Συνοψίζοντας…

    Ας ξεκινήσουμε από τους rookie. Οι Daniel Kvyat και Kevin Magnussen είχαν εξαιρετική παρουσία στις πρώτες κατατακτήριες δοκιμές της χρονιάς, αφήνοντας πίσω τους οδηγούς κατά πολύ πιο έμπειρους. Πολλοί ήταν αυτοί που ανησυχούσαν για τους rookie σε μια τόσο δύσκολη χρονιά αλλά τα πρώτα δείγματα είναι ενθαρρυντικά. Ο Δανός της McLaren νίκησε τον Jenson Button μπαίνοντας στο Q3 κι ο Ρώσος της STR έφτασε μέχρι την 8η θέση όταν 3 πρωταθλητές πίσω του, Button, Vettel και Raikkonen, δεν κατάφεραν να μπουν στην 10άδα.

    Ο poleman, Lewis Hamilton, ανησυχεί για την αξιοπιστία της Mercedes αύριο στον αγώνα. Και πώς να μην ανησυχεί αφού έχει δει το δικό του «ασημί βέλος» να «σπάει» αρκετές φορές σε αντίθεση με αυτό του Nico Rosberg. Ο Βρετανός έχασε το FP1 λόγω προβλήματος σε έναν σένσορα.

    Άλλος ένας νεαρός οδηγός που εντυπωσίασε σήμερα ήταν ο Daniel Ricciardo. Ο Αυστραλός έφτασε πολύ κοντά στην πρώτη του pole, και μάλιστα μέσα στην πατρίδα του. Μπορεί να έχασε για λίγο από τον Hamilton αλλά δεν είναι καθόλου στεναχωρημένος διότι είδε τον Vettel να μένει εκτός Q3 την ώρα που αυτός προχωρούσε μπροστά. Ο Γερμανός αντιμετώπισε προβλήματα με το λογισμικό που ελέγχει τον κινητήρα της Renault και αυτό του κόστισε την είσοδο στην 10άδα.

    Ο Kimi Raikkonen ήταν απογοητευτικός σήμερα καθώς όχι μόνο «πλήγωσε» την F14 T ρίχνοντάς την στον τοίχο αλλά δεν έδειξε ποτέ ότι θα μπορούσε να κινηθεί ανταγωνιστικά για την 10άδα. Ο Φινλανδός παραδέχθηκε ότι το λάθος το έκανε στον γύρο εισόδου του στα pit και όχι σε γρήγορο γύρο.

    Άλλη μια απογοήτευση ήταν η Williams η οποία τα… έκανε μούσκεμα μπαίνοντας με το ζόρι στην 10άδα. Οι Bottas και Massa δυσκολεύτηκαν σημαντικά με την συμπεριφορά της FW36 στο βρεγμένο και αύριο ελπίζουν για στεγνό αγώνα. Μάλιστα ο Φινλανδός έχει ποινή 5 θέσεων στο grid λόγω αλλαγής κιβωτίου ταχυτήτων.

    Πριν πάμε στις απογοητευτικές Lotus ας κάνουμε μια στάση στις μικρές ομάδες του grid, Caterham και Marussia. Η ομάδα του Tony Fernandes δεν μπορεί παρά να είναι ευχαριστημένη με το σημερινό αποτέλεσμα καθώς ο Kobayashi άφησε πίσω του τα προβλήματα που τον ταλαιπωρούσαν την πρώτη ημέρα και μπήκε στο Q2. Ο Ιάπωνας σημείωσε τον χρόνο του την κατάλληλη στιγμή προλαβαίνοντας την βροχή. Η Marussia από την άλλη αντιμετώπισε αρκετά προβλήματα με τα ηλεκτρικά παρά το ότι δούλεψε όλη νύχτα ώστε να προετοιμάσει τα μονοθέσιά της.

    Η Lotus πληρώνει το τίμημα της έλλειψης χιλιομέτρων με τους Grosjean και Maldonado να έχουν το χειρότερο 3ήμερο της καριέρας τους. Η Ε22 αντιμετωπίζει διαφορετικά προβλήματα από αυτά που είχε στις χειμερινές δοκιμές. Ο Grosjean είναι πολύ εκνευρισμένος με την κατάσταση καθώς από εκεί που κυνηγούσε βάθρα το 2013 τώρα προσπαθεί να κάνει έναν σωστό γύρο. Η κατάσταση είναι πολύ κακή για την ομάδα η οποία έχει να λύσει ακόμα βασικά προβλήματα, όπως το ότι δεν λειτουργεί σωστά ο περιοριστής ταχύτητας για τα pit.

    Σχόλια

    Σχόλια