Νέες BMW 518d και 520d

    Το λανσάρισμα μιας νέας γενιάς τετρακύλινδρων diesel βελτιώνει την ήδη εξαιρετική ισορροπία επιδόσεων/ οικονομίας

    Δελτίο Τύπου

    Μπορεί να μην είναι το μοναδικό της πλεονέκτημα – κάθε άλλο μάλιστα – αλλά η κορυφαία απόδοση είναι αναμφίβολα το ισχυρό χαρτί της BMW Σειράς 5. Πράγματι, τα επιτεύγματά της σε αυτό τον τομέα συνετέλεσαν αποφασιστικά στην ανάδειξή της σε παγκόσμιο bestseller στην premium executive κατηγορία. Τώρα, οι BMW 5 Sedan & Touring προτίθενται να υπερασπιστούν την πρωτοκαθεδρία τους. Το λανσάρισμα μιας νέας γενιάς τετρακύλινδρων diesel βελτιώνει την ήδη εξαιρετική ισορροπία επιδόσεων/ οικονομίας. Οι νέες δίλιτρες μονάδες με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo αυξάνουν της ισχύ των νέων BMW 518d και BMW 520d κατά 5 kW στην κάθε μία. Ταυτόχρονα, η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 στον Ευρωπαϊκό μικτό κύκλο έχουν μειωθεί κατά 0,4 lit / 100 km / 10 gr /km. Για παράδειγμα, η νέα BMW 520d Sedan – που τώρα αποδίδει 140 kW/190 hp – καίει μόλις 4,7–4,3 lit / 100 km (με εκπομπές CO2 114–124 g/km). Με το προαιρετικό οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic, οι τιμές αυτές βελτιώνονται επιπλέον στα 4,5 –4,1 l/100 km με εκπομπές CO2 109–119 g/km, ανάλογα με τον τύπο του ελαστικού.

    Τα νέα βασικά μοντέλα diesel – BMW 518d Sedan και BMW 518d Touring – αποδίδουν τώρα ισχύ 110 kW/150 hp και μέγιστη ροπή 360 Nm. Η έκδοση 140 kW/190 hp του νέου τετρακύλινδρου συνόλου προσφέρει ροπή αυξημένη κατά 20 Nm, συνολικά 400 Nm. Αυτή η έκδοση κινητήρα τοποθετείται στις BMW 520d Sedan και BMW 520d Touring καθώς και στα μοντέλα BMW 520d xDrive Sedan και BMW 520d xDrive Touring με ευφυή τετρακίνηση. Το επίσης ανανεωμένο οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic διατίθεται για τα πισωκίνητα μοντέλα (RWD) προαιρετικά, αντί του στάνταρ εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου, ενώ περιλαμβάνεται στάνταρ στα AWD μοντέλα.

    Αυτές οι βελτιώσεις στην κατανάλωση επιβεβαιώνουν την πρόοδο των εργασιών – που εστιάζουν στη βελτιστοποίηση των κινητήρων καύσης και λοιπών εξαρτημάτων – στο πλαίσιο του BMW EfficientDynamics. Η τρέχουσα (έκτη) γενιά της BMW Σειράς 5 έγινε σημείο αναφοράς στην κατηγορία της χάρη στην οικονομία και την οδηγική απόλαυση από την πρώτη μέρα με την εκτενή χρήση των καινοτομιών BMW EfficientDynamics, όπως η τεχνολογία BMW TwinPower Turbo, το οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic, τα Electric Power Steering, Brake Energy Regeneration και πολλά ακόμα. Τα πρότυπα επίπεδα απόδοσης υπογραμμίζουν τον πρωτοποριακό χαρακτήρα της BMW Σειράς 5, όπως άλλωστε και η κομψή σπορ σχεδίαση με τις αρμονικά ρέουσες γραμμές, η σύγχρονη λειτουργικότητα εσωτερικού – με καινοτόμα στοιχεία απεικόνισης και ελέγχου – συν τα συστήματα υποστήριξης οδηγού του BMW ConnectedDrive και η προηγμένη τεχνολογία πλαισίου. Πρόσθετες καινοτομίες όπως τα ECO PRO mode και Auto Start Stop (που επίσης διατίθενται με το αυτόματο κιβώτιο) συμβάλλουν στη βελτίωση της απόδοσης.

