayashi να εγκαταλείψει στον 21ο γύρο του αγώνα. Ο Ιάπωνας αμέσως μετά την εγκατάλειψη δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι δεν κατάλαβε για ποιον λόγο του ζήτησε η ομάδα να εγκαταλείψει καθώς η δική του αίσθηση ήταν ότι δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα με την Caterham. Ο Kobayashi θεώρησε ότι η ομάδα έκανε οικονομία στα χιλιόμετρα και στα εξαρτήματα του μονοθεσίου.

    Στην πραγματικότητα δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα. Δεν υπήρχε κάποιος λόγος να εγκαταλείψω, αλλά η διοίκηση αποφάσισε να σταματήσει το μονοθέσιο κατά τη διάρκεια του αγώνα. Ίσως να θέλουν να κάνουν οικονομία στα εξαρτήματα.

    Αργότερα μέσα στην ημέρα η Caterham έβγαλε δελτίο Τύπου στο οποίο ο Kobayashi δήλωνε τα εξής:

    Όταν μου ζητήθηκε να εγκαταλείπω ξαφνιάστηκα, δεν μπορούσα να καταλάβω τον λόγο. Η ομάδα μετά από ανάλυση των δεδομένων είδε ότι τα φρένα μου είχαν υπερθερμανθεί. Είναι κρίμα που ολοκληρώθηκε έτσι το 3ήμερο.

    Σήμερα, Τετάρτη 15/10, ο επικεφαλής της ομάδας, Manfredi Ravetto, δήλωσε ότι αυτά είναι ανοησίες και πως δεν μπορεί να καταλάβει τα σχόλια του Kobayashi.

    Ξαφνιάστηκα όταν άκουσα τον Kamui να δηλώνει ότι η ομάδα κάνει οικονομία εξαρτημάτων και πως γι’ αυτό του ζήτησε να εγκαταλείψει. Είδαμε μέσω της τηλεμετρίας ότι υπήρχε πιθανότητα να έχουμε πρόβλημα με τα φρένα κι έτσι αποφασίσαμε να μην το ρισκάρουμε. Ο Kamui το επιβεβαίωσε αυτό. Επίσης θα ήθελα να προσθέσω ότι ο ίδιος μας ζήτησε να αλλάξουμε το προηγούμενο σετ φρένων του, πριν τις κατατακτήριες διότι ένοιωθε κάποιους κραδασμούς. Για να ξεκαθαρίσω τα πράγματα. Ναι είπαμε στον Kamui να εγκαταλείψει διότι η ασφάλεια των οδηγών μας είναι η προτεραιότητά μας. Όσον αφορά τις δηλώσεις του Kamui το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι η ομάδα από το Βρετανικό GP και μετά κάνει συνεχώς πρόοδο. Στους δύο τελευταίους αγώνες έχουμε πολύ καλά αποτελέσματα στις κατατακτήριες πλησιάζοντας πολύ κοντά στο να μπούμε στο Q2. Στη Suzuka επισκευάσαμε το δυνατά χτυπημένο μονοθέσιο του Kamui εγκαίρως πριν την επόμενη περίοδο χωρίς προβλήματα. Οπότε δεν μπορώ να καταλάβω τα σχόλιά του.

    Ο Kobayashi από τότε που ανέλαβε η νέα διοίκηση έχει γίνει ο πιο αδύναμος κρίκος χάνοντας τη θέση του στο Βελγικό GP από τον Andre Lotterer. Επίσης δεν γνωρίζει αν θα αγωνιστεί και περιμένει επιβεβαίωση κάθε φορά λίγο πριν το GP. Έχουν γίνει προσπάθειες από την μεριά της Caterham να φέρει τον Roberto Merhi στην ομάδα αλλά υπάρχουν προβλήματα με την superlicense του νεαρού.

    Η απότομη άνοδος της απόδοσης του Marcus Ericsson δημιουργεί ερωτιματικά. Ο Σουηδός στα τελευταία GP δείχνει να είναι ένα σκαλοπάτι πάνω από τον Kobayashi, ενώ σχεδόν όλη τη χρονιά κυνηγούσε. Δεν μπορεί να είναι τυχαίο όλο αυτό. Το πρόβλημα της Caterham είναι τα λεφτά, άρα ίσως ο Ericsson έχει το πορτοφόλι για να αγοράσει τα καλά και αναβαθμισμένα κομμάτια ενώ ο Kobayashi μένει πίσω στην εξέλιξη. Επίσης ίσως τα εξαρτήματα του Kobayashi να χρειάζονται αλλαγή και η οικονομία που αναφέρει ο Ιάπωνας να είναι πραγματική.

    Δεν μπορούμε παρά να δεχτούμε την επίσημη ανακοίνωση της ομάδας ότι υπήρχε υπερθέρμανση στα φρένα του Ιάπωνα αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να μην είμαστε και λίγο καχύποπτοι, κι ας έχουμε λίγο στο πίσω μέρος του μυαλού μας αυτό που συνέβη λίγο πριν το Ιαπωνικό GP. Δικαστικός επιμελητής επισκέφθηκε το Leafield με σκοπό την κατάσχεση περιουσιακών στοιχείων της ομάδας λόγω χρέους (σχετικό θέμα).

    Alex Switch

    Σχόλια

    Σχόλια