Τι έγινε όταν μπήκε το SC στο Albert Park

    Οι αντιδράσεις των ομάδων στο πρώτο αυτοκίνητο ασφαλείας της χρονιάς

    Παραδοσιακά το Grand Prix Αυστραλίας έχει μεγάλο ποσοστό εμφάνισης του Αυτοκινήτου Ασφαλείας. Ο Bernd Maylander δεν θα μπορούσε να μην εμφανιστεί φέτος. Στον 10ο γύρο του αγώνα ο Valtteri Bottas το παράκανε και χτύπησε την FW36 στον τοίχο με αποτέλεσμα να σπάσει την ζάντα του και να γεμίσει συντρίμμια την πίστα. Ο οδηγός της Williams κατάφερε να επιστρέψει στα pit αλλάζοντας ζάντα και ελαστικά. Ας δούμε λίγο πως αντέδρασαν οι ομάδες σε αυτό το πρώτο SC της χρονιάς.

    Συνήθως σε αυτές τις περιπτώσεις ο οδηγός που έχει ατύχημα και προκαλεί την έξοδο του Αυτοκινήτου Ασφαλείας είναι και ο χαμένος. Αυτή τη φορά όμως δεν έγινε έτσι. Ο Bottas έπεσε από την 6η θέση στην 15η αλλά όταν επέστρεψε στην πίστα η διαφορές είχαν μηδενιστεί. Εκμεταλλευόμενος την ταχύτητα της FW36 κατάφερε να σκαρφαλώσει ξανά μέχρι την 6η θέση. Άλλος ένας οδηγός που επωφελήθηκε από την εμφάνιση του Αυτοκινήτου Ασφαλείας ήταν ο Jenson Button. Ο Βρετανός όταν δόθηκε το σήμα να βγει ο Maylander στην πίστα απείχε μόλις 6 δευτερόλεπτα από τα pit. Έτσι με μια σύντομη συνεννόηση με την ομάδα ο Button μπήκε για αλλαγή ελαστικών και αυτό αποδείχθηκε σωστό. Ο Button μέχρι εκείνο το σημείο ήταν 9ος και είχε μπροστά του τους Raikkonen, Vergne και Kvyat, με αυτή την κίνηση πέρασε μπροστά και από τους τρεις και βρέθηκε ξαφνικά 6ος. Αν η McLaren μπορούμε να πούμε ότι έκανε την καλύτερη κίνηση στον αγώνα εκείνη τη στιγμή, η Ferrari έκανε τη χειρότερη. Η Scuderia ενώ προλάβαινε δεν τράβηξε τον Raikkonen στα pit, ολιγώρησε και αυτό κόστισε στον Φινλανδό 2 θέσεις. Ο Raikkonen μπήκε την χειρότερη στιγμή καθώς έπρεπε να κόψει ταχύτητα για να κάνει ο Alonso την δική του αλλαγή κι έτσι οι Button και Vergne πέρασαν μπροστά. Οι Maldonado και Sutil επέλεξαν να μην μπουν για αλλαγή ελαστικών αλλά αυτή η απόφαση δεν έφερε αποτέλεσμα σε κανέναν από τους δύο.

    Δεν πρέπει να παραλείψουμε ότι η περίοδος του SC επέτρεψε στις ομάδες να κάνουν οικονομία καυσίμου, σημαντικό για το υπόλοιπο του αγώνα. Μετά την επανεκκίνηση φάνηκε καθαρά το πλεονέκτημα της Mercedes με τον Rosberg να ανοίγει τη διαφορά του κατά 1,3 ανα γύρο από τον Ricciardo, κάτι που βλέπαμε μόνο από τον Vettel πέρυσι.

    Σχόλια

    Σχόλια