Επανέρχεται η συζήτηση για τα κλειστά cockpit

    Το ατύχημα του Jules Bianchi στο Ιαπωνικό Grand Prix έφερε ξανά στο προσκήνιο τις συζητήσεις για μονοθέσια με κλειστό cockpit, ή περισσότερο προστατευμένο cockpit καλύτερα.

    Η FIA το 2012 είχε παρουσιάσει μια λύση για μεγαλύτερη προστασία των οδηγών τοποθετώντας ένα roll bar στο εμπρός μέρος του μονοθεσίου, ακριβώς μπροστά από το cockpit. Οι μεγάλες ομάδες, πέρυσι, δεν συμφώνησαν σε αυτή τη λύση διότι τα μονοθέσια θα γινόντουσαν τρομακτικά άσχημα.

    Το Autosport αναφέρει ότι τον περασμένο Οκτώβριο η FIA είχε δηλώσει στις ομάδες ότι αν είναι να συνεχιστεί η πολύ ακριβή έρευνα θα πρέπει να υπάρξει υποστήριξη κι από αυτές. Όμως κάποιοι από τους επικεφαλής των μεγάλων ομάδων ήταν αντίθετοι, παρόλο που δέχθηκαν ότι με αυτόν τον τρόπο υπάρχει μεγαλύτερη ασφάλεια για τους οδηγούς.

    Η πρόταση της FIA μπορεί να προστατεύσει τους οδηγούς κυρίως από αντικείμενα που έρχονται κατά μέτωπο, όπως για παράδειγμα τροχούς, και όχι από το πλάι, όπως συνέβη με τον Bianchi. Δεν είναι ξεκάθαρο αν αυτή η λύση θα βοηθούσε στο συμβάν του Γάλλου, καθώς εκτός από το ότι η σύγκρουση ήταν από το πλάι, ήταν τόσο σφοδρή που το roll hoop πάνω από το κεφάλι του διαλύθηκε.

    Το video είναι από τις δοκιμές της FIA με εκτινασώμενο τροχό.

    Σχόλια

    Σχόλια