    Νέα γενιά κινητήρων, νέο σημείο αναφοράς στην απόδοση.
    Το λανσάρισμα των νέων τετρακύλινδρων diesel αντιπροσωπεύει το επόμενο στάδιο. Και οι δύο ανήκουν στη νέα οικογένεια κινητήρων του BMW Group και προσφέρουν κορυφαία τεχνολογία BMW TwinPower Turbo. Διαθέτουν αλουμινένιο στροφαλοθάλαμο με θερμικά συγκολημμένα χιτώνια κυλίνδρων (για μείωση εσωτερικών τριβών) και ενσωματωμένους αντικραδασμικούς άξονες, υπερσυμπιεστές με μεταβλητή γεωμετρία εισαγωγής για βελτιστοποιημένη απόδοση και περαιτέρω εξελιγμένα συστήματα άμεσου ψεκασμού common rail. Η πρόσθετη ισχύς, η ταχύτερη απόκριση και ο υψηλόστροφος χαρακτήρας συνδυάζονται με τη βελτιωμένη οικονομία και μία μείωση βάρους περίπου δύο κιλών συγκριτικά με τους απερχόμενους κινητήρες. Πρόοδος έχει σημειωθεί και στον τομέα της ακουστικής άνεσης.

    Η αποτελεσματικότητα των υπερσυμπιεστών έχει αυξηθεί με ένα νέο κυλινδρικό ρουλεμάν και την ανακύκλωση καυσαερίων με βάση τις ανάγκες. Οι εξελιγμένοι εναλλάκτες θερμότητας καυσαερίων έχουν συμπαγή δομή και βελτιστοποιημένη απόδοση ψύξης, που μεταφράζεται σε αποτελεσματική μείωση των μέγιστων θερμοκρασιών καύσης. Ένα ακόμα χαρακτηριστικό είναι η βαλβίδα παράκαμψης που λειτουργεί με υποπίεση και μεταξύ άλλων, επιτρέπει την παροχή υψηλότερης αναλογίας καυσαερίων που δεν έχουν ψυχθεί στο κινητήρα στη φάση της προθέρμανσης.

    Τα νέα ηλεκτρομαγνητικά μπεκ του συστήματος άμεσου ψεκασμού common rail διασφαλίζουν ότι ο κινητήρας χρησιμοποιεί ακόμα πιο ακριβείς ποσότητες καυσίμου, ενώ με πίεση ψεκασμού μέχρι 2.000 bar δημιουργούν τις προϋποθέσεις για εξαιρετικά οικονομική και ταυτόχρονα καθαρή καύση.

    Επιπλέον, η θερμοδυναμική απόδοση του κινητήρα έχει βελτιστοποιηθεί όπως και τα χαρακτηριστικά εκκίνησης diesel με λειτουργία Auto Start Stop. Οι νέοι τετρακύλινδροι diesel εφοδιάζονται επίσης με ελεγχόμενες αντλίες λαδιού μέσω χαρτογράφησης. Οι νέες πλήρως μεταβλητές αντλίες τύπου πτερυγίων επιτρέπουν συνεχώς προσαρμοζόμενο έλεγχο της ροής και – κατ’ επέκταση – της πίεσης λαδιού ανάλογα με την κατάσταση λειτουργίας του κινητήρα οποιαδήποτε δεδομένη στιγμή. Σαν αποτέλεσμα, μειώνεται σημαντικά η κατανάλωση ενέργειας από τις αντλίες λαδιού, ώστε – όπως συμβαίνει με όλα τα περιφερειακά εξαρτήματα που λειτουργούν με βάση τις ανάγκες – μεγαλύτερο ποσοστό της ισχύος του κινητήρα να διατίθεται για την κίνηση του οχήματος.

