Αναθεώρηση της επικοινωνίας ομάδας-οδηγού

    Η FIA ανακοίνωσε: καθυστέρηση της ολικής απαγόρευσης για το 2015, άμεση ισχύ της απαγόρευσης πληροφοριών απόδοσης

    Μετά την τελευταία συνάντηση της FIA με τις ομάδες, την Πέμπτη 18/9 στη Σιγκαπούρη, η ομοσπονδία αποφάσισε να καθυστερήσει την ολική απαγόρευση των μηνυμάτων μέσω ασυρμάτου μέχρι την αρχή της επόμενης χρονιάς. Όμως οι συμβουλές οδήγησης από το pitwall προς τους οδηγούς απαγορεύονται με άμεση ισχύ. Η απόφαση της καθυστέρησης πάρθηκε για λόγους ασφαλείας μετά από τους προβληματισμούς που εξέφρασαν οι ομάδες. Οι ομάδες ανησυχούν για το πως οι οδηγοί θα μπορούν να ενημερώνονται για το επίπεδο φόρτισης των μπαταριών, για το ERS αλλά και για πιθανή βλάβη, πχ των φρένων. Η FIA ανακοίνωσε ότι λόγο της πολυπλοκότητας των νέων μονοθεσίων η ολική απαγόρευση των μηνυμάτων μέσω ασυρμάτου θα δημιουργούσε σοβαρά προβλήματα.

    Η FIA έκανε σαφές στις ομάδες ότι οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με την απόδοση απαγορεύεται και οι παραβάτες θα αναφέρονται στους αγωνοδίκες.

    Επίσης έδωσε μια λίστα με το ποια μηνύματα απαγορεύονται:

    Μηνύματα που απαγορεύονται είτε στον ασύρματο είτε στα pitboard
    Γραμμές οδήγησης στην πίστα
    Επαφή με κερμπ
    Setup μονοθεσίου για συγκεκριμένες στροφές
    Σύγκριση ή απόλυτη λεπτομέρεια χρόνου σε επιμέρους τμήματα της πίστας άλλου οδηγού
    Ταχύτητα σε στροφές συγκριτικά με άλλον οδηγό
    Επιλογή σχέσης στο κιβώτιο ταχυτήτων συγκριτικά με άλλον οδηγό
    Επιλογή σχέσης στο κιβώτιο ταχυτήτων γενικότερα
    Σημεία φρεναρίσματος
    Ποσοστό πέδησης συγκριτικά με άλλον οδηγό
    Ποσοστό πέδησης ή ρυθμίσεις φρένων γενικότερα
    Ισορροπία μονοθέσιου υπό την διαδικασία πέδησης
    Ρύθμιση γκαζιού συγκριτικά με άλλον οδηγό
    Ρύθμιση γκαζιού γενικότερα
    Χρήση DRS συγκριτικά με άλλον οδηγό
    Χρήση ρύθμισης για προσπέραση
    Τεχνικές οδήγησης γενικότερα

    Σχόλια

    Σχόλια