Vettel: Το μονοθέσιο του 2014 δεν με βολεύει

    Ο Γερμανός παραδέχεται ότι οι νέοι κανονισμοί του έχουν κάνει τη ζωή δύσκολη, αλλά το παλεύει

    Αναμφίβολα το 2014 είναι η χειρότερη χρονιά του Sebastian Vettel στην καριέρα του στη Formula 1. Ο Γερμανός μετά από 4 συνεχόμενους τίτλους βρίσκεται στην 5η θέση του πρωταθλήματος 57 βαθμούς πίσω από τον team-mate του Daniel Ricciardo. Οι αλλαγές των κανονισμών του έχουν κάνει τη ζωή δύσκολη, το παραδέχεται κι ο ίδιος άλλωστε…

    Κάθε φορά που θέλω να πιέσω κάτι συμβαίνει και δεν μπορώ. Νομίζω ότι κάτι συμβαίνει με τα χαρακτηριστικά των φετινών μονοθεσίων σε συνδυασμό με τα ελαστικά και με την κάθετη δύναμη που έχουμε (σ.σ. η κάθετη δύναμη φέτος είναι μειωμένη σε σχέση με πέρυσι). Ακόμα δεν μπορώ να πάρω την αίσθηση που θέλω στις στροφές. Αυτό φυσικά δεν είναι δικαιολογία, διότι πρέπει να πάρω τα μέγιστα από το μονοθέσιο. Έχουμε κάνει μεγάλη πρόοδο αλλά υπάρχουν ακόμα πολλά πράγματα που χρίζουν βελτίωσης.

    Η οδηγησιμότητα του κινητήρα της Renault και η απώλεια της αεροδυναμικής δράσης του διαχύτη (blown diffuser) έχουν βάλει εμπόδια και ερωτηματικά στον δρόμο του Vettel. Το πρόβλημά του εντοπίζετε στην είσοδο της στροφής, με τη μειωμένη κάθετη δύναμη και την απότομη λειτουργία του κινητήρα η RB10 δεν μπορεί να μπει όπως έμπαινε η RB9. Ο Vettel πρέπει να προσαρμοστεί σε αυτό και δεν είναι εύκολο, πρέπει να σκεφτούμε ότι όλα αυτά τα χρόνια είχε μάθει να οδηγεί αλλιώς. Η RBR βελτιώνει την απόδοση του σασί, είχε νέο σασί σε Monza και Σιγκαπούρη αλλά ο Γερμανός πιστεύει ότι ήδη έχουν φτάσει στα όρια της φετινής σχεδίασης…

    Πάντα οδηγείς με τον τρόπο που θεωρείς ότι είναι ο ταχύτερος, εξαρτάται τις συνθήκες, άλλες φορές πρέπει να συγκρατηθείς λιγάκι κι άλλες φορές να πιέσεις. Η οδήγηση φέτος δεν είναι απλή και εύκολη, υπάρχουν δυσκολίες. Προφανώς αυτό που θες ως οδηγός είναι να πας γρήγορα αλλά φέτος είναι διαφορετικά. Νομίζω ότι στους τελευταίους αγώνες είμαστε σε καλύτερη κατάσταση αλλά σε κάποια πράγματα είμαστε στο όριο.

    Σχόλια

    Σχόλια