    Αυξημένη οδηγική απόλαυση, χαμηλότερη κατανάλωση: βελτίωση 0,2 δευτ. στην επιτάχυνση 0 – 100 km / h , οικονομία μέχρι 0,4 lit καυσίμου ανά 100 km .
    Οι νέοι τετρακύλινδροι diesel αποδίδουν τις αντίστοιχες μέγιστες τιμές ισχύος 110 kW/150 hp και 140 kW/190 hp στις 4.000 rpm, και η μέγιστη ροπή των 360 / 400 Nm είναι διαθέσιμη μεταξύ 1.750 και 2.500 rpm. Αυτή η αύξηση στην ισχύ και τη ροπή έχει αισθητή επίδραση στο σπορ χαρακτήρα των BMW 518d, BMW 520d και BMW 520d xDrive. Όλες οι εκδόσεις του μοντέλου – Sedan και Touring – επιταχύνουν από 0 σε 100 km/h κατά 0,2 δευτ. ταχύτερα από τους αντίστοιχους προκατόχους τους. Με το στάνταρ εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, οι νέες τιμές είναι 9,5 δευτ. για τη BMW 518d Sedan (BMW 518d Touring: 9,9 δευτ.), 7,9 δευτ. για τη BMW 520d Sedan (BMW 520d Touring: 8,1 δευτ.) και 7,9 δευτ. για τη BMW 520d xDrive Sedan (BMW 520d xDrive Touring: 8,2 δευτ.).

    Η βελτιωμένη απόδοση σε συνδυασμό με τη βελτιστοποιημένη μετάδοση αντανακλώνται στην οικονομία καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων που είναι απαράμιλλες στην premium executive κατηγορία. Η μέση κατανάλωση της νέας BMW 518d Sedan έχει μειωθεί στα 4,7–4,3 lit / 100 km (BMW 518d Touring: 5,0–4,7 l/100 km, οι εκπομπές CO2 είναι τώρα 114–124 gr (122–132 gr) / km. Οι τιμές για τις νέες BMW 520d Sedan και BMW 520d Touring είναι σχεδόν ίδιες: 4,7–4,3 lit / 100 km και 114–124 gr / km για το Sedan, και 5,0–4,6 lit / 100 km (και 122–132 gr km για το μοντέλο Touring (στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών ανάλογα με την επιλογή του ελαστικού).

    Περαιτέρω εξέλιξη του οκτατάχυτου κιβωτίου Steptronic για βελτιωμένη απόδοση, υψηλότερα επίπεδα άνεσης και αυξημένη δυναμική.
    Ένα ακόμα κοινό στοιχείων των νέων πετρελαιοκίνητων εκδόσεων της BMW Σειράς 5 είναι η θετική επίδραση του οκτατάχυτου κιβωτίου Steptronic στις επιδόσεις και την κατανάλωση. Η τελευταία ανανέωση του αυτόματου κιβωτίου έγινε με βάση τα χαρακτηριστικά επιδόσεων της νέας γενιάς κινητήρων. Περαιτέρω βελτιώσεις στην εσωτερική απόδοση και μακρύτερες σχέσεις μετάδοσης αυξάνουν τις δυνατότητες μείωσης της κατανάλωσης. Ένας αποσβεστήρας κραδασμών που προσαρμόζεται στις στροφές και τα χαρακτηριστικά του κινητήρα επιτρέπει οικονομική οδήγηση στις χαμηλές στροφές σε συνδυασμό με αυξημένη οδηγική απόλαυση και ακουστική άνεση. Επιπλέον, η ολίσθηση του μετατροπέα ροπής κατά τις αλλαγές των σχέσεων έχει μειωθεί. Το ανανεωμένο Steptronic προσφέρει επίσης μία προληπτική στρατηγική αλλαγών σχέσεων, που λειτουργεί σε συνεργασία με το σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου – ακόμα και όταν η καθοδήγηση διαδρομής δεν είναι ενεργοποιημένη – ώστε οι αλλαγές σχέσεων να προσαρμόζονται συνεχώς στις οδηγικές συνθήκες. Με βάση τα δεδομένα πλοήγησης, το κιβώτιο αναγνωρίζει και λαμβάνει υπόψη την προσέγγιση σε μια στροφή, διασταύρωση, κυκλικό κόμβο ή παράδρομο του αυτοκινητόδρομου. Αν το όχημα πλησιάζει σε διασταύρωση ή στροφή, για παράδειγμα, επιλέγει την πλέον κατάλληλη μικρότερη σχέση έγκαιρα, κάνοντας βέλτιστη χρήση του φρένου του κινητήρα. Στη συνέχεια, το κιβώτιο επιλέγει τη βέλτιστη σχέση για δυναμική επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής. Επιπλέον, η συνεργασία με το σύστημα πλοήγησης αποτρέπει τις περιττές αλλαγές σχέσεων μεταξύ δύο συνεχόμενων στροφών.

