Μία κατηγορία στην LMP1 από το 2015

Φέτος με τις μεγάλες αλλαγές στα πρωτότυπα της LMP1 με την προσθήκη του ERS και την πλήρη εκμετάλλευση των υβριδικών συστημάτων η FIA χώρισε την LMP1 σε δύο κατηγορίες, την LMP1-H και την LMP1-L. Η LMP1-H αποτελείται από τις Audi, Toyota και Porsche και τα πρωτότυπα έχουν υβριδικά συστήματα. Η LMP1-L αποτελείται από ιδιωτικές ομάδες και τα πρωτότυπα δεν έχουν υβριδικά συστήματα.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της ACO, Vincent Beaumesnil δήλωσε ότι από το 2015 οι δύο αυτές υποκατηγορίες θα ενωθούν και θα υπάρχει μία κύρια κατηγορία, η LMP1.

Ήρθαμε σε συμφωνία με την FIA Endurance Commission και περιμένουμε την έγκριση πλέον από το παγκόσμιο συμβούλιο. Ο στόχος μας είναι όλα τα πρωτότυπα(LMP1-H,LMP1-L) να θεωρούνται ως LMP1. Θέλουμε ο κόσμος να καταλάβει ότι υβριδικά και μη πρωτότυπα μάχονται μεταξύ τους για τη νίκη.

Ωστόσο το FIA Endurance Trophy για ιδιωτικές ομάδες θα παραμείνει και του χρόνου, χωρίς να μειώσει το κίνητρο των ιδιωτικών ομάδων. Με αυτόν τον τρόπο διατηρείτε ο ανταγωνισμός μεταξύ των ιδιωτών.

Ο Beaumensil συνέχισε λέγοντας:

Σίγουρα, η απόδοση των μη υβριδικών LMP1 πρέπει να βελτιωθεί. Δουλεύουν σκληρά, και αυτή τη στιγμή το επίπεδο των κατασκευαστών με τις ιδιωτικές ομάδες είναι διαφορετικό. Έχουμε αρκετές παραμέτρους να λάβουμε υπόψη. Έχουμε ήδη κάνει κάποιες αλλαγές οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν. Σίγουρα τα νέα αυτοκίνητα μπήκαν αργά στο πρωτάθλημα, αλλά ας περιμένουμε να δούμε σε ποιο σημείο θα είναι στο τέλος της χρονιάς. Έχουμε παραμέτρους όπως το βάρος και τα καύσιμα και μπορούμε να «παίξουμε» με αυτά.

Στάθης Κοκκορόγιαννης

Σχόλια

Σχόλια