Οι ομάδες ανησυχούν για την απαγόρευση επικοινωνίας

    Ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes, Toto Wolff, ορμώμενος από τα προβλήματα που αντιμετώπισε ο Nico Rosberg με την καλωδίωση στο τιμόνι του στη Σιγκαπούρη δήλωσε ότι δεν πρέπει να απαγορευτεί εντελώς η συνομιλία ομάδας-οδηγού. Η FIA εξετάζει το ενδεχόμενο πλήρους απαγόρευσης της επικοινωνίας μεταξύ pitwall και οδηγών στο μέλλον αλλά η Σιγκαπούρη, σύμφωνα με τον Wolff, έδειξε ότι κάτι τέτοιο είναι δύσκολο να συμβεί.

    Μπορείτε να φανταστείτε μια παρόμοια κατάσταση με αυτή του Nico και να μην μπορείς να πεις κάτι στον οδηγό; Εφιάλτης! Δεν είναι ασφαλές. Πως γίνεται να απαγορεύεται η επικοινωνία με τον οδηγό που οι ενδείξεις στο τιμόνι του δεν δείχνουν τίποτα; Ίσως ο αγώνας στη Σιγκαπούρη να μας δείξει τον δρόμο που πρέπει να ακολουθήσουμε στο μέλλον με την επικοινωνία ομάδας-οδηγού.

    Ο επικεφαλής της Red Bull Racing, Christian Horner, είναι υπέρ τις απαγόρευσης των συμβουλών οδήγησης αλλά θεωρεί ότι δεν πρέπει να απαγορευτεί πλήρως η επικοινωνία ομάδας-οδηγού.

    Πιστεύω ότι αυτά τα μονοθέσια είναι εξαιρετικά πολύπλοκα. Υποστηρίζω πλήρως την απαγόρευση συμβουλών οδήγησης. Δεν είναι δουλειά του μηχανικού να πει στον οδηγό ότι πρέπει να φρενάρει νωρίτερα ή κάτι παρόμοιο. Όμως νομίζω ότι η βοήθεια γύρω από την διαχείριση όλων αυτών των συστημάτων τα οποία είναι πολύπλοκα είναι σημαντική. Είναι σημαντική και από την άποψη της ασφάλειας. Θεωρώ ότι κάνει καλό και στο θέαμα να μας επιτρέπουν να τους μιλάμε. Τουλάχιστον να μπορούμε να τους πούμε ότι τα φρένα τους έχουν υπερθερμανθεί και να βγουν από το slipstream του μπροστινού τους, για παράδειγμα.

    Σχόλια

    Σχόλια