    Με το ανανεωμένο, οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic, η νέα BMW 518d Sedan επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 9,4 δευτ. (BMW 518d Touring: 9,8 δευτ.). Η νέα BMW 520d Sedan χρειάζεται μόλις 7,7 δευτ. για το ίδιο sprint (BMW 520d Touring: 8,0 δευτ.). Τα μοντέλα που εφοδιάζονται στάνταρ με το οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic –BMW 520d xDrive Sedan και BMW 520d xDrive Touring – επιταχύνουν από στάση στα 100 km/h σε 7,9 / 8,2 δευτ. Νέα σημεία αναφοράς στην κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων στην executive κατηγορία εγκαινιάζονται επίσης με το οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic. Η νέα BMW 518d Sedan σημειώνει κατανάλωση 4,6–4,2 lit / 100 km και 110–120 gr / km (BMW 518d Touring: 4,9–4,5 l/100 km, 118–128 g/km). Η νέα BMW 520d Sedan βελτιώνει αυτές τις τιμές στα 4,5–4,1 lit / 100 km 109–119 grams / km (BMW 520d Touring: 4,9–4,5 l/100 km, 118–128 g/km). Η μέση κατανάλωση της νέας BMW 520d xDrive Sedan είναι 5,1–4,7 lit / 100 km (BMW 520d xDrive Touring: 5,4–5,1 l/100 km), και οι εκπομπές CO2 κυμαίνονται στα 124–134 gr (Sedan) και 133–143 gr / km (Touring, όλες οι τιμές στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών, ανάλογα με τον τύπο ελαστικού).

    Η νέα σειρά μέτρων αναβάθμισης των κινητήρων αποδεικνύει για πολλοστή φορά ότι η BMW Σειρά 5 παρέχει γόνιμο έδαφος για καινοτομίες στους κόλπους της BMW. Οι βελτιώσεις που επιτεύχθηκαν στο πλαίσιο του BMW EfficientDynamics – όπως η συνεχής βελτιστοποίηση εξοπλισμού άνεσης, λειτουργικότητας και ευφυούς συνδεσιμότητας χάρη στα συστήματα υποστήριξης οδηγού και τις υπηρεσίες μετακίνησης του BMW ConnectedDrive – διαμορφώνουν ένα ισχυρό status για τη BMW Σειρά 5 στην αιχμή της τεχνολογικής εξέλιξης. Επομένως, η BMW Σειρά 5 έχει θέσει τις βάσεις για εξάπλωση της δημοτικότητάς της και διατήρηση της υπεροχής της στην premium executive κατηγορία στο μέλλον. Είναι μία προσέγγιση που έχει δώσει στο τρέχον μοντέλο ηγετικό ρόλο στην επιτυχημένη ιστορία της BMW Σειράς 5, που χρονολογείται από το 1972. Με πωλήσεις που φτάνουν το 1,5 εκατομμύριο, η τρέχουσα BMW Σειρά 5 έχει ήδη ξεπεράσει την πολύ πετυχημένη προηγούμενη γενιά.

    Σχόλια

    Σχόλια