Ο Alonso υπερασπίζεται τις επιλογές της Ferrari

    Η Ferrari ήταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση όλο το 3ήμερο στη Σιγκαπούρη και θα μπορούσε να ανέβει στο βάθρο με τον Fernando Alonso. Όμως ο Ισπανός όσο κι αν πίεσε την F14T τερμάτισε στην 4η θέση μερικά δέκατα μακριά από τον 3ο Daniel Ricciardo. Τα εμπόδια ήταν πολλά στον δρόμο προς το βάθρο κι αυτό που τελικά κράτησε τη Scuderia μακριά ήταν το Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Η στιγμή που ο Bernd Maylander βγήκε στην πίστα δεν ήταν ιδανική κι ο Alonso έπεσε από τη 2η στην 4η θέση. Θέσεις έχασε κι ο Kimi Raikkonen ο οποίος τελικά τερμάτισε 8ος.

    Ο Alonso υπερασπίστηκε την επιλογή της Ferrari να τον βάλει για αλλαγή ελαστικών όταν βγήκε το SC στην πίστα λέγοντας πως δεν είχαν τον ρυθμό να υπερασπιστούν τη θέση τους αν παρέμεναν στην πίστα. Ο Ισπανός ήταν σε διαφορετική στρατηγική από τους υπόλοιπους. Είχε την πολύ μαλακή γόμα και οι άμεσοι αντίπαλοί του, οι Vettel και Ricciardo, είχαν τη μαλακή. Που σημαίνει ότι θα μπορούσαν να πάνε πιο μακριά από εκείνον.

    Η στρατηγική ήταν καλή. Αν είχαμε τον ρυθμό της Mercedes τότε δεν θα μπαίναμε στα pit, καθώς αν δεν μπεις στα pit όταν βγαίνει το SC στην πίστα τότε έχεις πλεονέκτημα 2 δευτερόλεπτα/γύρο. Στη συνέχεια ανοίγεις τη διαφορά σου και μπαίνεις στα pit μπροστά από τους υπόλοιπους. Όμως δεν έχουμε αυτόν τον ρυθμό. Αν μέναμε έξω, δεν θα μπορούσαμε να ανοίξουμε τη διαφορά μας όπως έκανε ο Hamilton και θα τερματίζαμε 7οι ή 8οι. Η στιγμή που βγήκε το SC δεν ήταν ιδανική, κάποιες φορές σε βοηθάει και κάποιες όχι. Σήμερα δεν μας βοήθησε. Ήταν ένας καλός αγώνας. Συνολικά το 3ήμερο ήταν καλό και παλέψαμε με τους πρωτοπόρους, κάτι το οποίο μας εξέπληξε θετικά. Ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι.

    Σχόλια

    Σχόλια